Linkje gefixed, dank voor het melden!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je linkje doet het niet.
Ik ken uit Brazilië wel een soort mais soufflé uit de oven, vaak gemaakt van mais uit blik (maar dan niet opgepofte franse souffle maar gewoon plat en luchtig/schuimig, in een grote ovenschaal). Maar ik zou daar zeker geen extra suiker bij doen omdat mais al van nature veel suiker bevat.
Heb je de dulce de leche gewoon gemaakt van gecondenseerde melk? Want als je dat helemaal zelf maakt met melk en suiker ben je echt uren aan het roeren (hebben we één keer gedaan, nóóóóit meer !!!).
Done!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:35 schreef minilot het volgende:
Vanavond Chileens wegens de wedstrijd!
...
Je eet nog eens wat anders, zo met zo'n WK!
Dit. Volledig mee eensquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Sodeflikker toch op met die kloteplaatjes man
joh, zie hem als de dorpsgek van Fok ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh..nee, weest niet bangquote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, zie hem als de dorpsgek van Fok ofzo
Ik moet er altijd wel om lachen en het relativeert zo lekker, voel me dan heel normaal en ongestoord
of anders eens zonder die ranzige sigaar in de asbak naast het etenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan inmiddels bijna alleen nog naar die patserige 'paffert'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of anders eens zonder die ranzige sigaar in de asbak naast het eten
En dat idiote konijn mag ook wel de pan in
ot: chocolade broodje en thee
Heb ik geprobeerd, vond ik niet zo'n succes. Ze worden een beetje draderig. Ik vond ze lekkerder in partjes geroosterdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Vanavond lekker zoete aardappels, ik vraag me af of ze gepoft ook lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |