Ah ik heb maar 1 pilletje, dus té waus kan ik niet gaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Tsjeey... die klapkaak ken soms lastig zijn, want dat is dan je lichaam die 't overneemt, iig je hele systeem is onder invloed... van iets.
Wel lekker, though
Naaaah, je weet dat dat ene pilletje niet veel kwaad in de zin heeft! Ook nog een vertrouwde omgeving, so you can handle your shit!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ik heb maar 1 pilletje, dus té waus kan ik niet gaanDat scheelt al, hehe. En ik heb nog genoeg dagen om naderhand weer op te krabbelen
Daaromquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Naaaah, je weet dat dat ene pilletje niet veel kwaad in de zin heeft! Ook nog een vertrouwde omgeving, so you can handle your shit!
Ik wacht op een paar festivals om los te gaaan!
(Je hebt trouwens een sniper reactievermogen... wow!!!)quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
DaaromIk ben meer van het thuis spacen, maar wil ook nog keer op een festival los gaan
Nu ga ik slapenTrusten
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:04 schreef Systeembeheerder het volgende:
Waar moet die subleague gespeeld worden dan? ik wil uitslagen invullen
Zoveel liefdequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
21:00quote:
Ik ga helemaal niet naar de kroegquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
21:00
19:30 aanwezig zijn in het cafe
niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet naar de kroeg!
Nope, ga het gewoon thuis kijken (mits ik niet ziek in bed lig)quote:
oh, nee, thuis zou het me minder interesseren. het leuke van een wk of ek vind ik juist dat je met een hoop mensen in het oranje naar zo'n scherm kunt schreeuwenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ga het gewoon thuis kijken (mits ik niet ziek in bed lig)
Eens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, nee, thuis zou het me minder interesseren. het leuke van een wk of ek vind ik juist dat je met een hoop mensen in het oranje naar zo'n scherm kunt schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:32 schreef Beach het volgende:
me aangemeld voor de onz sc voetbalpoolTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |