Nice.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Bier altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Vroeg slapenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben kapot, vanochtend sinds tijden om 06:00 opgestaan.
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.quote:
Ja is coolquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie wil er meedoen met de ONZ SC WK-Pool?
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.
En zaterdag koffer inpakken voor en dan zondag op vakantie
Oh tof, ik doe mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.quote:
Ja goed planquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.
Misschien even vet groot in de OP laten zetten, met erbij dat het tot 12 juni kan.
Als dit topic ten einde is misschien ook als TT. Als het topic net zolang als nu open blijft staan, moeten er vast wel mensen zijn die dat zienquote:
Welk deel?quote:
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Het rijtje met aantal kaarten ga ik invullen zoals een tentamen. Als in: ik heb de 0 al een tijdje niet gehad dus hier 0 kaarten.
Ah leuk.quote:
Ik zag op het internet ook al dat dat het gemiddelde is, maar met sommige wedstrijden heb ik mijn twijfels of het er drie worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh je kan ook het aantal kaarten invullen![]()
Ja fuck it, ik gok op een vredig WK, 0 kaarten in totaal.
Wel met die van ONZ SC doe je mee toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh je kan ook het aantal kaarten invullen![]()
Ja fuck it, ik gok op een vredig WK, 0 kaarten in totaal.
Nu welquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel met die van ONZ SC doe je mee toch?![]()
Dacht het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nu welIk hoef toch niet weer alles in te voeren dan hè?
Topquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nu welIk hoef toch niet weer alles in te voeren dan hè?
Betwijfel het, tof van je..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Rodawa het volgende:
Zo, ik doe ook even mee met de ONZ SC-poule. Mits ik er niet opeens uitgeflikkerd word.
Haal Snow ook over om het in te vullen. Verbazingwekkend hoe goed mensen zijn die geen verstand van/interesse in voetbal hebben. En anders kun je het ook voor Snow invullen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Misschien handig als ik volgende keer eerst onderzoek doe voor ik vragen stel.
Ik heb het al gevonden.
DAT LAATSTE. Anders staat er straks Argentinië 0 - 8 Iran.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haal Snow ook over om het in te vullen. Verbazingwekkend hoe goed mensen zijn die geen verstand van/interesse in voetbal hebben. En anders kun je het ook voor Snow invullen.
Helft van de tijd besteden aan het vertalen, niet begrijpen en nog meer vertalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef Toto69 het volgende:
Geen Franse collega's, grandioos gepland, want wel Franstalige calls.
Die pak ik dan maar vandaag.
(Ik spreek 2 woorden Frans, maar gewoon doen toch YOLO)
heb een tekstje klaargezet, beetje uitgetypt, dat kan ik gebruiken als geheugensteunquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Helft van de tijd besteden aan het vertalen, niet begrijpen en nog meer vertalen.
Eigenlijk wel kut dat ik met dit weer binnen moet zitten de hele dag. Maar ach, wel met een leuk project bezig.quote:
* Maringo doet ook meequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |