abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141466379

Je bent een meisje, je wilt graag fit worden en ook nog genieten van extra aandacht van mannen? Stop dan met zoeken, hier is de handleiding die je nodig hebt! Hier lees je hoe je in 5 eenvoudige stappen al deze doelen bereikt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje doorzettingsvermogen, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan! Je bent een kanjer en een sterke meid, jij kunt het!

Stap 1: Een Instagramprofiel
De eerste stap is direct de belangrijkste, namelijk het aanmaken van een Instagram. Dit account is jouw persoonlijkheid, jouw image. Ga dan ook zorgvoldig te werk en zorg dat je account minimaal één van de volgende foto’s bevat:

- Een motivational quote
Ieder account heeft dit nodig, een uitspraak waarmee jij je identificeert, eentje die je kracht en inspiratie geeft, die jou onderscheidt van alle andere vrouwen. Bonuspunten als je deze quote kunt combineren met een workout foto:

- Een foto van je dieet
De beste foto is er een van een rij tupperwarebakjes voor elke dag van de week. Hiermee kun je niet alleen laten zien dat je clean eet, maar ook dat je zo dedicated bent dat je altijd je zelf voorbereide maaltijd meeneemt naar school of werk. En onthoudt: Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated

- Een kleedkamerfoto
Laat na de workout je zwetende lichaam zien, hiermee toon je ook direct aan dat je daadwerkelijk in de sportschool komt.

- Een foto van supplementen en/of een shakebeker
Zonder foto van je sups of shaker is het profiel niet compleet. Dit is ook de ideale manier om een sponsor te vinden of als je die al hebt, om reclame te maken. Aanrader: probeer een roze shakebeker te scoren.

Tip: Hash tags
Niemand houdt er van om onvindbaar te zijn en 3 likes te krijgen, dus tag je foto’s zorgvuldig. Een lijstje van aanbevolen tags:

#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation

Stap 2: Gewicht verliezen
Nu je Instagram is gemaakt, kun je beginnen met het minder belangrijke deel, namelijk het sporten. Het hoofddoel op dit moment is gewicht verliezen, want geen enkele fitgirl is te dik. Hieronder staan een aantal tips om snel gewicht te verliezen:

- Eet clean food en weinig calorieën.
- Superfoods versnellen de vetverbranding.
- Cardio, cardio, cardio. Vooral de stairmaster, hiermee verbrandt je niet alleen vet maar tone je direct je billen.
- Gebruik supplementen zoals ECA of fatburners (vergeet niet deze te fotograferen voor je Instagram)
- Wees sterk en blijf dedicated.

Stap 3: Neem siliconenborsten
Met het verliezen van het vet zijn helaas ook je borsten verdwenen. Je voelt je minder vrouwelijk, want wie wil er nu een jongetjeslichaam. Gelukkig is er de chirurg die jou je vrouwelijkheid weer terug kan geven met een paar mooie implantaten. Kijk naar dit verschil en zeg zelf, jij wil toch ook liever die mooie volle borsten?

Stap 4: De perfecte outfit
Naar de sportschool gaan is net als uitgaan, zorg dus dat je er goed uitziet. Wie weet kom je vandaag wel die ene leuke personal trainer tegen. Yoga pants vormen de basis van je outfit en zorg er verder voor dat je de kleuren op elkaar afstemt. Match je top bijvoorbeeld met je schoenen of combineer het met je shakebeker. Zorg er ook voor dat je deze outfit op Instagram post.

Stap 5: Leer poseren
Om de mooiste foto’s te kunnen maken is het belangrijk dat jij je poses leert. De basis is als volgt: Duw je kont naar achteren voor de echte squatkont, maak je rug hol, plaats één been voor de andere en sta op je tenen alsof je hakken draagt. Een paar voorbeelden van deze techniek in de praktijk:

Wanneer je deze stappen volgt zul je binnen korte tijd een succesvolle fitgirl worden, duizenden volgers op Instagram krijgen en misschien zelfs een deal met een sponsor. Veel succes en You don’t have to be great to start, but you DO have to start to be great!

OP met dank aan Sapstengel & G.R.S.
pi_141466497
Ik ben geen meisje, maar dit topic ga ik volgen! :D
pi_141466571
Eindelijk een topic voor female-only!

Mijn voorbeeld is Jen Selter

Haar kont is absoluut perfect O+ Ik volg haar bootyliciousschema dat bestaat uit bodyweight squats, kickbacks en andere vormen van squats.

#neverskiplegday
#shapingupdatbooty
pi_141466614
Ik check deze alleen voor die lekkere chicks in de OP goed?

Die maaltijdjes zien er lekker uit al denk ik dat de meiden op een gegeven moment wel klaar zijn met kipfiletjes :P
blablablabla
pi_141466659
Shit ik voel mij aangesproken _O-
pi_141466958
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
is toch niet shit? als ik de OP goed lees is er echt niks belachelijks aan.
Ja er kan gezeurd worden over instagram, maar niemand echt niemand ook kerels niet is vies van een beetje leuke aandacht dus het delen van foto's op sociale media is ook gewoon normaal.
'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'
pi_141467269
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Fraymenkahn het volgende:

[..]

Ja er kan gezeurd worden over instagram, maar niemand echt niemand ook kerels niet is vies van een beetje leuke aandacht dus het delen van foto's op sociale media is ook gewoon normaal.
Het leest wel als een parodie topic, gelukkig voldoe ik niet aan alle eisen dus ik ben toch nog een beetje origineel :+
pi_141467732
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
pics?
pi_141467796
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

pics?
Zoek maar
pi_141467886
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:43 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Zoek maar
Fotoboek bekeken, zou spotten tijdens squats/10.
pi_141467936
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

thanks _O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:25:23 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141480396
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Fraymenkahn het volgende:

[..]

Ja leuk would/10 comments via internet krijgen :')

Dan moet je wel heel erg onzeker zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141480778
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Heeft niks met onzekerheid te maken. Het is een manier om de wereld te laten zien wat je passie is en een goed gevoel over jezelf te krijgen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:45:40 #14
157922 fathank
pi_141480796
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft niks met onzekerheid te maken. Het is een manier om de wereld te laten zien wat je passie is en een goed gevoel over jezelf te krijgen.
denken dat iemand een neuk geeft
pi_141480824
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:45 schreef fathank het volgende:

[..]

denken dat iemand een neuk geeft
Als je wil trollen kan je wegblijven uit dit topic.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:49:11 #16
157922 fathank
pi_141480879
ik kom hier voor de plaatjes van users maar die zijn er te weinig
pi_141483020
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef fathank het volgende:

[..]

comments van bekenden ook toch? sorry maar ben niet heel erg bekend met instagram, dacht dat het net zoiets was/is als FB
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:24:20 #18
157922 fathank
pi_141483296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:12 schreef Fraymenkahn het volgende:

[..]

comments van bekenden ook toch? sorry maar ben niet heel erg bekend met instagram, dacht dat het net zoiets was/is als FB
Vrienden zie ik in t echt wel.
pi_141515278
Ik volgde deze hoeren ook, tot ik merkte dat ze 0 adviezen gaven en alleen voor aandachtshoeren spelen.
pi_141523825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik volgde deze hoeren ook, tot ik merkte dat ze 0 adviezen gaven en alleen voor aandachtshoeren spelen.
Je moet meiden volgen die ook echt een opleiding tot trainer/diëtiste hebben gevolgd/volgen, die geven vaak beter advies :Y
pi_141524091
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Je moet meiden volgen die ook echt een opleiding tot trainer/diëtiste hebben gevolgd/volgen, die geven vaak beter advies :Y
Noem er eens een paar? :)

Ik zie ELKE ochtend die kut havermoutborden met zgn superfoods a ala moerbeien/pindakaas/cacao nibs.

In de middag gaan ze over op oeh zie mij in mn short, zwetend en smachtend naar wat likes.

'S avonds een sfs om andere aandachtshoeren tevreden te stellen.

;(
pi_141524119
quote:

[..]

:')

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

:')
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:32:20 #23
157922 fathank
pi_141528562
quote:

[..]

Ga naar de chirurg als je net zulke ronde billen als Jen Selter wil is het enige juiste advies.
pi_141528866
het meeste is gewoon gezeik van mensen die liever op de bank voor de tv zitten met een bak chips.
pi_141529152
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Eindelijk een topic voor female-only!

Mijn voorbeeld is Jen Selter

[ afbeelding ]

Haar kont is absoluut perfect O+ Ik volg haar bootyliciousschema dat bestaat uit bodyweight squats, kickbacks en andere vormen van squats.

#neverskiplegday
#shapingupdatbooty
Ik snap je sarcasme nu :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')