abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:18 #26
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_141497933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we gaan van adoratie topics naar haat topics?
Fatih in humans: not restored.
liefde voor haat-TT's! ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_141498512
Dotan _O_

Home _O_

Zeikbitches :{w
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_141498706
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef minthy het volgende:
Dotan _O_

Home _O_

Zeikbitches :{w
ik ;(

Wordfeud :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141498903
quote:
Ik bespeur enige frustratie in dat topic 7.gif
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 18:59:00 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141498937
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik bespeur enige frustratie in dat topic [ afbeelding ]
zeg het ze
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141499011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

zeg het ze
Topic 2 is gesloten ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141499037
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ik ;(

Wordfeud :'(
Verlopen? Beetje jammer weer, dit... :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_141499051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

zeg het ze
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:16 schreef user Kreator het volgende:

[..]

Er valt met jou niet te discussieren, omdat je het verstandelijk vermogen van een geestelijk gehandicapte 3 jarige aidsbaby hebt.
Daarom post ik ook in FB, dan kan ik jou verder gewoon negeren.
Was wel een kwaliteitspost
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141499139
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.

Oh well
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141499215
Kreator ik ben iig van van je topics

grgr
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 19:05:16 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141499253
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.

Oh well
Kreeg je net een notificatie? :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141499262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kreeg je net een notificatie? :)
Nope

Wat heb je gedaan? :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 19:07:15 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141499336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nope

Wat heb je gedaan? :')
URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141499386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

URL in je naam verwijderd enzo. Schijnt uit te maken.
Ah dat is exact wat ik ook deed

Weer wat wijzer geworden :P Dan komt Kreator hier als t goed is niet huilen xD
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141499497
Ik vind eht voetbal geen moer aan

Ik ga zomaar spontaan eens naar de film Don Jon kijken ( :') )

Scarlett Johansson :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:18:25 #41
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141499883
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie. :7
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:56:31 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141509620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie. :7
Jaloers ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:57:48 #43
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141509717
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jaloers ;(
En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:00:15 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141509898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

En wijn tijdens het avondeten en er achterkomen dat je nog een fles wijn hebt.
Alcohol _O_

Maar goed, voor mij ff niet :P het is immers een doordeweekse dag en dat doe ik dus niet meer :) (behalve op woensdag, want dan oefen ik met de band :P)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:27 #45
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_141509981
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Alcohol _O_

Maar goed, voor mij ff niet :P het is immers een doordeweekse dag en dat doe ik dus niet meer :) (behalve op woensdag, want dan oefen ik met de band :P)
Portugezen doen zelfs port en wijn schenken bij de lunch tijdens een normale werkdag, gelukkig alleen als er speciale gasten zijn. Maar toch. Blij dat ik ondertussen een ervaren drinker ben.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_141514267
morgenochtend lekker uitslapen tot 4:50 uur des nachts.

welterusten :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 24 juni 2014 @ 23:19:07 #47
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_141514842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier drinken tijdens het werken aan mijn scriptie. :7
Bier drinken tijdens het chillen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 juni 2014 @ 23:35:50 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141515821
∆.
  woensdag 25 juni 2014 @ 00:04:58 #49
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_141517554
Het aantal Ekstra Weekend-fans neemt nog niet echt af lijkt 't... zometeen de laatste plaat van de laatste Ekstra Weekend als request in de 3na12. :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 00:17:37 #50
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_141518151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef Sirolf het volgende:
Het aantal Ekstra Weekend-fans neemt nog niet echt af lijkt 't... zometeen de laatste plaat van de laatste Ekstra Weekend als request in de 3na12. :)
Daarvoor is maar 1 iemand nodig toch?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')