aan films kijken bijvoorbeeld! en pizza's en sjips vreten en energydrink zuipenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.
En daarbij superfoods
Ik zit mijn anderequote:
Benny Neyman?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit mijn anderete luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
Precies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.
En daarbij superfoods
Wie/wat is dat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit mijn anderete luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
∆quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit mijn anderete luisteren op het moment, aangezien die echt weinig gedraaid wordt op 3FM.
Die nieuwe singlequote:
Pino die loopt te skanken op muziek: Scapinoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet liever normaal, beweeg normaal. Dan maar iets te dik zijn en eventueel eerder doodgaan.
De tijd die je bezig bent met dat hele afvallen/in shape blijven gedoe kan ik beter ergens anders aan besteden.
En daarbij superfoods
Godverdommequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino die loopt te skanken op muziek: Scapino
Vergeet de whey-shakes en proteïnen nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
En als je normaal eet en genoeg beweegt ben je niet te dik hoor
Superfoods iddwtf
Ach whey helpt welquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vergeet de whey-shakes en proteïnen niet
ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!quote:
Ik moet nog beginnen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij stond te watertrappelen om te beginnen met sporten!
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach whey helpt welik gebruik het ook na het sporten... Sneller spierherstel --> minder spierpijn en de volgende dag gewoon weer trainen zonder problemen
En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshakequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ookhet is wel fijn voor spierherstel idd.
Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En die ik heb smaakt naar aardbeienmilkshake
Je schijnt er ook 1 te hebben die naar praline smaakt... die schijnt ook erg lekker te zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een naturel, die chemische zoete troep vind ik echt niet te hachelen.
Nu volgt de verplichte vraag over die ene vrouwelijke collega.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik mag weer naar huis. nog 3 werkdagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |