Ah ja, dat is niet lekker neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, vond ik niet zo'n succes. Ze worden een beetje draderig. Ik vond ze lekkerder in partjes geroosterd
Wow, de hoeveelheid op je bord alleen al is genoeg voor een paar weken sambalgenotquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef ddx het volgende:
Gisteren sambal gemaakt :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En daar hoort natuurlijk lekkere roti bij, dus dat stond vandaag op het menu :
[ afbeelding ]
Aaaawhquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef ddx het volgende:
Gisteren sambal gemaakt :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En daar hoort natuurlijk lekkere roti bij, dus dat stond vandaag op het menu :
[ afbeelding ]
Toch nietquote:
Lekker hoor! Maar dit vindt jij dus een kleine lunch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik een weinig trek had(laat ontbeten) een kleine lunch.
Hij eet altijd moeilijk veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker hoor! Maar dit vindt jij dus een kleine lunch?
Ik zie meer zoiets voor mij:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie Iwanius in gedachten zo voor me, al zal er wel weinig van kloppen in het echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de een enige die zich een voorstelling heeft gemaakt van Iwaniusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie meer zoiets voor mij:
[ afbeelding ]
Hoeveel passoa en hoeveel jus?quote:
das gewoon een normaal bestaand iets, muppetquote:
Haha halve centimeter. Fles komt nooit op. Heb em al 1,5 jaar en ben nog bovenin.quote:
Gast die kroket en soepje heb ik zat aan laat staan dat broodje ei der nog bij ga ik over me nek manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik een weinig trek had(laat ontbeten) een kleine lunch.
De peuk(en) liggen er in ieder geval wel al bij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke loempia met Chilisaus en Chileense wijn
het konijntje moeten jullie er even bijdenken
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke loempia met Chilisaus en Chileense wijn
het konijntje moeten jullie er even bijdenken
er volgt meer ; )quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De peuk(en) liggen er in ieder geval wel al bij.
neuh.. roken kan ik links en rechtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |