SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik slijt nog steeds hele dagen achter FOK!Maar heb gewoon niet altijd zin om te slowchatten
Er valt weinig te modden in CREquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel om zuur zitten de modden zeker
Hahaquote:
Rellen met breinaaldenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er valt weinig te modden in CRE
[..]
Haha
Heb je probleme dan??quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Snowbells ah kahbe, beetje topic stealen ah zemmer
Die vrouwenfora zijn toch altijd haat en nijd>?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wacht op een goed moment voor een nieuw topic 'Creatief met Cannabis'
Nou, volgens mij echt nóóitquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die vrouwenfora zijn toch altijd haat en nijd>?
Ja heel ergquote:
Hmm even gekeken. Wel een wat truttig forumquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, volgens mij echt nóóit
Crea's zijn leuk
Maar nu is daar Moira.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm even gekeken. Wel een wat truttig forum
quote:
Fissa fissaquote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen de partytent opzetten in de tuin zodat er vrijdag met de buurt voetbal gekeken kan worden![]()
Zeker, en dan ook nog wat bijverdienen terwijl je bier drinkt met de voetbalpoulequote:
Hehe goed voor elkaar broquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog wat bijverdienen terwijl je bier drinkt met de voetbalpoule
Ja dat dacht ikquote:
Inderdaad.quote:
begravenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
IS DAt die flim waarin ze hem begraaf?
in de park togquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja bdank waar ze begraven die man in de graf
Ah nice, heb geen eten hier.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje, maar nu ff pizza uit de oven halen
En Mono is thuis
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bekquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah nice, heb geen eten hier.
Beetje op bed zitten en klassieke muziek luisteren. Appelsap is inmiddels op, rip.
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bek
hij was lekkahquote:
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.
Al deze struggles.
Vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo herkenbaarAltijd goed voorbereid zijn door een nieuw pak drinken neer te zetten als de vorige bijna op is
quote:
Deze hik is eckte niet grappig, het gaat maar niet weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
Nu maar eens een nacht doorhalen in de waarschijnlijk nutteloze poging m'n ritme te herstellen.
[..]
Dat zou wel kut zijn, dan zit je pas op de helft van je levenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gewoon vergeetachtig.
Ik ben waarschijnlijk op m'n 40e dement of zo.
Omgekeerd een glas water drinken, de hik "verdrinken", werkt altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Deze hik is eckte niet grappig, het gaat maar niet weg.(Als je me lappie zou kunnen hackn had je het gehoord...)
Wil bijna op me kop gaan staan maar ben te stoned!
Zo erg zal het vast niet zijn. Hoop ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, dan zit je pas op de helft van je levens
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omgekeerd een glas water drinken, de hik "verdrinken", werkt altijd.
Ik probeerde dat laatst, en toen viel ik om 09:30 toch nog in slaap (per ongeluk) en werd pas om 18:00 wakker ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
Nu maar eens een nacht doorhalen in de waarschijnlijk nutteloze poging m'n ritme te herstellen.
[..]
hap suiker nemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...
Plus, wie drinkt er nog water?
Helpt dat?!?quote:
Op de kop? Gewoon vanaf de verkeerde kant drinken. Soort van. Google het gewoon maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...
Plus, wie drinkt er nog water?
Gaat ook altijd mis bij mij ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatst, en toen viel ik om 09:30 toch nog in slaap (per ongeluk) en werd pas om 18:00 wakker ofzoKon ik die nacht weer niet slapen, was m'n ritme nog verder verschoven
Heb nog wel een xtc pil, misschien helpt dat me om een nachtje door te halen
Aaaah, ok!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op de kop? Gewoon vanaf de verkeerde kant drinken. Soort van. Google het gewoon maar.
Lang leve Google!quote:Drinken en iets anders doen
Hiervoor is een vol glas water nodig dat aan de rand van de keukentafel moet staan. De persoon met de hik moet voorover buigen en beginnen te drinken en ondertussen proberen steeds meer overeind te komen. Ondertussen moet gewoon doorgedronken worden, terwijl er door de neus geademd wordt. De hik lijkt niet tegen deze wat rare oefening opgewassen.
Suikerklontje in azijn
Niet zo lekker, maar blijkbaar wel effectief is om een suikerklontje in witte azijn te drenken en dit vervolgens onder de tong te laten smelten. Deze rare combinatie moet langzaam worden doorgeslikt. Vies en zuur, maar het werkt wel.
Ja iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gaat ook altijd mis bij mij ja.
Wel kut als het misgaat, dan gaat je ritme alleen maar verder naar de tyfus.
En xtc is wat extreem voor een nachtje doorhalen, niet?
Pff. Nou ja, gewoon doen dan. #yoloquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd
Mja, heb nog een pil die op moet en die niemand anders met me wil delen (zelfs mono nietmaar die wil wel mee chillen 's nachts
), en over anderhalve week begint mijn 'normale leven' weer. Met 30 uur per week werk en daarna 30/40 uur per week school, dus dan kan het niet meer
En 't is ook alweer een jaar geleden dat ik dat voor de laatste keer deed
whehequote:Op donderdag 12 juni 2014 03:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pff. Nou ja, gewoon doen dan. #yolo
En dan alsnog in slaap vallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheheja tchog
Eigenlijk een win-win: ik zit niet meer met een ongebruikte pil in m'n wiet-doosje, ik ben voor het eerst sinds lange tijd weer eens waus (wat na lange tijd altijd fijnere waus'en zijn), en door het nachtje doorhalen kan ik diezelfde avond weer eens op tijd gaan slapen
Dat zou kut zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan alsnog in slaap vallen.
Veel plezier iig.
Ik zit alweer buiten.
Niet om je buzzzz te killen maar met een pilletje op, (en al is 't maar een klein beetje), willie dan niet dansen? Of bewegen iig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd
Mja, heb nog een pil die op moet en die niemand anders met me wil delen (zelfs mono nietmaar die wil wel mee chillen 's nachts
), en over anderhalve week begint mijn 'normale leven' weer. Met 30 uur per week werk en daarna 30/40 uur per week school, dus dan kan het niet meer
En 't is ook alweer een jaar geleden dat ik dat voor de laatste keer deed
Ja, daarom nachtwandeling in stadsparkquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Niet om je buzzzz te killen maar met een pilletje op, (en al is 't maar een klein beetje), willie dan niet dansen? Of bewegen iig?
Muggen vallen om deze tijd gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou kut zijnMaar doorgaans lukt dat niet als je space't
Hehe lekkah, ik zou lekgestoken worden door muggen, denk ik
Zo maar eens tukken als dit wijntje op is.
Hihi, ontbijt'zequote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Muggen vallen om deze tijd gelukkig wel mee.
En ik zo maar eens m'n ontbijt smeren.
Trusten alvast
JaaaaaaaaaaaaaH!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daarom nachtwandeling in stadspark
Lekker wausenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:08 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaH!!!!!
Deze ken ik... en dat het dan vijf uur is en alles is nog stil, geen autos, trams, brommertjes, geen ene shit!
One with the world
Tsjeey... die klapkaak ken soms lastig zijn, want dat is dan je lichaam die 't overneemt, iig je hele systeem is onder invloed... van iets.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker wausenUren door wandelen, muziekje aan, klapkaken
Ah ik heb maar 1 pilletje, dus té waus kan ik niet gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Tsjeey... die klapkaak ken soms lastig zijn, want dat is dan je lichaam die 't overneemt, iig je hele systeem is onder invloed... van iets.
Wel lekker, though
Naaaah, je weet dat dat ene pilletje niet veel kwaad in de zin heeft! Ook nog een vertrouwde omgeving, so you can handle your shit!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ik heb maar 1 pilletje, dus té waus kan ik niet gaanDat scheelt al, hehe. En ik heb nog genoeg dagen om naderhand weer op te krabbelen
Daaromquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Naaaah, je weet dat dat ene pilletje niet veel kwaad in de zin heeft! Ook nog een vertrouwde omgeving, so you can handle your shit!
Ik wacht op een paar festivals om los te gaaan!
(Je hebt trouwens een sniper reactievermogen... wow!!!)quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
DaaromIk ben meer van het thuis spacen, maar wil ook nog keer op een festival los gaan
Nu ga ik slapenTrusten
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:04 schreef Systeembeheerder het volgende:
Waar moet die subleague gespeeld worden dan? ik wil uitslagen invullen
Zoveel liefdequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
21:00quote:
Ik ga helemaal niet naar de kroegquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
21:00
19:30 aanwezig zijn in het cafe
niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet naar de kroeg!
Nope, ga het gewoon thuis kijken (mits ik niet ziek in bed lig)quote:
oh, nee, thuis zou het me minder interesseren. het leuke van een wk of ek vind ik juist dat je met een hoop mensen in het oranje naar zo'n scherm kunt schreeuwenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ga het gewoon thuis kijken (mits ik niet ziek in bed lig)
Eens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, nee, thuis zou het me minder interesseren. het leuke van een wk of ek vind ik juist dat je met een hoop mensen in het oranje naar zo'n scherm kunt schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:32 schreef Beach het volgende:
me aangemeld voor de onz sc voetbalpoolTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:32 schreef Beach het volgende:
me aangemeld voor de onz sc voetbalpoolIn de USA denken ze ook dat USA gaat winnen, zijn toch een paar miljoen mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemelmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(Everything I Do) I Do It For You
I Just Called To Say I Love Youquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zwemelmuziek
(oke, dat woord bestaat niet maar ik kan er niet opkomen wat ik wel bedoel)
Zoals je weet hou ik meer van Jimmy LaFavequote:Op donderdag 12 juni 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I Just Called To Say I Love You
quote:And I could run through the desert wind
’Til the day would leave me breathless, baby
Searching for words again
And hope that you could hear that sound
In streams of magic colors that are painted across the ground
If you gotta know what pulls me through
I have only one angel, babe, that one angel is you
Mark Knopfler zegt het nog treffender:quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals je weet hou ik meer van Jimmy LaFave
Die zet ook treffende lyrics op papier
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Knopfler zegt het nog treffender:
It's what it is
Zwijmelmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zwemelmuziek
(oke, dat woord bestaat niet maar ik kan er niet opkomen wat ik wel bedoel)
I'm your private dancerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwijmelmuziek
Baby you're all that I want
AAAH dat zocht ik inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwijmelmuziek
Baby you're all that I want
Geen probleemquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem
I can be your hero, baaaaaabeeey.
I can kiss away the paaaaaain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
Die is wel mooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem
I can be your hero, baaaaaabeeey.
I can kiss away the paaaaaain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
If you wanna be my lover you gotta get with my friends (Pax)quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
You're a stupid hoe.
Al zijn de meningen over dit zwijmelen per regio anders.
quote:
Oké ouwe Enrique loverquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij niet af en toe in een hoekje huilt om prachtige muziek. Echte mannen durven dit toe te geven
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.quote:
DIE IS MOOIquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.
Zo schitterend dat het licht ervan me soms dreigt te verblindeeen
Het is ook mooi. Ik ben niet voor niets ooit naar Enrique Iglesias zijn concert geweest om vervolgens stink jaloers te zijn op een chick uit het publiek waarvoor hij het speciaal zong.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Schuilt ook geen romanticus in jou he. Gelukkig heb ik Paxcon nog
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typquote:
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook mooi. Ik ben niet voor niets ooit naar Enrique Iglesias zijn concert geweest om vervolgens stink jaloers te zijn op een chick uit het publiek waarvoor hij het speciaal zong.
Maar jij verpest het soort van op een bepaalde manier lijkt het namelijk ironisch of sarcastisch bedoeld.
Ja joh, die ken ik ook uit m'n hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typ
[..]
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.
Oh dat wist ik niet eens, maar dat is echt zo'n radioliedje die iedereen qua tekst kentquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is het liedje van Littlerabbit van.
Henk Westbroek was mijn Nacht van Oranje nog in Groningenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh, die ken ik ook uit m'n hoofd
Ik denk dat johannes daar stiekem ook van geniet, met koptelefoon zodat niemand het hoort
Arno Vermeulen houdt meer van zijn liedje over Ping Pong.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, maar dat is echt zo'n radioliedje die iedereen qua tekst kent
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Henk Westbroek was mijn Nacht van Oranje nog in Groningen
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote marktquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Als ik dat was geweten had ik vooraan gestaan
VI-Oranje staat tegenover de WK opening is het niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote markt
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niksquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno Vermeulen houdt meer van zijn liedje over Ping Pong.
Goed statementquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote markt
Witte Chinees.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niks
[..]
Goed statement
We willen Zelfs je naam is mooi horen
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI-Oranje staat tegenover de WK opening is het niet?
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOSquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niks
[..]
Goed statement
We willen Zelfs je naam is mooi horen
Ik ben blij dat je geen schaamte meer kent. Houd dit vast!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte Chinees.
En zijn werk met het Goede Doel is ook best prima. Daar kom ik schaamteloos vooruit.
Je hebt Pax nog een hoop te leren voor de 25ste. Wellicht kun je wat Bingo kaarten voor hem opstellen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
[..]
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOS
Zeker. Vriendschap (is een illusie) is ook topquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte Chinees.
En zijn werk met het Goede Doel is ook best prima. Daar kom ik schaamteloos vooruit.
Aha, danku zeerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
[..]
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOS
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.
Zo schitterend dat het licht ervan me soms dreigt te verblindeeen
Oh okeeeee sorryquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typ
[..]
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.
Nee maar dan nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En goede anekdote welDat arme meisje kon er toch ook niks aan doen
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker. Vriendschap (is een illusie) is ook top
[..]
Aha, danku zeer
Lekker hossen en inhakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.
Wel duur alleen. Je hebt ook nog The Thai Princess. Ook een karaoke bar maar dan vol met Aziaten zoals de naam al deed vermoeden, nog gezelliger ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.
Ik ook hoor, luister die zooi nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes van Hazes ken ik eigenlijk niet zo goed, behalve de hele bekende.
I'm not in love vind ik stiekem wel leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een keer een liedje van Enrique op de piano moeten doen, maar ik weet niet meer welke.
En we kunnen alles op de rekening van Knut zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel duur alleen. Je hebt ook nog The Thai Princess. Ook een karaoke bar maar dan vol met Aziaten zoals de naam al deed vermoeden, nog gezelliger ook
Hij was altijd best vaak op Skyradio en daar stond hij bij ons in de auto / thuis best vaak op, dus ik ken best veel wat Mexicanobakker meuk zou noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
I'm not in love vind ik stiekem wel leuk
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ongekend je kennis.
[..]
Oh okeeeee sorry
[..]
Nee maar dan nog![]()
Ik vind Hazes weer niet leuk daarentegen. Doe mij dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes van Hazes ken ik eigenlijk niet zo goed, behalve de hele bekende.
Ja het is wel een beetje doorsnee commerciele baggerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was altijd best vaak op Skyradio en daar stond hij bij ons in de auto / thuis best vaak op, dus ik ken best veel wat Mexicanobakker meuk zou noemen.
We moeten ook nog even een oplossing vinden voor ons logistieke probleempje, misschien als we een slaapzak meenemen dat we die even in een kluisje mogen doen in het Kurhaus ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is alles wat met dat Kurhaus te maken heeft afzetterij
Die tekst gaat wel altijd makkelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.
En gelijk heb je. Wat een debiel die Enrique.
[..]
Ik vind Hazes weer niet leuk daarentegen. Doe mij dan maar
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIIIIMAAAAAA
Het blijft alleen wel makkelijk hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje doorsnee commerciele bagger
Ja... dat is wel een beetje irritantquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten ook nog even een oplossing vinden voor ons logistieke probleempje, misschien als we een slaapzak meenemen dat we die even in een kluisje mogen doen in het Kurhaus ofzo.
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.
En gelijk heb je. Wat een debiel die Enrique.
My heart will go onquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het anders hebben over Celine Diongodin
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het anders hebben over Celine Diongodin
Bedanktquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terug
Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall
Nou beetje wel ja :s
kom curven jijquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terug
Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall
Nou beetje wel ja :s
And all the lights that lead us there are blindingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
All the roads that lead you there are winding
volgende zin kom ik niet op
Heb je hem geslagen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik gaf in een emotioneel moment aan een vriend toe dat ik dat een mooi nummer vond en hij vond hem stom
Omg die is veel leuker van Oasis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.
[..]
Bedankt![]()
Let me be the one, that shines with you .
in the morning, we don't know what to do
Two of a kind. We'll find a way to do what we've done
Let me be the one, that shines with you
And we can slide away
De liefde voor Celine is niet exclusief voor Tjacka maar voor de mensheid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.
[..]
Bedankt![]()
Let me be the one, that shines with you .
in the morning, we don't know what to do
Two of a kind. We'll find a way to do what we've done
Let me be the one, that shines with you
And we can slide away
Ik ben best wel een beetje Oasis 'fan'. Veel medestanders heb ik niet binnen mijn veelal metal luisterende vriendengroep. Het is dat ik ze geen keuze geef als FOK!-moderator.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
And all the lights that lead us there are blinding
[..]
Heb je hem geslagen?
[..]
Omg die is veel leuker van Oasis.
Ik heb een zeer vredelievende instellingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
And all the lights that lead us there are blinding
[..]
Heb je hem geslagen?
[..]
Omg die is veel leuker van Oasis.
Terechte, heb je Pax wel geholpen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft nog steeds last van kneuzingen.
Dat dwingt wel wat respect af bij je vriendengroep natuurlijk. Goed van je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best wel een beetje Oasis 'fan'. Veel medestanders heb ik niet binnen mijn veelal metal luisterende vriendengroep. Het is dat ik ze geen keuze geef als FOK!-moderator.
quote:
Je kent geen vriendelijk mensen? Nog nooit ruzie gezien op een metalfestival, echt nog nooit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand die ik ken luistert metal. Dat zal vast toeval zijn.
Ik lees mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft nog steeds last van kneuzingen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte, heb je Pax wel geholpen?
[..]
Dat dwingt wel wat respect af bij je vriendengroep natuurlijk. Goed van je.
[..]
quote:
Ze riep jou aan en binnen enkele minuten stond je ter beschikking. Wie laat zich nou commanderen hier?quote:
Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent geen vriendelijk mensen? Nog nooit ruzie gezien op een metalfestival, echt nog nooit.
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte, heb je Pax wel geholpen?
wacht waar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze riep jou aan en binnen enkele minuten stond je ter beschikking. Wie laat zich nou commanderen hier?
Eikelquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.
[..]
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen vriendelijke mensen, het is soms beangstigend hoeveel jij weet over mijn leven.
[..]
Ja, ik duwde de huiskat van de Pintelier op vriendelijke doch resolute wijze aan de kant, sprong over de tafel en heb een FOK! stokje gestoken voor dit wanstaltige staaltje wansmaak.
Die huiskatquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
:SSSSSquote:
FOK!stokjequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die kat hield het meest van mij. Is de lasagne je naar het hoofd gestegen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij en Paxcon bedoel je. Van jou wilde hij niets weten.
nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef d4v1d het volgende:
Lees deze reacties
https://www.facebook.com/jumbosupermarkten/posts/672527842823105
Is wel waar overigens. Best een fijn gevoel wetende dat al het moois wat je over deze regelrechte vakman zegt op waarde wordt geschatquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal nu even de naam van Pax noemen zodat hij weer iets leuks heeft als hij zichzelf weer sherlockt.
Pax
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Die tekening die ik op TC voor je maakte binnen 2 minuten of zo maanden geleden bleek nog ergens op mijn bureau te liggen![]()
[ afbeelding ]
stropquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Die tekening die ik op TC voor je maakte binnen 2 minuten of zo maanden geleden bleek nog ergens op mijn bureau te liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
strop
galg
ophangen
hangboom
hangsnor
hangen
lynchen
Hint?
Topteam blijven we toch. Eerste gok was correctquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
strop
galg
ophangen
hangboom
hangsnor
hangen
lynchen
Hint?
Spelletjes met mede FOK!kers levert meer op dan ooit gedacht. Hooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
Isketch maakt meer kapot dan je lief is.
Wat een faal he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
NOS die besluit om vier minuten voor tijd een storing op hun website te hebben.
Er is een technisch probleem.
Probeert u het in een ogenblik nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.
Suggesties voor het vinden van de juiste pagina
Ga naar NOS.nl
Ga naar Nieuwsoverzicht
wat is dit en waar is de hardcore versie van ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brazilie - Kroatie. Zelfs Etsu is die hard fan na het zien van
[ afbeelding ]
Dit is Rakitic, Kroatische speler en nieuwste aanwinst van Barcelona.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
wat is dit en waar is de hardcore versie van dit
Ik slaap in een Barcelona shirt, krijg ik hem nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Rakitic, Kroatische speler en nieuwste aanwinst van Barcelona.
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik slaap in een Barcelona shirt, krijg ik hem nu?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geldt dit dan ook als ik een Ronaldo shirt zou aantrekken?
Rijk, afgetraind, wonende in een mooie stad en geeneens zo lelijk. Kom op zeg.quote:
Als ik voor oppervlakkigheid ga dan moet het een knap iemand zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
[..]
Rijk, afgetraind, wonende in een mooie stad en geeneens zo lelijk. Kom op zeg.
1-1 is de huidige stand. Nogwattesquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
staat er al iemand voor met voebbel? kroatie tegen nogwattes toch?
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1-1 is de huidige stand. NogwattesThuisland suffie, Brazilië. Kroatië stond even voor door een eigen goal van Brazilië
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh![]()
Lol dus eigenlijk is de enige die gescoord heeft so far Brazilië
Aightquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk wel, ja.Niet zo heel spannend verder, en al bijna rust.
Niet echt vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aightmis niet veel dus
Morgen NL kijken OP EEN TEEVEE! Ik mis TV kijken
ja tchogquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt vind ik.
Dat is wel het betere werk
Betere keuze.quote:
Niet echt. Brazilie trekt de wedstrijd nog wel naar hun toe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aightmis niet veel dus
Morgen NL kijken OP EEN TEEVEE! Ik mis TV kijken
Sorryquote:
Dat maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja tchoghelaas nog niet onze eigen TV, maar iig beter dan een kutstream via internet kijken
Zelfs met 0 al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jatok, 100 modjes er op en gaan!
weetniequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt dan ook niet uit.En jullie eigen tv komt nog wel.
Waarom ga je niet naar een kroeg?
Oh dat is altijd niceee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
weetniewe gaan nou bij een vriend zuup'n en kiek'n.
Die gaan ergens volgende week ook naar Duitsland om daar in de kroeg een wedstrijd Duitsland-nogwat te kijken
Maar genoeg wedstrijden om te zien nog, hopelijk, dus we zullen er vast wel eens op uit trekken
En in een kroeg kijk je ook op een tv
Bedankt voor de note, trouwensquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Brazilie trekt de wedstrijd nog wel naar hun toe.
[..]
Sorry
ja idd, de Belgen hebben er ook steeds meer zin in volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is altijd niceee.
Duitsland - PortugalGok ik. Zou op zich ook wel in België willen kijken, volgens mij beginnen die Belgen ook wel een beetje enthousiast te raken.
Dat zal vast wel.En daar heb je gelijk in, maar ik ging voor het gemak er niet vanuit.
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja idd, de Belgen hebben er ook steeds meer zin in volgens mij
fissa fissa
Beter liggen we er niet gelijk uit
Ja hoor mensen ook zeggen dat de belgen best goed zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies.Leuk ploegje ook tevens.
Daar hoop ik ook op. Zou toch zonde zijn, vind het stiekem wel wat hebben als we winnen/ ver komen.
quote:Cristiano Ronaldo set alarm bells ringing for Portugal on Thursday as he failed to complete his side’s training session and left the pitch in Campinas with a large ice pack on his left knee.
Neeeeeequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Heb mijn wk ding niet kunnen afmaken_____
Huilen.quote:
Inderdaad. Wat nu appeltjes, wat nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:06 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen snowbells maar alarm bells? Gr gr
Dit overkomt mij nu. Tranen hier, tranen.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
omg snow heeft flips je niet meer helpen herinnerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Dat aantal kaarten invullen was een stom klusje. De wedstrijduitslagen kun je nog een beetje inschatten maar die kaarten heb ik maar wat random ingevuld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg snow heeft flips je niet meer helpen herinneren
ik ook niet
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?
ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat aantal kaarten invullen was een stom klusje. De wedstrijduitslagen kun je nog een beetje inschatten maar die kaarten heb ik maar wat random ingevuld.
Tot zover mijn klacht.
Ik heb me eerder altijd tegen WK/EK-poules verzet maar inderdaad, ONZquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ookeigenlijk vind ik zulke dingen voorspellen sowieso maar dom, maar ONZ
Fabulous dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wist je al dat het tegenwoordig helemaal in is om een paarse croptop met zwarte rok te dragen?
Ik vind het stiekem best een toffe (sub)fora maar ja maar ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
MED / Moira. op CRE
Kom CREatief doen dan![]()
Leuk forum, ga er alleen niks posten ivm herkenbaarheidquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
MED / Moira. op CRE
Kom CREatief doen dan![]()
Zullen we in Mono's notes gaan schaken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
Kutmod. Kan ze eindelijk haar (en mijn) notes lezen.
Kan niet, ik was aan het winnen en toen was die schavuit ineens weg, ik kan zo mijn plannetje niet voltrekkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen we in Mono's notes gaan schaken?
Of ik kan eigk heul niet schakenMaar dan ga je met hem verder in zijn notes
Mijne lekker niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
Kutmod. Kan ze eindelijk haar (en mijn) notes lezen.
Goed he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
M'n eigen notes kon ik btw al zien door fullabo he
Alleen nu weet ik dat ze voornamelijk allemaal door jou gezet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |