quote:
Omdat je Erik van Loo ook een l..l eerste klas vindt?

Nou ik ook, dus je bent niet alleen.
Of toch omdat je het 'oude'restaurant zo goed vond.
Ik ga ook niet naar de opening,gewoon omdat ik geen zin heb om zijn hand te schudden en al die graaiers en non-valeurs(gratis drinken en slap ouwehoeren van de meesten over dat alles zo geweldig gaat) daar te zien. Heb al geregeld dat ik later kom.
Ik heb trouwens al een rondleiding gehad van het restaurant en het ziet er heel intiem uit. Intiem als een "huiskamer" setting. Er zijn ook private dining ruimten in een ronde vorm aanwezig en 2-3 ? chef-tables (lange tafels waar je dus vrij hoog zit) voor en naast de open keuken waar je met een mannetje of 6 kunt zitten. Licht hout overal trouwens en overal van wat ik noem verder zitjes (tafels) Achterin wanneer je de main dingroom doorloopt heb je ook een ruimte met sofa's e.d..Alle afscheidingen in het restaurant zijn trouwens van glas en worden van lichte gordijnen voorzien. Dus veel licht in het restaurant.
Sigarenlounge komt trouwens rechts wanneer je binnenloopt via de nieuwe hoofdingang van het restaurant en is gezeten in een nis. Dus als je geen zin hebt te gaan eten(linksaf het restaurant in met een klein afstapje) dan sla je rechtsaf en loop je zo de sigarenlounge in.(staat wel een desk voor waar je eerst je moet melden/langs moet)
On topic.
Vandaag met m'n vriendin de lunch genoten alvorens ze weer weg moest en wel bij restaurant Tai Wu, dat toch wel een instituut is (al jaren)qua traditioneel Kantonees eten in Rotterdam. Omdat ik al van relaties her en der had gehoord dat de seafood gerechten slecht waren geworden bij de lunch ,omdat de chef was opgestapt,hield ik rekening met een tegenvaller maar dat bleek dus onterecht want alles wat zoals van oudsher prima.
De eerste voorgerechten en
de overige gerechten voor het complete plaatje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 17:41:05 ]