SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allahu snackbarEn altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niks pics, filmpje. Hier op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef deadprez het volgende:
Wel mooi om te zien dat Iran na alle sancties en andere bullshit van de VS nog steeds bereid is om met ze samen te werken in Irak.
Die schijten ook 10 kleuren bagger. Zelfs Turkije helpt nu de PKK omdat de PKK als enige weerstand lijkt te kunnen bieden tegen ISIS. Rare wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef deadprez het volgende:
Wel mooi om te zien dat Iran na alle sancties en andere bullshit van de VS nog steeds bereid is om met ze samen te werken in Irak.
Ja natuurlijk, ze hebben ook al een paar duizend soldaten richting Irak gestuurd. Pussy's zou ik ze niet willen noemen, ik denk niet dat je wilt fucken met Iran.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?
Je hebt niet zo veel aan een leger in dit soort situaties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?
Iran, US, Syrië, Turkije, NAVO.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Iran veegt dat volk binnenkort wel van de kaart.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran, US, Syrië, Turkije, NAVO.
Genoeg vijanden die fundamentalistische honden.
Omdat dit soort groeperingen niet te onderscheiden zijn van gewone burgers en ander milities. Iedereen loopt daar rond met een ninja muts en een kalasjnikov.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom wordt er niet snel actie ondernomen dan? Zelfde geldt voor die kk honden van El-Shabaab ofzo.
Er wordt wel actie ondernomen, maar een groepering als deze kun je ook niet zomaar even "verslaan", als dat überhaupt al mogelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom wordt er niet snel actie ondernomen dan? Zelfde geldt voor die kk honden van El-Shabaab ofzo.
Niet met geweld in ieder geval, maar dat zullen de wereldleiders zich nooit realiseren ben ik bang.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt wel actie ondernomen, maar een groepering als deze kun je ook niet zomaar even "verslaan", als dat überhaupt al mogelijk is.
Omdat dit proces logisch is gezien de instabiliteit in Irak.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Met geweld voed je de haat alleen maar, wat de groeperingen uiteindelijk weer sterker maakt. En dan begint het allemaal weer opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet met geweld in ieder geval, maar dat zullen de wereldleiders zich nooit realiseren ben ik bang.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Lastig verhaal dan. Ik denk toch dat er een oplossing is. Alle militairen/spec-ops/commando's, desnoods Navy fucking Seals die niks te doen hebben met dezelfde strategie >>>> vermomming erop af sturen en die klootzakken van binnen uit kapot maken.
Blackwater zal wel weer even gaan spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Lastig verhaal dan. Ik denk toch dat er een oplossing is. Alle militairen/spec-ops/commando's, desnoods Navy fucking Seals die niks te doen hebben met dezelfde strategie >>>> vermomming erop af sturen en die klootzakken van binnen uit kapot maken.
De toekomst van Irak is of vechten en daarna verdelen. Of verdelen en daarna weer vechten om de verdeling.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met geweld voed je de haat alleen maar, wat de groeperingen uiteindelijk weer sterker maakt. En dan begint het allemaal weer opnieuw.
ik zie kachinggg $$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blackwater zal wel weer even gaan spelen.
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blackwater zal wel weer even gaan spelen.
hehehquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.
Ik denk dat er binnen nu en 10 jaar een Koerdistan, een Kalifaat en een Sjiitische staat is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De toekomst van Irak is of vechten en daarna verdelen. Of verdelen en daarna weer vechten om de verdeling.
Ik zou daar best wel willen helpen met een ontwikkelingsproject voor de landbouw. Pastinaak telen gaat daar echter niet gezien het klimaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.
Dappere figuren. Die zullen z.s.m. de dood vinden door het Iraanse, Irakese en Syrische leger.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niks pics, filmpje. Hier op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie je, zelfs pastinaken lukken daar niet. Ik zeg hydrofosforbom erop.
Dadels laten zich er goed telen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie je, zelfs pastinaken lukken daar niet. Ik zeg hydrofosforbom erop.
En wiet?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dadels laten zich er goed telen.
Wiet houdt dat ik van humus rijkere gronden, hetgeen je daar niet zo heel snel aan zult treffen ben ik bang.quote:
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goedquote:
Agent Orange heeft ook niet zo heel veel zin in een woestijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goed
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goed
quote:
Westen heeft teveel belangen omdat te laten gebeuren. Amerika zal wel ingrijpen niet vanwege mensenrechten maar louter vanwege de olie.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnen nu en 10 jaar een Koerdistan, een Kalifaat en een Sjiitische staat is.
ISIS is wel op aan het rukken richting Bagdad toch? Dan zal de poep de ventilator wel weer raken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Westen heeft teveel belangen omdat te laten gebeuren. Amerika zal wel ingrijpen niet vanwege mensenrechten maar louter vanwege de olie.
Platteland is het nog steeds net zo'n bende als voor en tijdens de Irak-oorlog met fundamentalistische milities die de dienst uitmaken en de kop van lokale bevolking er af snijden als ze niet luisteren.
Bagdad zitten veel Amerikaanse multinationals en andere bedrijven dus dat en de olievelden zullen nooit vallen.
Ik denk niet dat er binnen Amerika nog enige draagkracht over is om een conventionele oorlog tegen een zo goed als onzichtbare vijand te beginnen. Ik denk eerder dat ze alles onder Bagdad zoveel mogelijk zullen stabiliseren, de PKK krijgt de ruimte om het noorden te stabiliseren en ISIS houdt het midden wat over.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Westen heeft teveel belangen omdat te laten gebeuren. Amerika zal wel ingrijpen niet vanwege mensenrechten maar louter vanwege de olie.
Platteland is het nog steeds net zo'n bende als voor en tijdens de Irak-oorlog met fundamentalistische milities die de dienst uitmaken en de kop van lokale bevolking er af snijden als ze niet luisteren.
Bagdad zitten veel Amerikaanse multinationals en andere bedrijven dus dat en de olievelden zullen nooit vallen.
Het probleem is dat er dan sowieso ook een hoop burgerslachtoffers zullen vallen, aangezien die groeperingen zich tussen de burgers bevinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben wel degelijk serieus. Als ze die groeperingen gelokaliseerd hebben vind ik het niet erg als er tonnetjes Zyklon B uit een vliegtuig gegooid worden.
Dat is inderdaad een minpunt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het probleem is dat er dan sowieso ook een hoop burgerslachtoffers zullen vallen, aangezien die groeperingen zich tussen de burgers bevinden.
Ze kunnen iig luchtaanvallen uitvoeren op die terroristen en hun humveesquote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er binnen Amerika nog enige draagkracht over is om een conventionele oorlog tegen een zo goed als onzichtbare vijand te beginnen. Ik denk eerder dat ze alles onder Bagdad zoveel mogelijk zullen stabiliseren, de PKK krijgt de ruimte om het noorden te stabiliseren en ISIS houdt het midden wat over.
Ligt al weken een Nimitz class carrier in de Perzische golf klaar mocht dat gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ISIS is wel op aan het rukken richting Bagdad toch? Dan zal de poep de ventilator wel weer raken.
Joh.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Eigenlijk is dat ook zwaar onmenselijk
Hm, oké. Ik hoop echt voor de bevolking daar dat het uiteindelijk allemaal niet nog verder uit de hand loopt. Je zal daar maar wonen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt al weken een Nimitz class carrier in de Perzische golf klaar mocht dat gebeuren.
Landoorlog zal er niet komen maar die milities zijn vanuit de lucht natuurlijk vrij eenvoudig uit te schakelen met precisiebombardementen en drones.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef shootercas het volgende:
[..]
Ze kunnen iig luchtaanvallen uitvoeren op die terroristen en hun humvees___!
Wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zouden ze er zelf van geschrokken zijn?
Liever een atoombom dan een kogel denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een minpunt.
Zat laatst een docu te kijken over de atoombom op Hiroshima. Eigenlijk is dat ook zwaar onmenselijkin 1 klap 100.000 mensen dood.
Als Obama gewoon eerlijk zegt dat het om de olie is dan denk ik wel dat hij zelfs onder de republikeinse haters een meerderheid krijgt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er binnen Amerika nog enige draagkracht over is om een conventionele oorlog tegen een zo goed als onzichtbare vijand te beginnen. Ik denk eerder dat ze alles onder Bagdad zoveel mogelijk zullen stabiliseren, de PKK krijgt de ruimte om het noorden te stabiliseren en ISIS houdt het midden wat over.
Heb jij ooit wel eens geschiedenisles gehad?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Zouden ze er zelf van geschrokken zijn?
Die sprookjes over massa vernietigingswapens waren nog wel door de NATO heen te duwen, olie als argument gaat ze niet lukken denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Obama gewoon eerlijk zegt dat het om de olie is dan denk ik wel dat hij zelfs onder de republikeinse haters een meerderheid krijgt.
Dat is dan wel weer zo. Maar alsnog, het blijft vechten tegen een niet te identificeren vijand, gebed zonder end.quote:Amerikaanse en wereldeconomie is juist bezig met herstel na die enorme crisis die heeft geen baat bij een flinke stijging van de olieprijs dan zijn ze weer terug bij af.
rechts, zwart gekleed.quote:
Die wisten heus wel waar ze mee bezig waren, maar het was in hun ogen de laatste reële oplossing om Japan op hun knieën te krijgen.quote:
Sowieso staat in ieder geschiedenisboek dat de bemanning van de Enola Gay, minus de piloot, zware psychische problemen heeft gehad. Daarnaast schrok Amerika zich ook te pletter van de verwoesting.quote:
De bevolking misschien, maar ga er maar vanuit dat de top van het leger en dergelijke prima wisten wat de gevolgen zouden zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso staat in ieder geschiedenisboek dat de bemanning van de Enola Gay, minus de piloot, zware psychische problemen heeft gehad. Daarnaast schrok Amerika zich ook te pletter van de verwoesting.
Mwah, er waren vergaande plannen om de rijstvelden te vergiftigen ter uithongering en daarna een invasie te doen. Maar de geschatte death toll kwam te hoog uit. Daarom besloten ze maar om een 200.000 burgers in een splitsecond kapot te maken en de gevolgen voor 300.000 andere burgers maar voor lief te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wisten heus wel waar ze mee bezig waren, maar het was in hun ogen de laatste reële oplossing om Japan op hun knieën te krijgen.
De gehele mensheid! Ik stem voor!quote:
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:
Ik vraag me het af. De atoomproeven vonden altijd plaats in de woestijn van New Mexico en niet in dichtbevolkt gebied. Maar dat die shit nare gevolgen zou hebben was wel duidelijk ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
De bevolking misschien, maar ga er maar vanuit dat de top van het leger en dergelijke prima wisten wat de gevolgen zouden zijn.
Amerika opereert eventueel toch gewoon zonder de Navo?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die sprookjes over massa vernietigingswapens waren nog wel door de NATO heen te duwen, olie als argument gaat ze niet lukken denk ik.
[..]
Dat is dan wel weer zo. Maar alsnog, het blijft vechten tegen een niet te identificeren vijand, gebed zonder end.
Daarom stem ik ook alvast vóór.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Jawel, maar zonder de steun van de NAVO na een eventuele oorlog kunnen ze het politiek en economisch wel schudden denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerika opereert eventueel toch gewoon zonder de Navo?
Die tweede Irak-oorlog hadden ze ook het mandaat niet alleen had Bush daar schijt aan waarna de rest van het westen schoorvoetend aansloot.
Het is niet zo dat die gasten uniformen dragen heh? Ze verstoppen hun wapens onder hun gewaad en het zijn net boeren of andere burgers.quote:Onzichtbare vijand hoeft geen probleem te zijn ze kunnen gewoon het regeringsleger van mooie spullen voorzien die sporen die gasten dan wel op.
Schijnt iets te maken te hebben met de herkomst van de meeste soldaten. De meeste komen uit het zuiden en voelde er weinig voor om te vechten voor het noorden. Ook weer zo'n andere Islamtische stroming enzo.quote:Ook bizar die berichten in het nieuws de laatste week, eerst deed het regeringsleger NIETS, letterlijk maar nu hebben ze plots toch de wapens opgepakt en gaan ze er vol tegenin
Vond het echt bizarquote:
Heb denk ik nog niet eerder zoiets walgelijks gezien, gadverdamme...quote:
Alsof een filmpje waarop onschuldige burgers neergeschoten worden zo onwijs zeldzaam isquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heb denk ik nog niet eerder zoiets walgelijks gezien, gadverdamme...
En ik dacht dat ik inmiddels wat gewend was.![]()
Beesten zijn dit, niks anders. Net als Boko Haram, ook al van die gewetenloze massamoordenaars die gewoon plezier lijken te halen uit het neerschieten van onschuldige burgers. Ik kan er gewoon met m'n hoofd niet bij, waarom doe je dit? Wat bereik je met dit leed?
Dit dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof een filmpje waarop onschuldige burgers neergeschoten worden zo onwijs zeldzaam is. Vorig jaar verscheen dat filmpje van die Amerikaanse militaire die voor de lol een aantal burgers doodschoten, daar hoorde je toen haast niemand over.
Snap ik, maar dat zijn gewoon een paar losse gestoorden, dit is een organisatie die dit soort dingen massaal uitoefent met een soort gedachte erachter. Dat idee maakt het een stuk enger.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof een filmpje waarop onschuldige burgers neergeschoten worden zo onwijs zeldzaam is. Vorig jaar verscheen dat filmpje van die Amerikaanse militaire die voor de lol een aantal burgers doodschoten, daar hoorde je toen haast niemand over.
Tja, moslims demoniseren scoort nou eenmaal beter hčquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Amerikaanse leger? Legers vechten altijd voor vrijheid heh, nooit voor gruweldaden.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat zijn gewoon een paar losse gestoorden, dit is een organisatie die dit soort dingen massaal uitoefent met een soort gedachte erachter. Dat idee maakt het een stuk enger.
Ik geloof niet dat Schubbekutteveen onder de erfenis van Mohammed valt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef CyberCow het volgende:
Ik heb er nog geen last van gehad dus ga me er ook niet mee bemoeien. Voordat je het weet komen ze hierheen of de mensen die bang voor ze zijn en zijn de rapen hier helemaal gaar.
Mag ik dit gewoon even walgelijk vinden zonder dat er iemand gelijk weer een politieke discussie probeert te starten? Dank je. Wtf man.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Amerikaanse leger? Legers vechten altijd voor vrijheid heh, nooit voor gruweldaden.
Ik vind het gewoon raar dat je dit het walgelijkste vind wat je ooit gezien hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mag ik dit gewoon even walgelijk vinden zonder dat er iemand gelijk weer een politieke discussie probeert te starten? Wtf man.
Oké, dat was wat getint door emotie.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je dit het walgelijkste vind wat je ooit gezien hebt.
saddam was een held en stierf als een martelaar!quote:
dat ze dat zeggen betekent niet dat het ook zo is...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Mark031 het volgende:
Mensen die ontkennen dat het met de Islam te maken heeft![]()
![]()
![]()
ISIS = Islamic State in Iraq and Syria
Het is geen pvda die arbeid in de naam heeft en verder niks met werken te maken heeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef zaid het volgende:
[..]
dat ze dat zeggen betekent niet dat het ook zo is...
Hehehehe PVV vrijheid snapte em.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is geen pvda die arbeid in de naam heeft en verder niks met werken te maken heeft.
Ook dat ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehehehe PVV vrijheid snapte em.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is geen pvda die arbeid in de naam heeft en verder niks met werken te maken heeft.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Heb dat filmpje gezien van een uur. Ik hoor alleen maar Allah de grootste. Mongooltjes.
Wat zijn ze dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef zaid het volgende:
[..]
dat ze dat zeggen betekent niet dat het ook zo is...
een stel autisten die de islam misbruiken om hun daden goed te pratenquote:
Ah, zie hier mijn klachtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef zaid het volgende:
[..]
een stel autisten die de islam misbruiken om hun daden goed te praten
Ze misbruiken de Islam niet, want ze willen juist een Islamitische staat richtenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef zaid het volgende:
[..]
een stel autisten die de islam misbruiken om hun daden goed te praten
ze zeggen dat ze een islamistische staat willen maar dat maakt het nog niet de waarheid. wat zij willen moet je geen islamistische staat noemen. boko haram heeft ook niks met de islam te maken, denk je nou echt dat je onschuldige kindjes van de islam mag kidnappen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ze misbruiken de Islam niet, want ze willen juist een Islamitische staat richten![]()
![]()
Zelfde geldt voor die Boko Haram apen in Nigeria. Ze handelen puur in naam van de Islam. Islam is hun doel.
in 2003 als verzet tegen de amerikaanse bezettersquote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vraag me af hoe de isis is ontstaan..
Het bizarre eraan is dat zoiets door het Westen (en voornamelijk de VS) wordt bestempeld als 'stragetische zet', terwijl ze bij 9/11 moord en brand schreeuwen over een 'terroristische aanslag'.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een minpunt.
Zat laatst een docu te kijken over de atoombom op Hiroshima. Eigenlijk is dat ook zwaar onmenselijkin 1 klap 100.000 mensen dood.
Klopt. Maar je moet niet vergeten dat het oorlog was he. Wereldoorlog wel te verstaan. Toch een iets andere context dan onaangekondigd met een vliegtuig 2 torens binnen vliegen. Rond de 3000 doden trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Zaktabak het volgende:
Grappige is dat zoiets door het Westen (en voornamelijk de VS) wordt bestempeld als 'stragetische zet', terwijl ze bij 9/11 moord en brand schreeuwen over een 'terroristische aanslag'.
Hele stad weggevaagd, tegenover een toren. 100.000 tegenover iets minder dan 10.000.
Toch is dat laatste een terroristische aanslag, en dat eerste een 'strategische zet'.
Kinderen erbij. Zouden "terroristen" zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat verzet heeft zo veel wapens en middelen dat het een bedreiging vormt voor het westen? Lijkt me sterk. De media zit het volk weer eens te voeden met poep. Niet dat het een onterechte klacht zou zijn. Doden in naam van de Islam is wel triest. Wel raar dat ze nu pas in actie komen als ze al in 2003 al bestonden. Maar ik weet het zelf ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef zaid het volgende:
[..]
in 2003 als verzet tegen de amerikaanse bezetters
Genoeg oorlog in de wereld op dit moment. De monopoly die de VS samen met de VN nu al tientallen jaren bedrijft, tegen Rusland, Iran, Irak, Syrië, etc etc, is behoorlijk vuil.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet niet vergeten dat het oorlog was he. Wereldoorlog wel te verstaan. Toch een iets andere context dan onaangekondigd met een vliegtuig 2 torens binnen vliegen. Rond de 3000 doden trouwensDesalniettemin allebei een walgelijke daad, waar de atoombom op nummer 1 staat.
natuurlijk vormt het geen bedreiging voor het westen. hoe zouden ze een bedreiging moeten vormen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En dat verzet heeft zo veel wapens en middelen dat het een bedreiging vormt voor het westen? Lijkt me sterk. De media zit het volk weer eens te voeden met poep. Niet dat het een onterechte klacht zou zijn. Doden in naam van de Islam is wel triest. Wel raar dat ze nu pas in actie komen als ze al in 2003 al bestonden. Maar ik weet het zelf ook niet.
Nee ISIS is de Egyptische god van de aarde en de hemel.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
De ISIS is toch dat ruimteschip waar we astronauten heensturen?
Tja, de context is heel anders. De jappen waren begonnen met pearl harbour. En die atoombommen hebben vele levens gespaard. Klinkt raar maar het alternatief was een lang en bloedig conflict op het Japanse eiland met kamikazepiloten en meer van dat soort ongein.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet niet vergeten dat het oorlog was he. Wereldoorlog wel te verstaan. Toch een iets andere context dan onaangekondigd met een vliegtuig 2 torens binnen vliegen. Rond de 3000 doden trouwensDesalniettemin allebei een walgelijke daad, waar de atoombom op nummer 1 staat.
Ja dat wist ik (van de belangen). Is eigenlijk altijd al zo geweestquote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef Zaktabak het volgende:
Wist jij bijvoorbeeld dat de VS een neutrale partij was in het begin van de WWII (zelfs wapens leverde aan Nazi-Duitsland), maar zodra er belangen bij kwamen ze zich rustig bij de geallieerden voegden?
Dat is wat ik me ook afvraag. Dit onderwerp roept in elk geval vragen op. Het kan zijn dat het daadwerkelijk een islamitische terreurorganisatie is. Het kan zijn dat ze gesponsord worden door Saudi Arabië. Maar het kan ook zijn dat Amerika ze zelf de wereld in heeft geholpen net zoals ze de taliban de wereld in hadden geholpen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef zaid het volgende:
[..]
natuurlijk vormt het geen bedreiging voor het westen. hoe zouden ze een bedreiging moeten vormen?
Het erge is: zelfs in Normandië rond Omaha Beach, wanen ze zich helemaal de helden van het verhaal en 'de grote bevrijders' tijdens D-Dayquote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat wist ik (van de belangen). Is eigenlijk altijd al zo geweest..
En toch blijf ik het idee hebben dat je hetzelfde schrikeffect had kunnen bereiken door die bommen op industriegebieden of wapenfabrieken te gooien in plaats van middenin twee steden.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Tja, de context is heel anders. De jappen waren begonnen met pearl harbour. En die atoombommen hebben vele levens gespaard. Klinkt raar maar het alternatief was een lang en bloedig conflict op het Japanse eiland met kamikazepiloten en meer van dat soort ongein.
Wel wat minder natuurlijk, maar ik denk dat het ook wel het gewenste effect had gehad inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En toch blijf ik het idee hebben dat je hetzelfde schrikeffect had kunnen bereiken door die bommen op industriegebieden of wapenfabrieken te gooien in plaats van middenin twee steden.
Nou ja, dat dan vooral. Het gewenste effect. Natuurlijk kwam het door alle burgerslachtoffers nog harder binnen bij de Japanse leiders, maar dat was misschien wel overkill. Een paar weggevaagde industriegebieden hadden ook best effectief de vernietigingskracht van die bommen gedemonstreerd, maar dan met een tiende van de slachtoffers.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel wat minder natuurlijk, maar ik denk dat het ook wel het gewenste effect had gehad inderdaad.
Ja, dat lijkt mij dus ook een betere aanpak. Maar goed, ik heb daar verder totaal geen verstand van en ze zullen, neem ik aan, niet voor de lol twee steden platgegooid hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, dat dan vooral. Het gewenste effect. Natuurlijk kwam het door alle burgerslachtoffers harder binnen bij de Japanse leiders, maar dat was misschien wel overkill. Een paar weggevaagde industriegebieden hadden ook best de vernietigingskracht van die bommen gedemonstreerd, maar dan met een tiende van de slachtoffers.
En dan had je desnoods nog een waarschuwing erbij kunnen geven dat de volgende op een stad zal vallen.
Ze hebben deze mensen wel degelijk geselecteerd als doelwit, volgens ISIS werken ze voor het leger.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beesten zijn dit, niks anders. Net als Boko Haram, ook al van die gewetenloze massamoordenaars die gewoon plezier lijken te halen uit het afslachten van onschuldige burgers. Ik kan er gewoon met m'n hoofd niet bij, dit zijn niet eens geselecteerde doelwitten maar willekeurige voorbijgangers, waarom doe je dit? Wat bereik je met dit leed?
Dat zou je zeggen ja, als je tenminste uitgaat van de beste bedoelingen van de Amerikanen. Dat maakt het toch wel dubieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dus ook een betere aanpak. Maar goed, ik heb daar verder totaal geen verstand van en ze zullen, neem ik aan, niet voor de lol twee steden platgegooid hebben.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran, Syrië, NAVO.
Genoeg vijanden die fundamentalistische honden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalifaatquote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vraag me af hoe de isis is ontstaan..
Hoe bedoel je dit? Zowel als in aangevoerde troepen als in slachtoffers zijn de Amerikanen het grootste geweest in Overlord volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het erge is: zelfs in Normandië rond Omaha Beach, wanen ze zich helemaal de helden van het verhaal en 'de grote bevrijders' tijdens D-Day
Die hebben zich halverwege aangesloten bij de geallieerden, en als de Franse bevolking tijdens de D-Day herdenkingen een vlag (zouden moeten) opsteken over 'de bevrijders', dan is dat de Canadese.
Zegt wel wat over de arrogantie van de Murricanen
Volgens mij was het daadwerkelijke doel ook industrie. Maar waar je veel industrie hebt, heb je ook veel burgers.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Kriegel het volgende:
Nou ja, dat dan vooral. Het gewenste effect. Natuurlijk kwam het door alle burgerslachtoffers nog harder binnen bij de Japanse leiders, maar dat was misschien wel overkill. Een paar weggevaagde industriegebieden hadden ook best effectief de vernietigingskracht van die bommen gedemonstreerd, maar dan met een tiende van de slachtoffers.
Juist ja, je weet dat de Jappen na de eerste bom gewoon nog dagen doorgingen he? Twee waren er nodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, als je tenminste uitgaat van de beste bedoelingen van de Amerikanen. Dat maakt het toch wel dubieus.
Ik kan ook niet zeggen dat ik een expert ben, maar als ik logisch nadenk lijkt het me gewoon buitensporig gewelddadig geweest, hoe halsstarrig de Japanners misschien ook waren. Vernietigen is vernietigen, daar hoeven geen massa's onschuldige mensen bij betrokken te worden om je punt te maken.
Maar ja. :/
De laatste ging zelfs nog 29 jaar door nadienquote:Op maandag 16 juni 2014 18:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist ja, je weet dat de Jappen na de eerste bom gewoon nog dagen doorgingen he? Twee waren er nodig.
Wel eens gelezen dat de Amerikanen er zo snel een einde aan wilden maken om de Russen te laten zien dat ze De Bom hadden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste ging zelfs nog 29 jaar door nadien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef spambot31 het volgende:
Gewoon negeren, dan houden ze vanzelf wel op, ze doen het alleen voor de aandacht.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef spambot31 het volgende:
Gewoon negeren, dan houden ze vanzelf wel op, ze doen het alleen voor de aandacht.
Dat zou kunnen, ben niet bekend met dat verhaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat de Amerikanen er zo snel een einde aan wilden maken om de Russen te laten zien dat ze De Bom hadden.
Wat een toewijding.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste ging zelfs nog 29 jaar door nadien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat de Amerikanen er zo snel een einde aan wilden maken om de Russen te laten zien dat ze De Bom hadden.
quote:Het versterkte in elk geval hun onderhandelingspositie. Ook had Rusland geen tijd meer om zich met Japan te geen bemoeien. Zal nog eens proberen om er iets van terug te vinden maar die leraar geschiedenis weet het misschien ook wel.
quote:
Wie is er volgens jou dan een kalifaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalifaat
Niemand, een kalifaat is geen persoon. ISIS strijdt voor een kalifaat, geregeerd door een kalief. De kalief is een regent voor de erfenis van Mohammed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wie is er volgens jou dan een kalifaat?
Maar wie is die Kalief dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niemand, een kalifaat is geen persoon. ISIS strijdt voor een kalifaat, geregeerd door een kalief. De kalief is een regent voor de erfenis van Mohammed.
Er is nog geen kalifaat maar ik heb alvast een open sollicitatie gedaan.quote:
Mag ik dan ook wat macht?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is nog geen kalifaat maar ik heb alvast een open sollicitatie gedaan.
Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij wordt main bitch van m'n harem.
Ben je liever eunuch dan? Zeg het maar hoor broeder.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je liever eunuch dan? Zeg het maar hoor broeder.
Dan toch liever de main bitch denk ik.quote:Een eunuch is een man die gecastreerd is om politieke redenen.
Dat weet ik, ze waren nogmaals halsstarrig, maar wat heeft dat precies met mijn eerdere posts te maken?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist ja, je weet dat de Jappen na de eerste bom gewoon nog dagen doorgingen he? Twee waren er nodig.
Ah, wel een industriegebied dus? Wist ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij was het daadwerkelijke doel ook industrie. Maar waar je veel industrie hebt, heb je ook veel burgers.
'Het doel van de bom was eigenlijk het verwoesten van de stad Kokura, maar deze stad was bewolkt en daarom ging men over naar het tweede doel, het industriële gebied van Nagasaki.'
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Dan toch liever de main bitch denk ik.
Is er nog een of andere vage dokter hier op klb? Anders gaat het hele feest dus niet doorquote:Omdat de sharia verminking van slaven verbood, werden zij door handelaars buiten het islamitische gebied gecastreerd.
Dat het bombarderen van enkel militaire of industriële doelen niet het gewenste effect hadden opgeleverd. Verder vind ik een a-bom meer mensvriendelijk dan conventionele bombardementen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef Kriegel het volgende:
Dat weet ik, ze waren nogmaals halsstarrig, maar wat heeft dat precies met mijn eerdere posts te maken?
Lok quote om iemand waarvan ik vermoed dat 'ie er verstand van heeft hier te krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Gelser het volgende:
[..]
Waar komt dat opgestoken vingertje ineens vandaan?
watquote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Gelser het volgende:
Wel slim bedacht, ben via onzin verplicht aan een de ui. Klachtwaardig?
In dat geval niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Gelser het volgende:
[..]
voeden is een werkwoord, daar moet echt een t achter,
Faalhaas.quote:
Die van jou? Wat is het?quote:
Alleen jammer dan dat die ISIS idioten rondvliegen in helikopters en straaljagersquote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef roodborst het volgende:
Even een paar van deze bad boys over laten vliegen, zoals ze ook in Somalië doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan nog een paar drones met wat hellfire raketten en een paar onderzeeërs met kruisraketten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah.quote:
politieke redenenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Dan toch liever de main bitch denk ik.
Angst, paniek, mentale verlamming van je tegenstanders zodat je steden en dorpen zonder veel tegenstand kunt innemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beesten zijn dit, niks anders. Net als Boko Haram, ook al van die gewetenloze massamoordenaars die gewoon plezier lijken te halen uit het afslachten van onschuldige burgers. Ik kan er gewoon met m'n hoofd niet bij, dit zijn niet eens geselecteerde doelwitten maar willekeurige voorbijgangers, waarom doe je dit? Wat bereik je met dit leed?
http://www.liveleak.com/view?i=3da_1402773273quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef shootercas het volgende:
[..]
Ze kunnen iig luchtaanvallen uitvoeren op die terroristen en hun humvees___!
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef Bartcoah het volgende:
De gehele islam is één grote haatverspreiding. 95% van de moslims heeft respect voor de Isis strijders. Ze keuren het niet goed, maar ze keuren het zeker niet af.
saddam was geen communistquote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef Bartcoah het volgende:
Trap er maar weer een communistische dictator heen die dat zooitje ongeregeld afslacht.
die laatste heeft nog een lekker deuntje ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef DR898 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=3da_1402773273
http://www.liveleak.com/view?i=e26_1402764839
http://www.liveleak.com/view?i=4b4_1402670964
http://www.liveleak.com/view?i=812_1402601320
ISIS bitches going down
Waarom geen HDquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef DR898 het volgende:
[..]
ISIS bitches going down
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef JumJum het volgende:
Oh en dat gebrabbel in die filmpjes doet mij denken aan Battlefield 2
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef DR898 het volgende:
[..]
ISIS bitches going down
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Amerika stuurt nu troepen naar Irak omdat ze bang zijn dat ISIS verschillende provincies in bezit krijgt.
''Het is geen oorlogsmissie van Amerika''.
http://www.liveleak.com/view?i=eb5_1402942519quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef JumJum het volgende:
Oh en dat gebrabbel in die filmpjes doet mij denken aan Battlefield 2
Heggeschaar en graafmachine jwz.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Gelser het volgende:
Met wortel en tak enzo, maar dat uitroeien met dat apparaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
50x B-52.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg morgen even heen en weer.
Is uiteindelijk nog de beste oplossing ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
Ruim gewoon dat hele land op. Alle blanken er een weekje uit. Boel opruimen en weer doorgaan met olie uit de grond halen.
Helaas wel ja. Het moet gewoon een ''no man's land'' worden net zoals Antarctica. Je bent er alleen om olie uit de grond te pompen. Als het olieveld leeg is ram je er zonnepanelen op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is uiteindelijk nog de beste oplossing ook.
laat jij eens nakijken, vuile racistquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
Ruim gewoon dat hele land op. Alle blanken er een weekje uit. Boel opruimen en weer doorgaan met olie uit de grond halen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg morgen even heen en weer.
Het houdt niet op joh, en dan de laatste paar bommen de eruit vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
grappig man.. zieke geestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Gaan alle blanken het land eens uit, is het weer niet goed.
Nee. Uw moslim broeders overtuigen mij wel van een hoge intelligentie.quote:
vietnam heeft ook mooie beeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef JumJum het volgende:
[..]
[..]
Het houdt niet op joh, en dan de laatste paar bommen de eruit vallen.![]()
Kijk even af voor de inslag van de bommen.
tuurlijk joh...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. Uw moslim broeders overtuigen mij wel van een hoge intelligentie.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef zaid het volgende:
[..]
tuurlijk joh...
het ging perfect in irak totdat jullie broeders zich ermee gingen bemoeien
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
leuk die smiley maar de feiten onderbouwen mijn mening. irak was tot de sancties van 1991 het meest ontwikkelde land van de arabische wereld.quote:
Is niets stoer aan. Het is innig triest dat het moet, maar ja helaas.quote:
Natuurlijk joh, gewoon even een heel land uitroeien. Klapjosti.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Is niets stoer aan. Het is innig triest dat het moet, maar ja helaas.
en waarom moet het? mongool.. jullie (als in het westen) hebben nergens last vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Gewoon, omdat moslims. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef zaid het volgende:
[..]
en waarom moet het? mongool.. jullie (als in het westen) hebben nergens last van
komen ze wel nederland opblazen want "dat moet" eigen schuldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
triest jaquote:
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:35 schreef zaid het volgende:
[..]
leuk die smiley maar de feiten onderbouwen mijn mening. irak was tot de sancties van 1991 het meest ontwikkelde land van de arabische wereld.
En wiens schuld is dat (deels)?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.
en ik geef de reden waarom het het niet meer is. dat komt door het westen, niet door de moslimsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.quote:
Ik denk niet dat Nederland ook maar iets gaat doen in dit spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
komen ze wel nederland opblazen want "dat moet" eigen schuld
Vertel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
hoeft ook niet, dat is de grapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
[..]
Ik denk niet dat Nederland ook maar iets gaat doen in dit spel.
meneer heeft een glazen bol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
''We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef zaid het volgende:
[..]
meneer heeft een glazen bol?
en vertel nou eens waarom iedereen in irak dood moet?
Wat gaat er dan precies gebeuren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
''We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.''
Met zo'n ondertitel kom je al niet meer geloofwaardig over, en geloof in mijn woorden. Als het genoeg is, is het genoeg geweest en dan komen de Europeanen in opstand en denk dan zelf maar eens na wat er dan gaat gebeuren.
want?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Met zo'n ondertitel kom je al niet meer geloofwaardig over
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als het genoeg is, is het genoeg geweest en dan komen de Europeanen in opstand en denk dan zelf maar eens na wat er dan gaat gebeuren.
Waarom denken in winnen en verliezen? Wat is er mis met gewoon samenleven met elkaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:52 schreef zaid het volgende:
[..]
want?
[..]wat een onzin. maar zelfs al zou dat gebeuren, hoe kan de minderheid nou winnen van de moslim meerderheid?
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denken in winnen en verliezen? Wat is er mis met gewoon samenleven met elkaar?
Laat hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef zaid het volgende:
[..]
meneer heeft een glazen bol?
en vertel nou eens waarom iedereen in irak dood moet?
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
Oh zo. Mwah, ik weet niet of hij zoiets suggereert, maar het is wel weer typisch dat hij niet gewoon zegt wat hij bedoelt. Altijd die laffe manier van om dingen heen draaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
Oh, dat is ook echt wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzinin waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
nee, vietnamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mooi aan dood en verderf?
kan niemand zeggen dat ze lui zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.
al te slim ben je niet he? die mensen die ISIS executeerde waren moslims.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.
Dat is veel te ingewikkeld voor hem, laat hem maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef zaid het volgende:
[..]
al te slim ben je niet he? die mensen die ISIS executeerde waren moslims.
Dat is ie bij mij al lang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het kwartje is gevallen.
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.
Waarom denk je eigenlijk dat de moslims op korte termijn in de meerderheid zullen zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef zaid het volgende:
[..]
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?
Nee, ik doel er op dat de haat jegens alles wat maar een beetje op moslim lijkt steeds grotere vormen begint aan te nemen in Europa. Dat er gewaakt moet worden dat die haat niet te groot wordt anders kan het wel eens heel vervelend uit gaan pakken voor die minderheid van moslims in Europa.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef zaid het volgende:
[..]
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?
Met een infrastructuur en administratie waar Hitler enkel over kon fapfantaseren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik doel er op dat de haat jegens alles wat maar een beetje op moslim lijkt steeds grotere vormen begint aan te nemen in Europa. Dat er gewaakt moet worden dat die haat niet te groot wordt anders kan het wel eens heel vervelend uit gaan pakken voor die minderheid van moslims in Europa.
Daar gaat het heen namelijk, als het allemaal zo doorgaat.
Yup.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met een infrastructuur en administratie waar Hitler enkel over kon fapfantaseren.
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk je eigenlijk dat de moslims op korte termijn in de meerderheid zullen zijn?
Boze PVV'ers zijn altijd leuk. Ik denk dat het wel mee zal vallen, ik heb het idee dat de kinderen van moslimouders nu al een stuk minder religieus zijn dan hun ouders en denk eigenlijk dat dat ook wel zo door zal gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef zaid het volgende:
[..]
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.
het is ook niet helemaal serieus bedoeld, vind de boze reacties van pvvers wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |