Oh, mac & cheesequote:
Niet echt. Gewoon mededeling.quote:
Niet echt. Het is Sui Kau soep met Ho fan (mag ik eigenlijk niet hebben dat laatste) en Pekingeend. Wantan is met varkensvlees. Sui Kau is met garnalen.quote:
Eh, jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon mededeling.
Kan eraan toevoegen dat de Sigarenlounge pas ergens in augustus zal opengaan i.v.m. teveel verbouwing in de ruimte waar het restaurant komt. Dus niet gelijktijdig met het restaurant open.
[..]
Niet echt. Het is Sui Kau soep met Ho fan (mag ik eigenlijk niet hebben dat laatste) en Pekingeend. Wantan is met varkensvlees. Sui Kau is met garnalen.
Bah. Diepvrieskabeljauw van Lidl is taai. Ik bestel pizza.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pastaschotel met aubergine, tomaat en kabeljauw. Bovenop stengels bleekselderij met geraspte parm.
Ik ben benieuwd. Alleen het intensieve schoonmaken van de bleekselderij maakt al dat dit wel een goed gerecht moet zijn.
Bleekselderij is toch ook geen klap aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bah. Diepvrieskabeljauw van Lidl is taai. Ik bestel pizza.
Het gebeurt niet vaak dat ik van een recept niet goed kan inschatten of we het lekker vinden maar dit was echt niet lekker. Ik vind bleekselderij best ok trouwens maar deze combi was het echt niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Bleekselderij is toch ook geen klap aan?
Kliekje als avondeten hier en een tompouce van Holtkamp als toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |