Helaas wel ja. Het moet gewoon een ''no man's land'' worden net zoals Antarctica. Je bent er alleen om olie uit de grond te pompen. Als het olieveld leeg is ram je er zonnepanelen op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is uiteindelijk nog de beste oplossing ook.
laat jij eens nakijken, vuile racistquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
Ruim gewoon dat hele land op. Alle blanken er een weekje uit. Boel opruimen en weer doorgaan met olie uit de grond halen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg morgen even heen en weer.
Het houdt niet op joh, en dan de laatste paar bommen de eruit vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
Ruim gewoon dat hele land op. Alle blanken er een weekje uit. Boel opruimen en weer doorgaan met olie uit de grond halen.
grappig man.. zieke geestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Gaan alle blanken het land eens uit, is het weer niet goed.
Nee. Uw moslim broeders overtuigen mij wel van een hoge intelligentie.quote:
vietnam heeft ook mooie beeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef JumJum het volgende:
[..]
[..]
Het houdt niet op joh, en dan de laatste paar bommen de eruit vallen.![]()
Kijk even af voor de inslag van de bommen.
tuurlijk joh...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. Uw moslim broeders overtuigen mij wel van een hoge intelligentie.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef zaid het volgende:
[..]
tuurlijk joh...
het ging perfect in irak totdat jullie broeders zich ermee gingen bemoeien
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
50x B-52.
leuk die smiley maar de feiten onderbouwen mijn mening. irak was tot de sancties van 1991 het meest ontwikkelde land van de arabische wereld.quote:
Is niets stoer aan. Het is innig triest dat het moet, maar ja helaas.quote:
Natuurlijk joh, gewoon even een heel land uitroeien. Klapjosti.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Is niets stoer aan. Het is innig triest dat het moet, maar ja helaas.
en waarom moet het? mongool.. jullie (als in het westen) hebben nergens last vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Gewoon, omdat moslims. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef zaid het volgende:
[..]
en waarom moet het? mongool.. jullie (als in het westen) hebben nergens last van
komen ze wel nederland opblazen want "dat moet" eigen schuldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
triest jaquote:
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:35 schreef zaid het volgende:
[..]
leuk die smiley maar de feiten onderbouwen mijn mening. irak was tot de sancties van 1991 het meest ontwikkelde land van de arabische wereld.
En wiens schuld is dat (deels)?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.
en ik geef de reden waarom het het niet meer is. dat komt door het westen, niet door de moslimsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je praat in de verleden tijd. Dat was het meest ontwikkelde land, daar is overigens nu niets meer van over.
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.quote:
Ik denk niet dat Nederland ook maar iets gaat doen in dit spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
komen ze wel nederland opblazen want "dat moet" eigen schuld
Vertel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
hoeft ook niet, dat is de grapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft niets met moslims te maken. Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
[..]
Ik denk niet dat Nederland ook maar iets gaat doen in dit spel.
meneer heeft een glazen bol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
Irak zal nooit meer worden heropgebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |