Ja, maar heel veel Australiërs vinden dat het Australisch is en ik vind het bovendien verschrikkelijk lekker, dus ik vond het wel prima zoquote:
ik ook, en je kan australiers en nieuw zeelanders er heerlijk mee op de kast krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar heel veel Australiërs vinden dat het Australisch is en ik vind het bovendien verschrikkelijk lekker, dus ik vond het wel prima zo
Precies! Daarom hebben ze net verloren natuurlijk, onbewuste ergernis over mijn toetje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik ook, en je kan australiers en nieuw zeelanders er heerlijk mee op de kast krijgen.
Kangoeroevleesquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef minilot het volgende:
We hebben Australië vanavond opgegeten! Nou ja, we hebben Australisch gegeten.![]()
'Pie floaters', pasteitjes van homemade bladerdeeg en kangoeroevlees (!) erin, dobberend op erwtensoep en met flink wat ketchup:
[ afbeelding ]
Pavlova (éénpersoonsporties gemaakt) met sinaasappelslagroom en erop zat aardbei, veel mango en wat passievrucht:
[ afbeelding ]
Bij de Sligro.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
KangoeroevleesWaar heb je dat gehaald dan.
quote:
Eerlijk gezegd had ik er vooral al een week lang vreselijk veel trek in, en toen ik er iets over ging opzoeken kwam ik er pas achter dat het nogal een bron van heftig culinair debat is en dat hoewel Nieuw-Zeeland officieel de bakermat is voor de Pavlova, nogal wat Australiërs dat onterecht vinden en er de pest over in hebben. Vond ik voldoende voor een bij een wedstrijd tegen Australië passend toetje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]heb ik gemaakt voor mijn Nieuw Zeeland week omdat ik niets anders kon vinden dat echt Nieuw Zeelands was.
http://www.dekooktips.com/recepten/chil-mais.htmquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
Wat maakte jij toen Chili aan de beurt was Isa?
Ha, lollig! Pastel de Choclo was al precies wat bovenaan mijn shortlist stond!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.dekooktips.com/recepten/chil-mais.htm
En ze zijn daar natuurlijk ook dol op dulce de leche
Die "floaters" zal je in Rdam wel eens in de haven zienquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:15 schreef RobinOok het volgende:
Bij floaters denk ik aan wat anders. Misschien dat ze me daarom ook helemaal niet lekker lijken. Uhuh.
Pastel de chocloquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.dekooktips.com/recepten/chil-mais.htm
En ze zijn daar natuurlijk ook dol op dulce de leche
Maar niet alle quickbreads zijn 'soda bread'. Naja.quote:
Recept pleasequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar niet alle quickbreads zijn 'soda bread'. Naja.
Lekker was het in elk geval wel ja!
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe en receptje van de moqueca als het kan!Ziet er lekker uit!
quote:
That's it! Ik word lesbisch!!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
Zondagslunch was zojuist een DIY-BLT met versgebakken platbrood en mayo met diverse kruiden uit eigen tuin:
[ afbeelding ]
..en dat ziet er na assemblage dan ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |