Oh, mac & cheesequote:
Niet echt. Gewoon mededeling.quote:
Niet echt. Het is Sui Kau soep met Ho fan (mag ik eigenlijk niet hebben dat laatste) en Pekingeend. Wantan is met varkensvlees. Sui Kau is met garnalen.quote:
Eh, jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon mededeling.
Kan eraan toevoegen dat de Sigarenlounge pas ergens in augustus zal opengaan i.v.m. teveel verbouwing in de ruimte waar het restaurant komt. Dus niet gelijktijdig met het restaurant open.
[..]
Niet echt. Het is Sui Kau soep met Ho fan (mag ik eigenlijk niet hebben dat laatste) en Pekingeend. Wantan is met varkensvlees. Sui Kau is met garnalen.
Bah. Diepvrieskabeljauw van Lidl is taai. Ik bestel pizza.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pastaschotel met aubergine, tomaat en kabeljauw. Bovenop stengels bleekselderij met geraspte parm.
Ik ben benieuwd. Alleen het intensieve schoonmaken van de bleekselderij maakt al dat dit wel een goed gerecht moet zijn.
Bleekselderij is toch ook geen klap aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bah. Diepvrieskabeljauw van Lidl is taai. Ik bestel pizza.
Het gebeurt niet vaak dat ik van een recept niet goed kan inschatten of we het lekker vinden maar dit was echt niet lekker. Ik vind bleekselderij best ok trouwens maar deze combi was het echt niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Bleekselderij is toch ook geen klap aan?
Kliekje als avondeten hier en een tompouce van Holtkamp als toetje
Zat het vast gemagnetrond/geplakt aan je bord?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Uit eten bij Le Connaisseur.
Voor: tomatencremesoep
Hoofd: quesadillas
Na: cheesecake met vanilleijs
De quesadillas waren idd wel zo ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat het vast gemagnetrond/geplakt aan je bord?
Het kost ook geen donder hoor, maar echt alles is prefab en opgewarmd in de magnetron daar, zo jammer,
Hoeft niet zelf klaargemaakt te zijn wat je eet. Al heb je gelijk hoor, maar ja... Iwanius TTquote:Op zondag 22 juni 2014 09:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat moet een restaurant in de TT van een topic wat vooral gaat over wat mensen zelf klaarmaken?
Anyway, nu verse halve galiameloen.
In Den Haag eet men vrij vroeg en de horeca daar moet vroeg sluiten van de gemeente, kroegen enzo wel later dan restaurants. Maar de cultuur van heel laat eten is er ook gewoon niet. Dat in combi met studenten die daar bedienen en wellicht tot 22.30 uur uitbetaald krijgen, dan krijg je zoiets.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De quesadillas waren idd wel zo ja.
Maar de tomatensoep was best ok, nadat ik em teruggestuurd had omdat ie niet lekker warm/heet was![]()
We waren erg laat in de stad (21u) en dat zag er nog gezellig druk uit, vandaar.
Alleen jammer dat ze ons vroegen om 22.30u om af te rekenen omdat ze al af wilden sluiten. Zaterdag, centrum DH
Succes!quote:Op zondag 22 juni 2014 10:09 schreef SEMTEX het volgende:
Sojamelk met Brinta, ik heb om 11:00 een 10km wedstrijd
Ik snap em helemaal, vond t zeker jammer want je voelt je enigszins opgelaten als ze je aan het wegkijken zijn en om je heen de stoelen op tafel zetten. Desalniettemin geen klachten hoor, alleen vlg keer weer een andere tentquote:Op zondag 22 juni 2014 10:15 schreef Molo het volgende:
[..]
In Den Haag eet men vrij vroeg en de horeca daar moet vroeg sluiten van de gemeente, kroegen enzo wel later dan restaurants. Maar de cultuur van heel laat eten is er ook gewoon niet. Dat in combi met studenten die daar bedienen en wellicht tot 22.30 uur uitbetaald krijgen, dan krijg je zoiets.
Wel jammer ja
Mooi gebaar om uit te delen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb comfort food in de oven staan. Mijn oma is gisteren overleden en nu heb ik met de laatste kersen van de boom uit oma's tuin een grote kaneel kersen kruimel cake gemaakt![]()
Straks aan iedereen een stukje uit delen
Wat mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb comfort food in de oven staan. Mijn oma is gisteren overleden en nu heb ik met de laatste kersen van de boom uit oma's tuin een grote kaneel kersen kruimel cake gemaakt![]()
Gecondoleerd, mooi idee.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dit jaquote:
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkeltquote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef minilot het volgende: En daarna zelfgebakken popcorn mee naar de bios.
Ik neem altijd m'n eigen drinken en soms eten mee, ik ga niet belachelijk veel neerleggen voor een flesje waterquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkelt)
Kut!!!!! Ben ik straks mijn adres kwijt voor uit eten op warme zomeravonden!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
En daar zijn wij weer waar bovengenoemde TT naar de opening in het Bilderberg Hotel in Rotterdam van restaurant The Park met een sigarenlounge verwijst en die vanaf 30 juni zijn deuren opend.
Gewoon in een tas.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wilde exact dit typen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Mooi gebaar om straks de cake te delen met je familie. Heel veel sterkte de komende periode.
Omdat je Erik van Loo ook een l..l eerste klas vindt?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef RobinOok het volgende:
Kut!!!!! Ben ik straks mijn adres kwijt voor uit eten op warme zomeravonden!
Kut, kut, kut, kut.
http://www.missethoreca.n(...)-Parkhotel-1542805W/
Nee, niet daarom. Ook al vind ik 'm dat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat je Erik van Loo ook een l..l eerste klas vindt?
Je linkje doet het niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:35 schreef minilot het volgende:
Vanavond Chileens wegens de wedstrijd!![]()
Ik heb net een pastel de choclo in elkaar gezet, een schotel met gehakt, olijven, rozijnen en een bovenlaag van zoete maispuree. Die hoeft vanavond alleen nog maar even in een hete oven.
Ik gebruikte dit recept: http://www.dekooktips.com/recepten/chil-mais.html, maar dan met verse maïs in plaats van blikmaïs, koffiemelk in plaats van gewone melk en aan de specerijenmix voegde ik nog paprikapoeder en een snuf kaneel toe.
Ik ben benieuwd hoe het zal smaken vanavond! Mijn lief zit wellicht niet echt te wachten op een hartige ovenschotel wat een zoet prutje van maïs en poedersuiker (!) op zit, maar mij lijkt het juist wel lekker.![]()
We drinken er Chileense rosé bij.![]()
Als toetje maak ik minitatuur-empolvados. Dat zijn koekjes (met eiwitschuim gemaakt) die je eet met twee op elkaar en waar dan dulce de leche tussen zit. Naar dit recept: http://www.espacioculinario.cl/2012/04/empolvados.html, maar dan dus nog een stuk kleiner.
Je eet nog eens wat anders, zo met zo'n WK!
Als je ¤7 voor een zak m&n's neerlegt ben je een grote klaploper. Iedereen neemt wat te eten/drinken mee tochquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkelt)
Uhmzz dan ben je volgens mij juist geen klaploper?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je ¤7 voor een zak m&n's neerlegt ben je een grote klaploper. Iedereen neemt wat te eten/drinken mee toch
Nee. Koop het daar.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef derLudolf het volgende:
Iedereen neemt wat te eten/drinken mee toch
Linkje gefixed, dank voor het melden!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je linkje doet het niet.
Ik ken uit Brazilië wel een soort mais soufflé uit de oven, vaak gemaakt van mais uit blik (maar dan niet opgepofte franse souffle maar gewoon plat en luchtig/schuimig, in een grote ovenschaal). Maar ik zou daar zeker geen extra suiker bij doen omdat mais al van nature veel suiker bevat.
Heb je de dulce de leche gewoon gemaakt van gecondenseerde melk? Want als je dat helemaal zelf maakt met melk en suiker ben je echt uren aan het roeren (hebben we één keer gedaan, nóóóóit meer !!!).
Done!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:35 schreef minilot het volgende:
Vanavond Chileens wegens de wedstrijd!
...
Je eet nog eens wat anders, zo met zo'n WK!
Dit. Volledig mee eensquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Sodeflikker toch op met die kloteplaatjes man
joh, zie hem als de dorpsgek van Fok ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh..nee, weest niet bangquote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, zie hem als de dorpsgek van Fok ofzo
Ik moet er altijd wel om lachen en het relativeert zo lekker, voel me dan heel normaal en ongestoord
of anders eens zonder die ranzige sigaar in de asbak naast het etenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan inmiddels bijna alleen nog naar die patserige 'paffert'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of anders eens zonder die ranzige sigaar in de asbak naast het eten
En dat idiote konijn mag ook wel de pan in
ot: chocolade broodje en thee
Heb ik geprobeerd, vond ik niet zo'n succes. Ze worden een beetje draderig. Ik vond ze lekkerder in partjes geroosterdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Vanavond lekker zoete aardappels, ik vraag me af of ze gepoft ook lekker zijn
Ah ja, dat is niet lekker neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, vond ik niet zo'n succes. Ze worden een beetje draderig. Ik vond ze lekkerder in partjes geroosterd
Wow, de hoeveelheid op je bord alleen al is genoeg voor een paar weken sambalgenotquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef ddx het volgende:
Gisteren sambal gemaakt :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En daar hoort natuurlijk lekkere roti bij, dus dat stond vandaag op het menu :
[ afbeelding ]
Aaaawhquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef ddx het volgende:
Gisteren sambal gemaakt :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En daar hoort natuurlijk lekkere roti bij, dus dat stond vandaag op het menu :
[ afbeelding ]
Toch nietquote:
Lekker hoor! Maar dit vindt jij dus een kleine lunch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik een weinig trek had(laat ontbeten) een kleine lunch.
Hij eet altijd moeilijk veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker hoor! Maar dit vindt jij dus een kleine lunch?
Ik zie meer zoiets voor mij:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie Iwanius in gedachten zo voor me, al zal er wel weinig van kloppen in het echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de een enige die zich een voorstelling heeft gemaakt van Iwaniusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie meer zoiets voor mij:
[ afbeelding ]
Hoeveel passoa en hoeveel jus?quote:
das gewoon een normaal bestaand iets, muppetquote:
Haha halve centimeter. Fles komt nooit op. Heb em al 1,5 jaar en ben nog bovenin.quote:
Gast die kroket en soepje heb ik zat aan laat staan dat broodje ei der nog bij ga ik over me nek manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik een weinig trek had(laat ontbeten) een kleine lunch.
De peuk(en) liggen er in ieder geval wel al bij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke loempia met Chilisaus en Chileense wijn
het konijntje moeten jullie er even bijdenken
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke loempia met Chilisaus en Chileense wijn
het konijntje moeten jullie er even bijdenken
er volgt meer ; )quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De peuk(en) liggen er in ieder geval wel al bij.
neuh.. roken kan ik links en rechtsquote:
En je bestek? Je was ook niet alleen ofwel? Je partner was even pissen aan de stoel te zien?quote:
yupquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je bestek? Je was ook niet alleen ofwel? Je partner was even pissen aan de stoel te zien?
Lekkah! Niet links maar je eet wel links?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
yup
ga zo verder met stokjes. Even wachten tot het gerecht is gearriveerd
Tuurlijk, why not?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:25 schreef Ole het volgende:
Zoals echte Chinezen het ook doen heb ik er een lekker zooitje van gemaakt. Zal ik nog iets bestellen?
[ afbeelding ]
ja maat weet niet wat...quote:
ik dacht dat jullie misschien wel een idee zouden hebben..quote:
Geen bier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Ole het volgende:
Ok. Pics volgenik doe ook nog maar een karafje wijn denk il...
nee ben aan de wijn. Kan wel een tsing tao bestellen. .quote:
zie edit. Goede keus van jou!quote:
Omnomnom!quote:
Geen strontvliegen erin gefotoshopt, gemiste kansquote:
kan ik niet mobiel. Ben al blij dst het me lukt foto's te plaatsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen strontvliegen erin gefotoshopt, gemiste kans
Anne, of een andere mod, help eensquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
kan ik niet mobiel. Ben al blij dst het me lukt foto's te plaatsen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Anne, of een andere mod, help eens
Ik zit ook mobiel en ben tevens fotoshop mongool
sigaren , redbull en nepcognac is ook nog heel wat!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op z'n minst elke foto op een andere locatie verwacht (bijna niet te zien, want wel gekropt!), want foto's googlen van gerechten die je zegt te eten is zo makkelijk nog niet
Nou, vooruit, 8 for effort.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
sigaren , redbull en nepcognac is ook nog heel wat!
oh my!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Ole het volgende:
Geen grote honger vandaag. De volgende gang bestaat uit Har Gow (gestoomd) en Sieuw Maai. Zoals het hoort eet ik deze met chopsticks. Saus is sojasaus en hele hete saus ( kan ik niet aan als echte kaaskop). Er hoort ook een azijnsaus bij maar die is er helaas niet vandaag
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook echt typisch. "Ik heb geen honger dus een klein diner".
Eerst een grote loempia, dan een mand dim sum en daarna een beef gerecht met een schaal bami. En straks een toetje
ach.. feest vandaag in mijn eentjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook echt typisch. "Ik heb geen honger dus een klein diner".
Eerst een grote loempia, dan een mand dim sum en daarna een beef gerecht met een schaal bami. En straks een toetje
Zij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komen
Voor de rest mooie live reportage
Dat wist ik ook welquote:
Ja hallo ik barst nu al uit elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komen
Voor de rest mooie live reportage
Ik lig dubbel.quote:
Slecht voor je slokdarm als je bloedheet eten naar binnen werkt, geeft een verhoogde kans op slokdarm kanker o.a.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Alles tegelijk laten komen vind ik zo'n zonde. Eten moet goed heet zijn. Heb je 1 gerechtje op, zijn de andere 2 al half koud.
Ik hou van warm/heet eten![]()
(heb ook wel n lode pijp hoor... Ik blaas nooit op eten (zonde) en verbrand bijna niet)
doe ik het wel in de keuken van Mr. Tong!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ziet er lekker uit Ole, wil je ook een keer nasi voor me maken?
Mr Tong!quote:
Die wijnen moeten wel heel zoet geweest zijn dan. Ik zie jou regelmatig cola, red bull en fernandes drinken dus je bent wel wat gewendquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef Iwanius het volgende:
Van de welbekende lunch genoten met wederom Sui Kau,pekingeend,hofan en choi sam in een extra bakje bouillon. Daarna wat relaxen met 2 nieuwe dessertwijnen die ik allebei maar zo-zo vond.(heeel matig dus)
Mijn sigaren waren lekkerder eerlijkheidshalve.
Er moest i.i.g. om de (mier)zoetigheid tegen te gaan flink wat ijsblokjes bij.
Ik ben inderdaad wel e.e.a gewend maar ik moet ook mijn portie zoetigheid hebben elke dag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die wijnen moeten wel heel zoet geweest zijn dan. Ik zie jou regelmatig cola, red bull en fernandes drinken dus je bent wel wat gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |