SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allahu snackbarEn altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niks pics, filmpje. Hier op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef deadprez het volgende:
Wel mooi om te zien dat Iran na alle sancties en andere bullshit van de VS nog steeds bereid is om met ze samen te werken in Irak.
Die schijten ook 10 kleuren bagger. Zelfs Turkije helpt nu de PKK omdat de PKK als enige weerstand lijkt te kunnen bieden tegen ISIS. Rare wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef deadprez het volgende:
Wel mooi om te zien dat Iran na alle sancties en andere bullshit van de VS nog steeds bereid is om met ze samen te werken in Irak.
Ja natuurlijk, ze hebben ook al een paar duizend soldaten richting Irak gestuurd. Pussy's zou ik ze niet willen noemen, ik denk niet dat je wilt fucken met Iran.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?
Je hebt niet zo veel aan een leger in dit soort situaties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal vast wel met angst/geld/wapens/olie te maken hebben. Stelletje pussy's. Iran heeft toch ook een leger of wat?
Iran, US, Syrië, Turkije, NAVO.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Iran veegt dat volk binnenkort wel van de kaart.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran, US, Syrië, Turkije, NAVO.
Genoeg vijanden die fundamentalistische honden.
Omdat dit soort groeperingen niet te onderscheiden zijn van gewone burgers en ander milities. Iedereen loopt daar rond met een ninja muts en een kalasjnikov.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom wordt er niet snel actie ondernomen dan? Zelfde geldt voor die kk honden van El-Shabaab ofzo.
Er wordt wel actie ondernomen, maar een groepering als deze kun je ook niet zomaar even "verslaan", als dat überhaupt al mogelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom wordt er niet snel actie ondernomen dan? Zelfde geldt voor die kk honden van El-Shabaab ofzo.
Niet met geweld in ieder geval, maar dat zullen de wereldleiders zich nooit realiseren ben ik bang.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt wel actie ondernomen, maar een groepering als deze kun je ook niet zomaar even "verslaan", als dat überhaupt al mogelijk is.
Omdat dit proces logisch is gezien de instabiliteit in Irak.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Met geweld voed je de haat alleen maar, wat de groeperingen uiteindelijk weer sterker maakt. En dan begint het allemaal weer opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet met geweld in ieder geval, maar dat zullen de wereldleiders zich nooit realiseren ben ik bang.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Lastig verhaal dan. Ik denk toch dat er een oplossing is. Alle militairen/spec-ops/commando's, desnoods Navy fucking Seals die niks te doen hebben met dezelfde strategie >>>> vermomming erop af sturen en die klootzakken van binnen uit kapot maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |