is er niet. ze werkt morgenavond pas. en vrijdag. en dat is eigenlijk mijn laatste kans tenzij ik maandag tot 16.00u blijf......dus....ehm....nou....wie weetquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.
Hallo niet beschikbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n
Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
Goeie grap!quote:
Ben je al onderweg?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall0n
Ik ben vandaag niet beschikbaar :Q
quote:
Is SCTTH, dus binnenkort vast MH.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:20 schreef alors het volgende:
ZOMG NIEUWE MUZIEK OP 3FM. MIJN AUTISTENBREIN SCHROK VAN DIT ONBEKENDE NUMMER!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |