quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:32 schreef Beach het volgende:
me aangemeld voor de onz sc voetbalpoolIn de USA denken ze ook dat USA gaat winnen, zijn toch een paar miljoen mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemelmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(Everything I Do) I Do It For You
I Just Called To Say I Love Youquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zwemelmuziek
(oke, dat woord bestaat niet maar ik kan er niet opkomen wat ik wel bedoel)
Zoals je weet hou ik meer van Jimmy LaFavequote:Op donderdag 12 juni 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I Just Called To Say I Love You
quote:And I could run through the desert wind
’Til the day would leave me breathless, baby
Searching for words again
And hope that you could hear that sound
In streams of magic colors that are painted across the ground
If you gotta know what pulls me through
I have only one angel, babe, that one angel is you
Mark Knopfler zegt het nog treffender:quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals je weet hou ik meer van Jimmy LaFave
Die zet ook treffende lyrics op papier
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Knopfler zegt het nog treffender:
It's what it is
Zwijmelmuziekquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zwemelmuziek
(oke, dat woord bestaat niet maar ik kan er niet opkomen wat ik wel bedoel)
I'm your private dancerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwijmelmuziek
Baby you're all that I want
AAAH dat zocht ik inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwijmelmuziek
Baby you're all that I want
Geen probleemquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem
I can be your hero, baaaaaabeeey.
I can kiss away the paaaaaain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
Die is wel mooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem
I can be your hero, baaaaaabeeey.
I can kiss away the paaaaaain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
If you wanna be my lover you gotta get with my friends (Pax)quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
You're a stupid hoe.
Al zijn de meningen over dit zwijmelen per regio anders.
quote:
Oké ouwe Enrique loverquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij niet af en toe in een hoekje huilt om prachtige muziek. Echte mannen durven dit toe te geven
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.quote:
DIE IS MOOIquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.
Zo schitterend dat het licht ervan me soms dreigt te verblindeeen
Het is ook mooi. Ik ben niet voor niets ooit naar Enrique Iglesias zijn concert geweest om vervolgens stink jaloers te zijn op een chick uit het publiek waarvoor hij het speciaal zong.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Schuilt ook geen romanticus in jou he. Gelukkig heb ik Paxcon nog
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typquote:
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook mooi. Ik ben niet voor niets ooit naar Enrique Iglesias zijn concert geweest om vervolgens stink jaloers te zijn op een chick uit het publiek waarvoor hij het speciaal zong.
Maar jij verpest het soort van op een bepaalde manier lijkt het namelijk ironisch of sarcastisch bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |