Die staat vaster dan vast!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
En minthyquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
liever Fleetstone KFCquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
ik heb liever armadaplastic kfcquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac
/Mexicanobakker en Muis
Zomaar overdag?!quote:
alleen al van de OP krijg ik zin om een lekkere pizza naar binnen te schuiven. hier op het werk lopen ook een zooi van die shakemutsen. ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zittenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:23 schreef alors het volgende:
LIF / Het Centrale Fit-Girl topic #1
![]()
LIF / Prostaatbetasting bij de dokter
![]()
Weissmanquote:
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer.quote:
Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
en vooral het gemekker over hoe lekker die linksdraaiende moerbeien en vlierbessen zooi allemaal is is bloedirritant. iedere dag weer zo'n schaaltje "superfoods" met dan zo'n tekst van yummieyummie in mn tummie erbij. ga es dood.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer.![]()
En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoort'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestlingquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoort'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja
[..]
OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM
Ik heb ook geen tijd, tenzij ze mee wil spelen op m'n gitaar, 3 keer per week mee gaat sporten (zonder dit op instagram te vermelden uiteraard) etc. etc....quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |