Dat refrein is wel echt heerlijkquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat refrein is wel echt heerlijk
Sowieso goeie beat ook
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
Taymir
Waarom gaan die gasten allemaal van die gay ass skinny jeans dragen met bijbehorende gay schoenen
[ afbeelding ]
De meeste reclames zijn klachtwaardig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Tyf die Tijl met z'n Vodafone toch door het raam.
ik moet er altijd wel on lachenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
Tyf die Tijl met z'n Vodafone toch door het raam.
Mhaw, de meeste vallen mij niet op. Maar Vodafone steekt er qua irritatiefactor met kop en schouders bovenuit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste reclames zijn klachtwaardig.
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, de meeste vallen mij niet op. Maar Vodafone steekt er qua irritatiefactor met kop en schouders bovenuit.
Daar was ik ook al wel achter muis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Irritatiefactor zorgt ervoor dat de reclame beter blijft hangen. Reclamebureaus doen dat met opzet.
Niet als'ie leeggelopen isquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?
En gras is bruin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen dat de bal rond is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |