http://www.nu.nl/muziek/3(...)te-nummer-1-hit.htmlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
En vooral die tekst We're coming home now, we're coming home now terwijl je vol in het toernooi zit. Maarja, Dotcrap moet natuurlijk koste wat kost gepromoot worden.
WAT EEN VERRASSING WAT EEN VERRASSINGquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)te-nummer-1-hit.html
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Hoezo deze tt? Ik vind 'Home' best een leuk nummer moet ik eerlijk bekennen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit lijkt meer op die panfluitjosti's die op zaterdag in de stad staan. Wat een oortyfus.
liefde voor haat-TT's!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we gaan van adoratie topics naar haat topics?
Fatih in humans: not restored.
Ik bespeur enige frustratie in dat topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
FB / Incompetente kutmod in het WK forum.
Genot.
zeg het zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bespeur enige frustratie in dat topic [ afbeelding ]
quote:
Was wel een kwaliteitspostquote:Op maandag 23 juni 2014 16:16 schreef user Kreator het volgende:
[..]
Er valt met jou niet te discussieren, omdat je het verstandelijk vermogen van een geestelijk gehandicapte 3 jarige aidsbaby hebt.
Daarom post ik ook in FB, dan kan ik jou verder gewoon negeren.
Kreeg je net een notificatie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.
Oh well
URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.quote:
Ah dat is exact wat ik ook deedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.
Jaloersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie.
En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.quote:
Alcoholquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.
Portugezen doen zelfs port en wijn schenken bij de lunch tijdens een normale werkdag, gelukkig alleen als er speciale gasten zijn. Maar toch. Blij dat ik ondertussen een ervaren drinker ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alcohol
Maar goed, voor mij ff niethet is immers een doordeweekse dag en dat doe ik dus niet meer
(behalve op woensdag, want dan oefen ik met de band
)
Bier drinken tijdens het chillenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie.
Daarvoor is maar 1 iemand nodig toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef Sirolf het volgende:
Het aantal Ekstra Weekend-fans neemt nog niet echt af lijkt 't... zometeen de laatste plaat van de laatste Ekstra Weekend als request in de 3na12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |