Ik ga voor de linker (die staat)quote:
Dank uquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
Broer, ik routeer even een goed gearomatiseerde fax naar je toe!
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
And I don't like a thing about your sister, no, no
'cause I I I think sex is overrated too.
Is het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |