''We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef zaid het volgende:
[..]
meneer heeft een glazen bol?
en vertel nou eens waarom iedereen in irak dood moet?
Wat gaat er dan precies gebeuren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
''We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.''
Met zo'n ondertitel kom je al niet meer geloofwaardig over, en geloof in mijn woorden. Als het genoeg is, is het genoeg geweest en dan komen de Europeanen in opstand en denk dan zelf maar eens na wat er dan gaat gebeuren.
want?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Met zo'n ondertitel kom je al niet meer geloofwaardig over
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als het genoeg is, is het genoeg geweest en dan komen de Europeanen in opstand en denk dan zelf maar eens na wat er dan gaat gebeuren.
Waarom denken in winnen en verliezen? Wat is er mis met gewoon samenleven met elkaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:52 schreef zaid het volgende:
[..]
want?
[..]wat een onzin. maar zelfs al zou dat gebeuren, hoe kan de minderheid nou winnen van de moslim meerderheid?
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denken in winnen en verliezen? Wat is er mis met gewoon samenleven met elkaar?
Laat hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef zaid het volgende:
[..]
meneer heeft een glazen bol?
en vertel nou eens waarom iedereen in irak dood moet?
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
Oh zo. Mwah, ik weet niet of hij zoiets suggereert, maar het is wel weer typisch dat hij niet gewoon zegt wat hij bedoelt. Altijd die laffe manier van om dingen heen draaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzin in waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
Oh, dat is ook echt wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef zaid het volgende:
[..]
ik ga op zijn theoretische onzinin waarmee hij suggereert dat er een holocaust of iets dergelijks komt.
nee, vietnamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mooi aan dood en verderf?
kan niemand zeggen dat ze lui zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Zijn jullie al decennia mee bezig, kijk maar eens naar ISIS die deze week 1700 mensen executeerde.
al te slim ben je niet he? die mensen die ISIS executeerde waren moslims.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.
Dat is veel te ingewikkeld voor hem, laat hem maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef zaid het volgende:
[..]
al te slim ben je niet he? die mensen die ISIS executeerde waren moslims.
Dat is ie bij mij al lang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het kwartje is gevallen.
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergis je niet in de mensheid he. Geschiedenis herhaalt zich, keer op keer.
Waarom denk je eigenlijk dat de moslims op korte termijn in de meerderheid zullen zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef zaid het volgende:
[..]
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?
Nee, ik doel er op dat de haat jegens alles wat maar een beetje op moslim lijkt steeds grotere vormen begint aan te nemen in Europa. Dat er gewaakt moet worden dat die haat niet te groot wordt anders kan het wel eens heel vervelend uit gaan pakken voor die minderheid van moslims in Europa.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef zaid het volgende:
[..]
jij denkt echt dat het ook maar 0,001% realistisch is dat in Europa een niet-moslim minderheid een moslim meerderheid gaat vermoorden?
Met een infrastructuur en administratie waar Hitler enkel over kon fapfantaseren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik doel er op dat de haat jegens alles wat maar een beetje op moslim lijkt steeds grotere vormen begint aan te nemen in Europa. Dat er gewaakt moet worden dat die haat niet te groot wordt anders kan het wel eens heel vervelend uit gaan pakken voor die minderheid van moslims in Europa.
Daar gaat het heen namelijk, als het allemaal zo doorgaat.
Yup.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met een infrastructuur en administratie waar Hitler enkel over kon fapfantaseren.
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk je eigenlijk dat de moslims op korte termijn in de meerderheid zullen zijn?
Boze PVV'ers zijn altijd leuk. Ik denk dat het wel mee zal vallen, ik heb het idee dat de kinderen van moslimouders nu al een stuk minder religieus zijn dan hun ouders en denk eigenlijk dat dat ook wel zo door zal gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef zaid het volgende:
[..]
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.
het is ook niet helemaal serieus bedoeld, vind de boze reacties van pvvers wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |