Helemaal waar. Maar je zal toch echt je broekje moeten uittrekken. Voor sommigen is dat al een grens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:14 schreef trovey het volgende:
De prostaat gaan ze niet vinden als ze je leuter aanraken hoor.De prostaat onderzoeken ze op een heel andere manier.
Ga jij vast niet leuk vinden als je het aanraken van je penis al een probleem is.
Gaat dan wel een probleem worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:17 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar je zal toch echt je broekje moeten uittrekken. Voor sommigen is dat al een grens.
TS en de arts.quote:
Die vriendin doet een prostaatonderzoek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:22 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien krijgt TS ooit een vriendin. Zal hij ook zijn broekje moeten uit doen.
Dat heet een vinger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Die vriendin doet een prostaatonderzoek...alhoewel....
Bij een dokter ook hoor....die doet alleen wel een wegwerphandschoen aan.quote:
Ik keek nog even naar de OP.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij een dokter ook hoor....die doet alleen wel een wegwerphandschoen aan.
Die heeft nog steeds zijn onderbroek aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik keek nog even naar de OP.
Volgens mij is TS nog niet eens halverwege.
En gezien zijn vraag ook nog eens met samengeknepen billen van angst en onervarenheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds zijn onderbroek aan.
Een beetje kort door de bocht.quote:
Klopt... persoonlijk onderga ik dan nog liever een coloscopie, dan word je tenminste vantevoren in slaap gebracht en merk je niks van het onderzoek zelf.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:14 schreef trovey het volgende:
De prostaat gaan ze niet vinden als ze je leuter aanraken hoor.De prostaat onderzoeken ze op een heel andere manier.
Ga jij vast niet leuk vinden als je het aanraken van je penis al een probleem is.
Waarom denk je dat die mensen die onderdelen niet zouden mogen aanraken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef MidgeJim het volgende:
Ik vroeg me af, moet een dokter of assistente ooit de penis controleren of op een andere manier aanraken bij de patiënt? Ik had het met een paar mensen over het feit dat je je soms moet uitkleden in het ziekenhuis en toen kwam deze vraag naar boven.
Fijn dat Google ongevraagd al afbeeldingen laat zien..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, weet je wat pas ècht eng is?
Een catheter moeten laten aanbrengen in het ziekenhuis, als je bijvoorbeeld een ongeluk is overkomen.
Google er maar eens op.
Oeps volgens mij zien we TS hier nu niet meer terug.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |