Nice.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Bier altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Vroeg slapenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben kapot, vanochtend sinds tijden om 06:00 opgestaan.
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.quote:
Ja is coolquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie wil er meedoen met de ONZ SC WK-Pool?
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.
En zaterdag koffer inpakken voor en dan zondag op vakantie
Oh tof, ik doe mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.quote:
Ja goed planquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.
Misschien even vet groot in de OP laten zetten, met erbij dat het tot 12 juni kan.
Als dit topic ten einde is misschien ook als TT. Als het topic net zolang als nu open blijft staan, moeten er vast wel mensen zijn die dat zienquote:
Welk deel?quote:
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Het rijtje met aantal kaarten ga ik invullen zoals een tentamen. Als in: ik heb de 0 al een tijdje niet gehad dus hier 0 kaarten.
Ah leuk.quote:
Ik zag op het internet ook al dat dat het gemiddelde is, maar met sommige wedstrijden heb ik mijn twijfels of het er drie worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |