Zat het vast gemagnetrond/geplakt aan je bord?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Uit eten bij Le Connaisseur.
Voor: tomatencremesoep
Hoofd: quesadillas
Na: cheesecake met vanilleijs
De quesadillas waren idd wel zo ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat het vast gemagnetrond/geplakt aan je bord?
Het kost ook geen donder hoor, maar echt alles is prefab en opgewarmd in de magnetron daar, zo jammer,
Hoeft niet zelf klaargemaakt te zijn wat je eet. Al heb je gelijk hoor, maar ja... Iwanius TTquote:Op zondag 22 juni 2014 09:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat moet een restaurant in de TT van een topic wat vooral gaat over wat mensen zelf klaarmaken?
Anyway, nu verse halve galiameloen.
In Den Haag eet men vrij vroeg en de horeca daar moet vroeg sluiten van de gemeente, kroegen enzo wel later dan restaurants. Maar de cultuur van heel laat eten is er ook gewoon niet. Dat in combi met studenten die daar bedienen en wellicht tot 22.30 uur uitbetaald krijgen, dan krijg je zoiets.quote:Op zondag 22 juni 2014 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De quesadillas waren idd wel zo ja.
Maar de tomatensoep was best ok, nadat ik em teruggestuurd had omdat ie niet lekker warm/heet was![]()
We waren erg laat in de stad (21u) en dat zag er nog gezellig druk uit, vandaar.
Alleen jammer dat ze ons vroegen om 22.30u om af te rekenen omdat ze al af wilden sluiten. Zaterdag, centrum DH
Succes!quote:Op zondag 22 juni 2014 10:09 schreef SEMTEX het volgende:
Sojamelk met Brinta, ik heb om 11:00 een 10km wedstrijd
Ik snap em helemaal, vond t zeker jammer want je voelt je enigszins opgelaten als ze je aan het wegkijken zijn en om je heen de stoelen op tafel zetten. Desalniettemin geen klachten hoor, alleen vlg keer weer een andere tentquote:Op zondag 22 juni 2014 10:15 schreef Molo het volgende:
[..]
In Den Haag eet men vrij vroeg en de horeca daar moet vroeg sluiten van de gemeente, kroegen enzo wel later dan restaurants. Maar de cultuur van heel laat eten is er ook gewoon niet. Dat in combi met studenten die daar bedienen en wellicht tot 22.30 uur uitbetaald krijgen, dan krijg je zoiets.
Wel jammer ja
Mooi gebaar om uit te delen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb comfort food in de oven staan. Mijn oma is gisteren overleden en nu heb ik met de laatste kersen van de boom uit oma's tuin een grote kaneel kersen kruimel cake gemaakt![]()
Straks aan iedereen een stukje uit delen
Wat mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb comfort food in de oven staan. Mijn oma is gisteren overleden en nu heb ik met de laatste kersen van de boom uit oma's tuin een grote kaneel kersen kruimel cake gemaakt![]()
Gecondoleerd, mooi idee.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dit jaquote:
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkeltquote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef minilot het volgende: En daarna zelfgebakken popcorn mee naar de bios.
Ik neem altijd m'n eigen drinken en soms eten mee, ik ga niet belachelijk veel neerleggen voor een flesje waterquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen? Of ga je het mee naar binnen smokkelen (zoals mijn veel te zuinige vader die blikjes euroshopper bier mee de bios in smokkelt)
Kut!!!!! Ben ik straks mijn adres kwijt voor uit eten op warme zomeravonden!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
En daar zijn wij weer waar bovengenoemde TT naar de opening in het Bilderberg Hotel in Rotterdam van restaurant The Park met een sigarenlounge verwijst en die vanaf 30 juni zijn deuren opend.
Gewoon in een tas.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de bios het op prijs dat je je eigen eten meeneemt, in plaats van het belachelijk dure eten daar te kopen?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wilde exact dit typen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Mooi gebaar om straks de cake te delen met je familie. Heel veel sterkte de komende periode.
Omdat je Erik van Loo ook een l..l eerste klas vindt?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef RobinOok het volgende:
Kut!!!!! Ben ik straks mijn adres kwijt voor uit eten op warme zomeravonden!
Kut, kut, kut, kut.
http://www.missethoreca.n(...)-Parkhotel-1542805W/
Nee, niet daarom. Ook al vind ik 'm dat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat je Erik van Loo ook een l..l eerste klas vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |