SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Gewoon verdergaan met hetzelfde potje maar dan in zijn notesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan niet, ik was aan het winnen en toen was die schavuit ineens weg, ik kan zo mijn plannetje niet voltrekken
hihi trekken.
Ik heb het geprobeerd, en het luktequote:
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed he?dat is lekken wat je doet nu.
Krijg jij dat nog niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Moira als moderator is een devaluatie van deze vrije tijdsfunctie. Tijd om een compensatie te eisen.
Gratis geld zeg ik je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Moira als moderator is een devaluatie van deze vrije tijdsfunctie. Tijd om een compensatie te eisen.
Ging je pc niet crashen door die lappen tekst?quote:
Nee. Ik accepteerde de functie puur voor de status. Ik zag mijzelf al rondparaderen met een CV waarop FOK! in capslock stond getypt.quote:
ONZquote:
Een beetje gay is okayquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag het Moira. en m'n vrouw, dat ben ik verre van. Kusjons
Ah herkenbaar. Dat had ik na een week ook al opgegeven. Al staat het nog wel op mijn C.V.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik accepteerde de functie puur voor de status. Ik zag mijzelf al rondparaderen met een CV waarop FOK! in capslock stond getypt.
Maar nu...
Crewbash. Note erbij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
/jaloersquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
FOK! staat in bold en caps in m'n CV. Ik word nergens aangenomen en hang al jaren werkeloos en uitkeringtrekkend in mijn blote reet in de voortuin op een paar kratjes pils terwijl ik shaggies rook de hele dag. Het goede leventje.
Nee hij hield het maar net vol, maar holy shit wat heb jij veel baggerspree's gehoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ging je pc niet crashen door die lappen tekst?
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zoquote:
Ik ben nieuw hier wat is een crewbash?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zo
Dus eigenlijk gaat het niet over u. Dus geen bash en zulks.
Ik weet het niet.
HELP.
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in het weekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hij hield het maar net vol, maar holy shit wat heb jij veel baggerspree's gehouden
Ik heb 't er in Comic Sans op gezetquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah herkenbaar. Dat had ik na een week ook al opgegeven. Al staat het nog wel op mijn C.V.
Niet in caps though.
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier wat is een crewbash?
Lt.Surge is echt een konkomongool.
Je moeder is mijn weekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in het weekend.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.
Nee. Do explain?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder is mijn weekend.
Snap je? Snap je?
Nee, een beetje maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja met Mono, maar dat is niet echt gay toch?
TE LAAT. IK HEB AL EEN BANAAN VOOR HEM GEVRAAGDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook heeft hij je nick verkeerd gedaan en zo
Dus eigenlijk gaat het niet over u. Dus geen bash en zulks.
Ik weet het niet.
HELP.
Mag ik een kiwi?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Moira. het volgende:
TE LAAT. IK HEB AL EEN BANAAN VOOR HEM GEVRAAGD
En terecht. Heb ik zelf ook moeite mee soms.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik. Ik ben niet te houden in je moeder.
Srs? Ik vind je eigk wel lief hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon de waarheid aan het verkondigen. Niets mis mee.
Man man manquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En terecht. Heb ik zelf ook moeite mee soms.
Serieus?quote:
Voor Kroatië?quote:
Bedankt. Samen staan we sterk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nondeju, dit topic heeft wat zwart nodig.
2-1 voor Braziliëquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
Oeh ik heb bijna mijn voorspelling voor de WK pool goed? Wat hadden jullie?
Geen idee, maar Brazilië won volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
2 - 0.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
Ik had 3-1 voor Brazilië , het kan nogquote:
Ze zien 't niet eensquote:
bijnaquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had 3-1 voor Brazilië , het kan nog
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax stylequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax style
Tevens zag ik die eigen goal niet aankomen
Je begint dan ook al op leeftijd te geraken he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed mogelijk, die gasten scoren altijd wel in de laatste paar minuten, Ajax style
Tevens zag ik die eigen goal niet aankomen
BRANDSTAPEL.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?
Nee, ik ben pauper.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je doet niet eens mee met de ONZ poule?
Waarom de emogif?quote:
Bijna 30, krijg je datquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je begint dan ook al op leeftijd te geraken he.
Ook belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben pauper.(aka: niet gezien omdat werk
)
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staanquote:
Ik nietquote:
Klopt, tevens kan ik met de poule op het werk van m'n vrouw iets van 3000 euro winnen, dus die maar wel ingevuldquote:
Waar heb je het overquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staan
Oeehhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Klopt, tevens kan ik met de poule op het werk van m'n vrouw iets van 3000 euro winnen, dus die maar wel ingevuld
Deze vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja dat kroatie vast nog wel even 3 doelpunten wil inleveren zodat ze weer op 1 staan
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzenquote:
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
OeehhhDat zou relaxed zijn, dan hoop ik dat het 2-1 blijft
Mwah, ik gokte op 2-0 eigenlijk, maar ik gaf Kroatië een mazzelgoal mee, dat is dus ook wel gebeurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3-1 is een stuk reëler. Kroatie is op en Brazilie heeft nog wat te bewijzen
Dat het mijn invoer is staat hier overigens niet geheel los van
quote:
Je had 3-1 voor Brazilië toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
22 jaar geleden een paar jaar noemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een paar jaar terug riep ik tegen m'n moeder dat Denemarken het EK zou winnen en ze vulde zo ook haar poule in. Wonnen ze ook nog
Of nee, WK, ik weet het niet meer. Meh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
22 jaar geleden een paar jaar noemenToen was ik 2 man.
Het staat 2 - 1 voor Brazilië doos.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je had 3-1 voor Brazilië toch?
Maar nu is het al 4-1 voor Kroatië.
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dus 'het kan alleen nog' als Brazilië op magische wijze die 4-1 in een 1-1 verandert, en dan nog 3 doelpunten scoort tegen Kroatië
Praat ik echt poep?Ik weet niet maar dat moest gewoon zo'n post zijn waar nooit meer op gereageerd wordt, als ik 't dan moet uitleggen snap ik 't zelf ook niet meer
Het is 2-1quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze vrouw
Het staat 2-1 voor Brazilië.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moiraquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moira
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh tering, ja ik ben toch niet aan het kijken_ ga mij dan niet flashen dat het 3-1/4-1 voor Kroatië staat
goffer
Het zelfde gewenst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Tevens ga ik slapen werken, ik wens u allen één fijne avond
Truste hork!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Ja ik heb voetbal niet aan staan en om één of andere reden geloof ik het gelijk als iemand zegt dat Kroatië 4-1 voor staatquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voetbal posts zijn echt extreem verwarrend Moira
Gewoon een touw ophangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik de koelkast boven de vriezer laten plaatsen? Nu mot mn dochtertje een trapje pakken als ze mn bier pakt
werkze en daarna slaapzequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
OH JA NU IS HET FLIPPIEE HAAR SCHULDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb voetbal niet aan staan en om één of andere reden geloof ik het gelijk als iemand zegt dat Kroatië 4-1 voor staatTerwijl ik daarvoor nog van Flips had gehoord dat Brazilië de overhand had
Wat is er mis met mij?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik de koelkast boven de vriezer laten plaatsen? Nu mot mn dochtertje een trapje pakken als ze mn bier pakt
als ik dr ophang mot ik zelf lopen.quote:
Note erbij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
kut hooidraadbeetje breinloze stonertjes pesten
Zodat ze niet de hele koelkast leeg vreet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Dan kan ze toch klimmen manquote:
NEE HET IS HOOIDRAADS SCHULDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OH JA NU IS HET FLIPPIEE HAAR SCHULD
Jeetje
Ze is 3quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan kan ze toch klimmen manDan kan ze gelijk mee doen op school met de gym.
Mijn dochtertje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zodat ze niet de hele koelkast leeg vreet.
Ja lekker. Roept de hele tijd MAMAAAAAAAA.quote:
Ja, moet kunnen toch?quote:
School begint bij 4.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze moet toch een keer beginnen he.
Dat kind leeft op een cherrytomaatje per dagquote:
Dan heeft ze een jaar de tijd om te oefenen.quote:
Damn, ik wist van de crisis, maar dit..quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kind leeft op een cherrytomaatje per dag
Haha, maar ze is pas 1,5 ofzo toch? Horen ze dan al te lopen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekker. Roept de hele tijd MAMAAAAAAAA.
Kruipt als een debiel. Gaat nu over al staan. Maar lopen ho maar. Ken ik dr nog tillen
Ik leef van een uitkering. Wees blij dat ik nog cherrytomaatjes kan kopenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Damn, ik wist van de crisis, maar dit..
Wel goedkoop.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kind leeft op een cherrytomaatje per dag
Zoeken is best heel lastig, als je aids zoektquote:
JAAA? Heb ik gelijk gekregen met mijn random gok?quote:
Lt.Surge heeft nog een hele kast vol dit soort aidsquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoeken is best heel lastig, als je aids zoekt
Deze is voor jou
Nee joh nog geen 1,5. Net 1 gewordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, maar ze is pas 1,5 ofzo toch? Horen ze dan al te lopen?![]()
Maar kan me voorstellen dat je met dat dragen wel klaar bent
En ze kent iig 'mama'
Maar 30 in een maand is dan weer best duur. Kan je dan niet beter rijstwafels kopen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik leef van een uitkering. Wees blij dat ik nog cherrytomaatjes kan kopen
Oooohquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh nog geen 1,5. Net 1 geworden
Dan horen ze niet te lopen. Die van mij mot lopen
Die zijn droog en mot ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar 30 in een maand is dan weer best duur. Kan je dan niet beter rijstwafels kopen?
Ach, het stroomt door m'n aderen, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Moira. het volgende:
Lt.Surge heeft nog een hele kast vol dit soort aids
Eerst mot ze leren klimmen. Kan ze bij dr zus op dr nek. Is dat trapje ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
OooohMja dan kan je die iig ook leren bier voor je te halen
Had jij ook 3-1?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FIFA omgekocht om de FOK! wk poule te winnen
gr gr
Ze zei vanmiddag tegen dr vader: ik ga je kapot slaan, terwijl ze met een speelgoed hamer achter hem aan rendequote:
Geen idee, ik had 1 kaartquote:
Moeder van het jaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst mot ze leren klimmen. Kan ze bij dr zus op dr nek. Is dat trapje ook niet meer nodig.
O, ik had 4 ofzo.quote:
Ook nog geel voor zo'n Kroaatquote:
Damn. Ik weet niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag tegen dr vader: ik ga je kapot slaan, terwijl ze met een speelgoed hamer achter hem aan rende
Ditquote:
night nightquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga slapen, trusten FOK! vriendjes en vriendinnetjes
Ja want penalty hequote:
Waren er serieus 4 kaarten gevallen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er inderdaad 4. Alles goed zoals het hoort.
Had ik ook al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er inderdaad 4. Alles goed zoals het hoort.
Goede opvoedingquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Damn. Ik weet niets meer te zeggen.
Ja waren jullie met zn 2-en?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben net terug van personeelsuitje van mijn stageplek, eerst de hele middag gesurvivald en toen lekker gedineerd met bier
Nicequote:
aah da's chillquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben net terug van personeelsuitje van mijn stageplek, eerst de hele middag gesurvivald en toen lekker gedineerd met bier
Vet goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
En oja mijn stageverslag is goedgekeurd door schoolFISSA FISSA
Dat dan nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
aah da's chilllekker door de modder gebaggerd?
oh gaafquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat dan nog nietmoesten wel met een zelfgemaakt vlot aan de overkant komen, maar niet in het water gevallen
en daarna nog over een hindernisbaan gegaaan
was bier een gezellige date?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stop volgen is mogelijk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Ik moet echt afleren om bij geslaagde kinders op m'n Facebook 'gefeliciteerd' onder de status te zetten, dan krijg ik er elke keer een melding van als iemand anders daar ook feliciteert
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zettenquote:
Truequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zetten![]()
da's meer moeite dan gewoon niet reageren en het bij een like te houden
ik open welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sketch, wil wel even lachen. Open jij room en dan ik lokquote? Of precies andersom?
hehehe ik wts niet eens dat je dat kon verschuivenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik open welmensen vergeten vaak dat kutvuurwerk op het eind naar 10 sec te zetten ipv 25 sec
Als je een room maakt heb je een tabje 'advanced', daar staat ergens iets over de 'grace period' ofzo, die staat op 25, moet je naar 10 zettenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ik wts niet eens dat je dat kon verschuiven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik opnieuw naar elk van die statussen gaan om de meldingen stop te zetten![]()
da's meer moeite dan gewoon niet reageren en het bij een like te houden
nee klopt, da's ook zo schijtirritantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op mobiel kan dat volgens mij niet
hahahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou beter in zijn geheel niet meer kunnen facebooken. De dingen waarin ik mij meng ontsporen altijd ietwat met een oma die het dan nog daadwerkelijk liked.
'Suck my dick' postsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou beter in zijn geheel niet meer kunnen facebooken. De dingen waarin ik mij meng ontsporen altijd ietwat met een oma die het dan nog daadwerkelijk liked.
Heel fijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahahahahaKlinkt als een normale situatie in het leven van LR, hoor
Mijn oma kan het tenminste wel op prijs stellenquote:
Dat dacht ik ook, blijkt dat half FOK! het helemaal goed heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Rodawa het volgende:
Ik had me geen beter begin van het WK kunnen wensen.
[ afbeelding ]
~ VIVA ONZ SC.
U srs? Had jij het ook helemaal goed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, blijkt dat half FOK! het helemaal goed heeft
Ja, nog een aantal hierquote:
Oeh is, goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha godver.Ach, beter hier dan in de concurrerende subleagues.
Heb je nog zin in curve?
NICE. Ik doe wel vast een lokquote.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oeh is, goed.
Maar ik ga ff snel douchen. Ben er over 10 minuten.
HA, daar ben ik alweerquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal nu even de naam van Pax noemen zodat hij weer iets leuks heeft als hij zichzelf weer sherlockt.
Pax
kom anders naar isketchquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HA, daar ben ik alweer
Littlerabbit ook bedankt. Quoten gaat op mobiel helaas wat moeizaam.
Embrace it.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
IK KAN NIET SLAPEN. FIX DIT NU VOOR MIJ PLS
You must.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet.![]()
Wat doe jij nog wakker?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
You must.
Mijn ritme is nogal verneukt.
Laat in slaap vallen en laat wakker worden. Ik van inmiddels rond 6:00 in slaap en word dan rond 14:00 wakker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?
Als ik niet meer reageer dan is mijn telefoon op mijn gezicht gevallen en slaap ik.
Pfffff. En komt dat door nachtdiensten of?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Laat in slaap vallen en laat wakker worden. Ik van inmiddels rond 6:00 in slaap en word dan rond 14:00 wakker.
retweetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
Nee, thuiszitten -> niets doen -> niet moe worden -> niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfffff. En komt dat door nachtdiensten of?
JOUW UI IS SUPERSTOM FIX DIT VOOR MIJ PLS OF IIG VOOR DE MENSHEID IN ZIJN GEHEELquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
* Moira. gooit zand in ogen van Flipsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
Alsjeblieft, een klein plaatje van een (bijna) slapende Jessica.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een klein plaatje van een (bijna) slapende Jessica.
[ afbeelding ]
xquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, thuiszitten -> niets doen -> niet moe worden -> niet kunnen slapen.
En ik slaap sowieso al kut.
Ik fix dit voor niemand sorry darrrlingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
JOUW UI IS SUPERSTOM FIX DIT VOOR MIJ PLS OF IIG VOOR DE MENSHEID IN ZIJN GEHEEL
Wat zou ik zonder je moetenquote:
Nice Johannes dankjewelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een klein plaatje van een (bijna) slapende Jessica.
[ afbeelding ]
oke groetjes terugquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
Heee ik zie net dat moira mod is nou wat is deze dan nou groetjes nou doei
Tenks. Dan moet je trouwens ook wat medelijden met Moira. hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
x
Dat is wel sneu.Hopelijk komt het dan gauw goed of zo.
oh oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij doet groetjes en ik doe groetjes terug aan jou
hehe, wij leven die harde leefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tenks. Dan moet je trouwens ook wat medelijden met Moira. hebben.
't Is dat jij het bent. WANT ANDERS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fix dit voor niemand sorry darrrling
Dit is de nachtbagger die ook overdag mag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
En waarom heet dit niet gewoon nachtbagger?
Oh ja. Gewoon de Bagger SC dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is de nachtbagger die ook overdag mag.
Omdattie ook overdag open is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
En waarom heet dit niet gewoon nachtbagger?
Anders had ik degene die de UI in kwestie gebruikte niet leuk gevonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAN WAT HE. JIJ STOERE BOI. DAN WAT.
Ook altijd saai dat je/de AT doodvalt naarmate 't later wordtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Verbazingwekkend saai, die harde leef.
Dat valt meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Anders had ik degene die de UI in kwestie gebruikte niet leuk gevonden.
Rond 4:00 is dat meestal zo ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook altijd saai dat je/de AT doodvalt naarmate 't later wordtAls je op FOK! niks meer te doen hebt heb je écht niks meer te doen
nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rond 4:00 is dat meestal zo ja.
Dan ga ik vaak maar muziek luisteren via m'n tv.
Chromecast.
Zo ben ik. Meevallend.quote:
Niet eens curven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice!
ik ga dan meestal nog dommere kutspelletjes doen
Van die facebookapps
Nee, dat heb ik dan al enkele uren achter elkaar gespeeld, en zonder FOK!kers is 't niet zo leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo ben ik. Meevallend.
[..]
Niet eens curven?
Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo ben ik. Meevallend.
[..]
Niet eens curven?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan al enkele uren achter elkaar gespeeld, en zonder FOK!kers is 't niet zo leuk
Wow. Kei- en keihard.quote:
Ah, dan moet je je wel heel erg vervelen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice!
ik ga dan meestal nog dommere kutspelletjes doen
Van die facebookapps
Grapje toch popje :$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef krioro het volgende:
[..]En klopt ja.
Heb het al eeuwen niet meer gedaan. =$
[..]
Wow. Kei- en keihard.
Typjequote:
Waarom ben jij nog zo laat wakker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
Hey typ.
Zulks een activiteit hier op dit uur.
Ja kom net van het strand, true storyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
Hey typ.
Zulks een activiteit hier op dit uur.
Had het druk vandaag, laat getraind, laat gegeten, en nu wilde ik nog even chillen maar ben wel echt moe dus denk dat ik het niet lang meer volhoud.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja kom net van het strand, true story, en besloot nog maar even op de interwebz te gaan.
nachtstrandwandeling?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja kom net van het strand, true story, en besloot nog maar even op de interwebz te gaan.
hehe ja zoietsquote:
oh da's zo irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe ja zoiets
maar ik ben zonder te douchen in bed gaan liggen en nu komt er zand in mijn bed
Bijzonder vervelend
nah dan worden de huisgenoten wakker, overleef het welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo irritantbeter ga je nog effe douchen
hehe, sterktequote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nah dan worden de huisgenoten wakker, overleef het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |