yupquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je bestek? Je was ook niet alleen ofwel? Je partner was even pissen aan de stoel te zien?
Lekkah! Niet links maar je eet wel links?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
yup
ga zo verder met stokjes. Even wachten tot het gerecht is gearriveerd
Tuurlijk, why not?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:25 schreef Ole het volgende:
Zoals echte Chinezen het ook doen heb ik er een lekker zooitje van gemaakt. Zal ik nog iets bestellen?
[ afbeelding ]
ja maat weet niet wat...quote:
ik dacht dat jullie misschien wel een idee zouden hebben..quote:
Geen bier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Ole het volgende:
Ok. Pics volgenik doe ook nog maar een karafje wijn denk il...
nee ben aan de wijn. Kan wel een tsing tao bestellen. .quote:
zie edit. Goede keus van jou!quote:
Omnomnom!quote:
Geen strontvliegen erin gefotoshopt, gemiste kansquote:
kan ik niet mobiel. Ben al blij dst het me lukt foto's te plaatsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen strontvliegen erin gefotoshopt, gemiste kans
Anne, of een andere mod, help eensquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
kan ik niet mobiel. Ben al blij dst het me lukt foto's te plaatsen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Anne, of een andere mod, help eens
Ik zit ook mobiel en ben tevens fotoshop mongool
sigaren , redbull en nepcognac is ook nog heel wat!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op z'n minst elke foto op een andere locatie verwacht (bijna niet te zien, want wel gekropt!), want foto's googlen van gerechten die je zegt te eten is zo makkelijk nog niet
Nou, vooruit, 8 for effort.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
sigaren , redbull en nepcognac is ook nog heel wat!
oh my!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Ole het volgende:
Geen grote honger vandaag. De volgende gang bestaat uit Har Gow (gestoomd) en Sieuw Maai. Zoals het hoort eet ik deze met chopsticks. Saus is sojasaus en hele hete saus ( kan ik niet aan als echte kaaskop). Er hoort ook een azijnsaus bij maar die is er helaas niet vandaag
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook echt typisch. "Ik heb geen honger dus een klein diner".
Eerst een grote loempia, dan een mand dim sum en daarna een beef gerecht met een schaal bami. En straks een toetje
ach.. feest vandaag in mijn eentjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook echt typisch. "Ik heb geen honger dus een klein diner".
Eerst een grote loempia, dan een mand dim sum en daarna een beef gerecht met een schaal bami. En straks een toetje
Zij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komen
Voor de rest mooie live reportage
Dat wist ik ook welquote:
Ja hallo ik barst nu al uit elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat hij het niet allemaal tegelijk heeft laten komen
Voor de rest mooie live reportage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |