Je linkje doet het niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:35 schreef minilot het volgende:
Vanavond Chileens wegens de wedstrijd!![]()
Ik heb net een pastel de choclo in elkaar gezet, een schotel met gehakt, olijven, rozijnen en een bovenlaag van zoete maispuree. Die hoeft vanavond alleen nog maar even in een hete oven.
Ik gebruikte dit recept: http://www.dekooktips.com/recepten/chil-mais.html, maar dan met verse maïs in plaats van blikmaïs, koffiemelk in plaats van gewone melk en aan de specerijenmix voegde ik nog paprikapoeder en een snuf kaneel toe.
Ik ben benieuwd hoe het zal smaken vanavond! Mijn lief zit wellicht niet echt te wachten op een hartige ovenschotel wat een zoet prutje van maïs en poedersuiker (!) op zit, maar mij lijkt het juist wel lekker.![]()
We drinken er Chileense rosé bij.![]()
Als toetje maak ik minitatuur-empolvados. Dat zijn koekjes (met eiwitschuim gemaakt) die je eet met twee op elkaar en waar dan dulce de leche tussen zit. Naar dit recept: http://www.espacioculinario.cl/2012/04/empolvados.html, maar dan dus nog een stuk kleiner.
Je eet nog eens wat anders, zo met zo'n WK!
Als je ¤7 voor een zak m&n's neerlegt ben je een grote klaploper. Iedereen neemt wat te eten/drinken mee tochquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkelt)
Uhmzz dan ben je volgens mij juist geen klaploper?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je ¤7 voor een zak m&n's neerlegt ben je een grote klaploper. Iedereen neemt wat te eten/drinken mee toch
Nee. Koop het daar.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef derLudolf het volgende:
Iedereen neemt wat te eten/drinken mee toch
Linkje gefixed, dank voor het melden!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je linkje doet het niet.
Ik ken uit Brazilië wel een soort mais soufflé uit de oven, vaak gemaakt van mais uit blik (maar dan niet opgepofte franse souffle maar gewoon plat en luchtig/schuimig, in een grote ovenschaal). Maar ik zou daar zeker geen extra suiker bij doen omdat mais al van nature veel suiker bevat.
Heb je de dulce de leche gewoon gemaakt van gecondenseerde melk? Want als je dat helemaal zelf maakt met melk en suiker ben je echt uren aan het roeren (hebben we één keer gedaan, nóóóóit meer !!!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |