abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:37:32 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530493
De Paul Rabbering-juichbril _O-
pi_141530498
Lavalamp *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:41:18 #213
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141530634
Braaaaaaaak :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_141530637
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik zou tegen onze date ook geen nee kunnen zeggen.
Die staat vaster dan vast! _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_141530659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
En minthy *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:45:46 #216
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141530814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
liever Fleetstone KFC
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:37 #217
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141530842
Minthy!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:42 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530851
De tering
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:56 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141530859
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Die staat vaster dan vast! _O_
_O_
pi_141530965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac _O_

/Mexicanobakker en Muis
ik heb liever armadaplastic kfc

;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141532774
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Minthy!
Zomaar overdag?!
Kukel naast me heeft de radio zacht gezet, ik hoor niets meer ;(
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 14:46:56 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_141532868
SR
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:02:55 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141533414
Bedrijven met omslachtige aanmeldingsmethoden :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:23:19 #225
123170 alors
zlata1234
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:27:45 #226
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534178
quote:
alleen al van de OP krijg ik zin om een lekkere pizza naar binnen te schuiven. hier op het werk lopen ook een zooi van die shakemutsen. ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten :')

edit: dat gaat om dat FitGirl topic. dat prostaatfestijn laat ik lekker langs me heen gaan :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:30:40 #227
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534280
quote:
Weissman :')
Verder, neptieten :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141534282
quote:
Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer. :{w

En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 juni 2014 @ 15:31:34 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141534319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd wanneer de kilo's er weer aan zitten :')

Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_141534326
*O* *O* *O* *O* *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:32:13 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534332
Dune *O* *O* *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:32:43 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534351
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Na de zomer waarschijnlijk, als iedereen op het strand hun afgetrainde lichaam heeft gezien.
Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:34:05 #234
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Zo'n kennis heb ik ook. Vroeger was ze nooit te beroerd om mee te gaan naar de kroeg of een bord pasta weg te duwen voordat we naar de kroeg gingen. Nu werkt ze tijdelijk bij een sportschool en heeft ze een complete 180 gedaan. Shakes, hardlopen, gewichtheffen en al wat niet meer. :{w

En lekker op IG foto's posten van haar bakje met aardbeien, muesli en yoghurt.
en vooral het gemekker over hoe lekker die linksdraaiende moerbeien en vlierbessen zooi allemaal is is bloedirritant. iedere dag weer zo'n schaaltje "superfoods" met dan zo'n tekst van yummieyummie in mn tummie erbij. ga es dood.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141534399
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:35:20 #236
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534424
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel dikke (hihi) respect voor mensen die hun lichaam zo af kunnen trainen hoor ;) t'is behoorlijk zwaar en vereist aardig wat doorzettingsvermogen ;)
er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141534430
Inb4 DeLuna.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:36:21 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoef je toch niet elke dag te laten zien op FB/IG of welk ander platform dan ook?
Dat ben ik wel met je eens ja :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

er is ook doorzettingsvermogen voor nodig om iedere avond op de bank te hangen en er 1 a 2 films door heen te jengsten, gecombineerd met tv-series en wrestling :)
:D

OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:38:04 #239
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141534508
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens ja :P

[..]

:D

OT: Kensington, dat hoor je echt te weinig op 3FM :')
ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:39:48 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141534570
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik heb ook helemaal geen tijd voor een vriendin, tenzij ze ook filmverslaafd is natuurlijk.....
Ik heb ook geen tijd, tenzij ze mee wil spelen op m'n gitaar, 3 keer per week mee gaat sporten (zonder dit op instagram te vermelden uiteraard) etc. etc....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')