SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehouden
Хорошо, а вы?quote:
Psst...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.
Alleen wel het probleem dat er nog 2 interviews gepland waren en ik weet niet meer wie dat warenVind het wel een beetje lullig om dan nu opeens iemand anders te kiezen.
Ohquote:
quote:
Topquote:
Zit je nu in Ruslandquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Toto69 het volgende:
Beetje jammer dat ik geen Ruski toetsenbord heb hier
quote:
FUN FUN FUN FUNquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh deze nu, na WIDM, ook nog maar even quoten(in de spoiler)
essnhills heeft voorspellende gaven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Kijk maar, ik heb voorspellende gaven
[..]
Okequote:
quote:
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind LR wel de AARDIGSTE moderator op dit forum (op Pax na) dus ik zie parallellen.
Ik vraag mij af of ik ooit een positive note heb gekregenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.
Voor slechts 4,50¤ kom je erachter: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ik ooit een positive note heb gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 12:12:18 ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor slechts 4,50¤ kom je erachter: http://www.fok.nl/shop/notes.phpKlopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik heb er 2 gehadquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deel er gerust meerdere uit!quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.
Dat ben ik over mijn notes vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom maar op. Ik lust je rauw dit dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik over mijn notes vergeten. Ik weet alleen dat 2 ex-mods ooit hebben zitten knoeien in mijn notes.
Voor 3 euro heb je een SMS abo. En dan kun je ook een abo kiezen om notes in te zienquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappen![]()
quote:
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)quote:
Houden van Nick - Positieve notequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)
Echt he.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]ik ben dan ook een echt boefje
Ik heb laatstgenoemde één keer geflikt, meteen zeven weken geband ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.Het is ook maar een forum. Zolang je geen ddos ding doet, of met een bepaald noordelijk land vergelijkt, is er weinig aan de hand.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.Het is ook maar een forum. Zolang je geen ddos ding doet, of met een bepaald noordelijk land vergelijkt, is er weinig aan de hand.
De mods hebben dus overduidelijk een goede smaak.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)
Onaardig meisje jij.quote:
Ik heb eerlijk gezegd de reden gemist waarom het banwaardig is. Zeven weken zijn wel kapot veel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb laatstgenoemde één keer geflikt, meteen zeven weken geband ofzo![]()
Bijzonder legitieme reden voor een note.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houden van Nick - Positieve note
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De mods hebben dus overduidelijk een goede smaak.
[..]
Onaardig meisje jij.
Heb nog geprobeerd met een paar kloontjes door te blijven postenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de reden gemist waarom het banwaardig is. Zeven weken zijn wel kapot veel.
Ik vond het vooral belachelijk dat gifjes geeneens je postinhoud mocht onderbouwen. Die 30 positieve notes bij mij zijn ook best een zware last.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijzonder legitieme reden voor een note.
[..]
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.
Positieve?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 50 van GGMM voor het posten van Alba plaatjes.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom maar op. Ik lust je rauw dit dat.
Goed je weer te zien Ess. Na al dat onweer was jouw FOK!-stilte doodeng
Misschien had GGMM er gewoon geen woorden voor. Negatieve notes lijken mij ook ondenkbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.
Dat is stomquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb nog geprobeerd met een paar kloontjes door te blijven posten
Zouden ze bij ESF ook niet waarderen denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een keer gesuggereerd dat een mannelijke moderator binnen het Showbizz forum eventueel een latente homofiel zou kunnen zijn, toen moest ik ook twee weken brommen.
Ik slechts 2 notes (en allebei positiefquote:
Zo zie ik dat wel jaquote:
Jessica gifjes zijn vaak bijzonder beeldend, en kunnen vaak dienen ter illustratie en bevatten soms zelfs een tekst, die je zo in een gesprek kan gebruiken, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het vooral belachelijk dat gifjes geeneens je postinhoud mocht onderbouwen. Die 30 positieve notes bij mij zijn ook best een zware last.
50 positieve notes bedoel ik.
Ahja zo. Bedankt voor deze heldere en illustratieve uitleg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie ik dat wel ja
[..]
Jessica gifjes zijn vaak bijzonder beeldend, en kunnen vaak dienen ter illustratie en bevatten soms zelfs een tekst, die je zo in een gesprek kan gebruiken, bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
mocht er ooit een bitch terugkomen.
Bij ESF zijn ze bijzonder redelijk, ik heb mij daar nog opgeworpen als part-time mod omdat Karina probeerde Littlerabbit dronken te voeren ergens in Rotterdam. De mods waren mij daar zeer erkentelijk voor, bovendien heb ik er voor gezorgd dat er nauwelijks gifjes waren van tjaptjoep of juichende Louistjes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien had GGMM er gewoon geen woorden voor. Negatieve notes lijken mij ook ondenkbaar.
[..]
Dat is stom
[..]
Zouden ze bij ESF ook niet waarderen denk ik.
Spannendquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
5 notes hier, eentje bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij ESF zijn ze bijzonder redelijk, ik heb mij daar nog opgeworpen als part-time mod omdat Karina probeerde Littlerabbit dronken te voeren ergens in Rotterdam. De mods waren mij daar zeer erkentelijk voor, bovendien heb ik er voor gezorgd dat er nauwelijks gifjes waren van tjaptjoep of juichende Louistjes.
Ik heb gewoon gezegd: "Tjaptjoep, hou daar onmiddellijk mee op!" en toen heeft hij gedwee als een mak lammetje het topic verlaten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was gister wel even aanwezig in KSC.Maar niet zoveel eigenlijk.
LR
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.
Een adoratie topic voor jou was op zijn plaats geweest voor deze actie. En dan ben je nog altijd zwart. Straks raak je verzuurd voordat je uberhaupt mod bent geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: "Tjaptjoep, hou daar onmiddellijk mee op!" en toen heeft hij gedwee als een mak lammetje het topic verlaten.
Ah, daarvan was ik nog niet op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)
[..]
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.
Ik had gisteren de klaagmodus even aanstaan. En dat ik klaar was met klagen ben ik sims 2 gaan spelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)
[..]
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.
Ik ben bang dat ik Delft spoedig toch echt op enkele kilometers zal verlaten. Ik begrijp het als je mij niet meer wil zien na dit verschrikkelijke verraad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gisteren de klaagmodus even aanstaan. En dat ik klaar was met klagen ben ik sims 2 gaan spelen![]()
Ik ga wellicht met 1 van mijn huidige huisgenotes een andere woonruimte zoeken ja, maar dat is iets voor op de langere termijn.
En gij?
Johannes ziet iedereen blauw worden en zelfs blijft hij in dit zwarte gewaad steken ondanks zijn geweldige inzet en exceptioneel goede gedrag. Gelukkig kan ik hem hier en daar nog een beetje ondersteunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Het zal in ieder geval erg moeilijk worden over dergelijk verraad te komen. Ik kan het altijd proberen, maar ik kan geen garanties geven zoals je wellicht kunt begrijpen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik Delft spoedig toch echt op enkele kilometers zal verlaten. Ik begrijp het als je mij niet meer wil zien na dit verschrikkelijke verraad.
[..]
Johannes ziet iedereen blauw worden en zelfs blijft hij in dit zwarte gewaad steken ondanks zijn geweldige inzet en exceptioneel goede gedrag. Gelukkig kan ik hem hier en daar nog een beetje ondersteunen.
Uiteindelijk maak ik het enkel mijzelf lastiger natuurlijk. Slechts de kans op een ontmoeting die per toeval tot stand komt wordt er kleiner op. Hopelijk gaat het idee spoedig wennen voor jou anders zal ik mijn plannen toch moeten gaan overdenken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval erg moeilijk worden over dergelijk verraad te komen. Ik kan het altijd proberen, maar ik kan geen garanties geven zoals je wellicht kunt begrijpen.
Ik zie net dat Mexicano de #teamess subleague heeft opgestart bij de WKpool. Doe je mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak ik het enkel mijzelf lastiger natuurlijk. Slechts de kans op een ontmoeting die per toeval tot stand komt wordt er kleiner op. Hopelijk gaat het idee spoedig wennen voor jou anders zal ik mijn plannen toch moeten gaan overdenken.
Ik eet dan al wel van 3 walletjes, maar dit is wel een subleague die niet op mijn CV mag ontbreken gezien ons spannende verleden en toekomst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mexicano de #teamess subleague heeft opgestart bij de WKpool. Doe je mee?
Ik zit inmiddels ook bij 3 subleagues. Dus als ik het kan kan jij het ook!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet dan al wel van 3 walletjes, maar dit is wel een subleague die niet op mijn CV mag ontbreken gezien ons spannende verleden en toekomst.
Vanavond abo aanschaffen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
5 notes hier, eentje bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden eerlijk gezegd
Waren wij even in de aap gelogeerdquote:
Hehehe, kun je dat niet terugvinden in je PM/DM?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.
Alleen wel het probleem dat er nog 2 interviews gepland waren en ik weet niet meer wie dat warenVind het wel een beetje lullig om dan nu opeens iemand anders te kiezen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Kijk maar, ik heb voorspellende gaven
[..]
Neem dan gewoon een full abonnement voor 2 wekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappen![]()
Die had ik niet verwacht voordat ik inlogde:quote:
quote:Your musical compatibility with Snow-shi is Super
Music you have in common includes Sharon Doorson, Showtek, Die Antwoord, Macklemore & Ryan Lewis and Lorde.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die had ik niet verwacht voordat ik inlogde:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Snow-shi is MEDIUM
Ik zeg tegen Fl_Freak ook altijd Fl_Flikker, maar dat heeft me nog nooit een note opgeleverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb er 61. Zullen vast niet zo positief wezen.
Ik maak namelijk regelmatig users uit voor mannenaanbidders ofzo.
Hoeveel notes heb je dan Flips?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Fl_Freak ook altijd Fl_Flikker, maar dat heeft me nog nooit een note opgeleverd.
Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 van Mortaxx zijn in totaal 3 notes komen van mijn hand
Ik heb hem ook al 4 keer gelezen. Snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet helemaal.
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx heeft 3 notes waarvan er 2 door mij gezet zijn?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Alweer een nieuw deel? Normaal is dat pas rond november tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een nieuw deel, normaal is dat pas rond november toch?
Enige spelreeks die ik nog trouw speel.
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.
Dat geldt hier ook.En de sims dan.
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Echt zo'n heilig boontje, ben jij dat je hem aanpakt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je een subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Ah, leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensnet even gespeeld
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelen
#teamess?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Als ze weer toevoegen dat je met meerdere actieve huishoudens in 1 buurt kan spelen ben ik voorquote:
Ja, heeft Mexicano aangemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een subleague?Dan join ik je wel.
[..]
Ah, leuk.Ik vergat altijd de tijd als ik een huis oid aan het bouwen was.
[..]
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijd
Jaquote:
Dan zal ik het heus wel weer aanschaffen tegen die tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen, ook al ben ik van #TeamJohannes
Ik doe nu meequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
NatuurlijkVerbroedering is feest.
Haha inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, heeft Mexicano aangemaakt![]()
Ja ik ookDan zou je even een uurtje spelen, en dan was je je huis aan het inrichten zodat alles precies mooi was enzo en dan was je zo 2,5 uur verder
Ik doe mee.quote:
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik het heus wel weer aanschaffen tegen die tijd.Dat gaat mijn oude, verrotte computer niet leuk vinden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaadHeel vroeger met Sims 1 zette mijn ouders een wekker, oftewel dan moest ik kiezen tussen spelen of bouwen
[..]
Ik doe mee.
[..]
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.
привет, меня3овут Toto69, каквасзовут?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
Dan stuurt m'n baas een mailtje met het nieuwe rooster, inclusief uitnodiging om met z'n allen voetbal te gaan kijken in 1 van onze panden. En dan zet hij in de uitnodiging 17:30 neer, en op het rooster 17:15. Hoelaat moet ik nou daar zijn
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mee.
[..]
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.
Je subleague gaat goed Ess. Al is mijn zekere plaats in jouw top 3 nu wel verkeken door jouw wervingsrondequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
Dan stuurt m'n baas een mailtje met het nieuwe rooster, inclusief uitnodiging om met z'n allen voetbal te gaan kijken in 1 van onze panden. En dan zet hij in de uitnodiging 17:30 neer, en op het rooster 17:15. Hoelaat moet ik nou daar zijn
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
привет, меня3овут Toto69, каквасзовут?
какдела?
(geen google translate)
Voorlopig is echter wel nog een top 5 plaats gegarandeerd. Maar wellicht dat mijn subleague nog in populariteit gaat toenemen, dan kan ik die garantie niet meer geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijk
[..]
Je subleague gaat goed Ess. Al is mijn zekere plaats in jouw top 3 nu wel verkeken door jouw wervingsronde
Je moeder is muziek?quote:
Deze post is gesponsord door ©rocknijntjequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
90 jarige muziek lijst van rocknijntje is aanrader gr gr
zoek maar op: godverdomme wat oud
Rocknijntje heeft een even duistere muzieksmaak als ik. Het is dan wel een erg aan Freak aangepaste 90s lijst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze post is gesponsord door ©rocknijntje
Voor, niet door.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze post is gesponsord door ©rocknijntje
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rocknijntje heeft een even duistere muzieksmaak als ik. Het is dan wel een erg aan Freak aangepaste 90s lijst.
Ik vind dat soort auto's maar een beetje saai eigenlijkquote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat soort auto's maar een beetje saai eigenlijk
Ja Freek lult maar watquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Weinig nummers komen maar uit de 90s.
Tweedehands scheurbakkiequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
En wat als ik nou een arme student ben die niet meer kan uitgeven
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulksquote:
Welnee, gewoon af en toe langs de schroot en daar wat onderdeeltjes vandaan halenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulks
Daar komt nog bij dat ik wel meer onderhoudskosten zou hebben bij een ouder hok![]()
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wij hadden vroeger ook een 'wekker'systeem. We mochten alledrie een uurtje
We hadden alledrie een eigen huis in die buurt bij sims 1. En toen zijn we op een gegeven moment m'n vader gaan uitleggen hoe je moest spelen. Had hij een familie gemaakt met Sims die geen eigenschappen hadden (oftewel ze waren allemaal slordig, lui, gemeen etc) en bij het huis bouwen had hij geen behang, de wc was buiten dus niemand wilde naar de wc, de vloer deed hij niet met de shift toets maar gewoon dus de helft van de vloer lag buiten en binnen lag er nog gras enzo
![]()
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijk
Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon af en toe langs de schroot en daar wat onderdeeltjes vandaan halen
quote:
Ik heb medelijden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ze noemt me meer freek dan (insert echte naam).
Karakter heet datquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil een auto zoals jouw vensterbank bestaande uit losse onderdelen en ducttape?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geef Louis dan ook even advies dat hij in het vervolg Douglas en van Dijk meeneemt i.p.v. de Vrij en Veltmanquote:
Ik zal hem even bellen volgende keerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geef Louis dan ook even advies dat hij in het vervolg Douglas en van Dijk meeneemt i.p.v. de Vrij en Veltman
gaan jullie ergens wat drinken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb medelijden.Ik word waarschijnlijk zaterdag ook continu snow genoemd
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gaan jullie ergens wat drinken.
he snow wat wil jij drinken?
De mensen hun gezichten![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karakter heet dat
Zo verklaar ik mijn voorkomen ook meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee grapje, schoonheid die op andere zal overstralen en zulks
Topquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen volgende keer
Op meets noem ik iedereen bij echte naam, want anders vrij autiquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzo
In mei ging het wel goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzo
Precies. Ik zal dat wel moeten missen als jij vertrekt. Hoe moet ik dan nog mooie mannen ontmoeten tijdens het boodschappen doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo verklaar ik mijn voorkomen ook meestal.
Nee grapje, schoonheid die op andere zal overstralen en zulks
echt niemand boeit ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest en er zijn toch niet veel mensen die weten hoe ik heet![]()
![]()
![]()
quote:
Dit ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op meets noem ik iedereen bij echte naam, want anders vrij auti![]()
Dit dus, op de zolderkamer is het veel veiligerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest en er zijn toch niet veel mensen die weten hoe ik heet![]()
![]()
![]()
Haha, wat is onze verstandhouding toch uitzonderlijk complexquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Ik zal dat wel moeten missen als jij vertrekt. Hoe moet ik dan nog mooie mannen ontmoeten tijdens het boodschappen doen?
Jij snapt het!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus, op de zolderkamer is het veel veiliger
quote:
Dat is op een woensdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Voor deze meet moet je ook nog eens 55 euro hebben. Ik raak helemaal faillietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
allemaal meets waar ik geen invite van heb
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.
Hoiquote:
Geen dank. Ik ben altijd bereid dergelijke onduidelijkheden op te helderen.quote:
Hallo!quote:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.quote:
Johan voldoet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Hoinquote:
Heb je m nou al gekocht?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulks
Daar komt nog bij dat ik wel meer onderhoudskosten zou hebben bij een ouder hok![]()
Nee, mijn echte naam.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
[..]
Johan voldoet?
Welke? Een date?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
Nee eerst even kijkenquote:
We quoten elkaar 100x per dag maar je naam ken ik oprecht niet. Jij de mijne wel overigens door iemands aquarium.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn echte naam.
Ik noem Paxje in het echt toch ook geen Paxje?
Ik vond je youtube naam ook wel een hint maar dat aquarium gaf de doorslag inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We quoten elkaar 100x per dag maar je naam ken ik oprecht niet. Jij de mijne wel overigens door iemands aquarium.
Alle vrouwen zeggen hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Kan je anders nog even doorgeven wanneer jij en je boi volgende week kunnen?quote:
Ja door m'n kuiltjes :$quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willen ze in je wangetjes knijpen?
Dr.Mikey zijn youtube-kanaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je youtube naam ook wel een hint maar dat aquarium gaf de doorslag inderdaad.
Ik zal mijn echte naam te zijner tijd nog wel doorgeven.
Ik kan in principe de hele week, behalve het weekend (iig zondag 22 en maandag 23 niet).quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je anders nog even doorgeven wanneer jij en je boi volgende week kunnen?
Paxje kan zijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken weet je.
Wat heb ik gezegd?quote:
Ik wil mijn vorige post herstellen: ik bedoelde:quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Dit, geen eckte badboy op het internet zijnquote:
Omgomgquote:
Steven heeft mij ooit een note gegevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
1 note voor Unf?Daar moet verandering in komen
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mijn vorige post herstellen: ik bedoelde:
het youtube kanaal waar jij uitvoerend producent bent.
Aangegevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omgomg
[..]
Steven heeft mij ooit een note gegeven![]()
Wel dankzij mono zn modpowers kunnen lezen zonder abo
Wij kunnen volgens mij wel na 17 juni, maar liever niet tijdens een voetbal wedstrijd van Oranje en ik heb nog 1 college in de middag op 19 juniquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan in principe de hele week, behalve het weekend (iig zondag 22 en maandag 23 niet).
Maar mono is nu net vertrokken naar werk met z'n agenda in z'n tas, dus kan niet checken wanneer hij moet werken
Ik zal hem wel ff vragen als hij vanavond (na 2u) thuis is
Oh gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hem liefde gegeven in z'n notes.
Je zou mij schattig noemen als je mij zietquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hem liefde gegeven in z'n notes.
Ja, maar da's een lieve note. Nu heb je 2 lieve notesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omgomg
[..]
Steven heeft mij ooit een note gegeven![]()
Wel dankzij mono zn modpowers kunnen lezen zonder abo
Gewoon bannen die manquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...
[..]
Aangegeven
Oh.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou mij schattig noemen als je mij ziet
[..]
Raad anders, waar zie je mij voor aan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...
Sowieso niet, dan zitten wij ook aan de buis gekluisterdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij kunnen volgens mij wel na 17 juni, maar liever niet tijdens een voetbal wedstrijd van Oranje en ik heb nog 1 college in de middag op 19 juni
Voel je dat warme van binnen, Morti? Voel je die liefde?quote:
Dibbs op Paxjequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso niet, dan zitten wij ook aan de buis gekluisterd
Maar we gaan elkaar natuurlijk ook niet de hele dag anaal verkrachten. Als men 's avonds iets heeft kunnen we ook 's middags afspreken, of als men 's middags iets heeft kunnen we ook 's avonds aan elkaars oorlelletjes sabbelen.
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattigquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Ja heuj, je kan niet én schattig zijn en geen liefde willen ontvangen
Roderickquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben veel te lief om überhaupt ooit één negatieve note te ontvangen.
[..]
Raad anders, waar zie je mij voor aan?
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattig
Alwetende Ess prikt overal doorheen en ziet dwars door je internetfacadequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattig
Aan jou toon ik altijd mijn ware aardquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Na het lurken in het fobo van Moira ben ik tot de conclusie gekomen (hihi komen) dat Moira best schattig is
Hey, das ook mijn tactiekquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelonaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.
Soms wat schreeuwerig, maar eigenlijk een heel klein hartje, jij bent de Hansie Hansie van dit forumquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan jou toon ik altijd mijn ware aard
Nee maar gewoon de gebruikelijke verdorven KLB-ziel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Na het lurken in het fobo van Moira ben ik tot de conclusie gekomen (hihi komen) dat Moira best schattig is
Die shirts zijn tantoe duurquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.
Ik kan jou niet meer haten sinds ik je Haagse afkomst/woonplaats kenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer mijn vader zo ver te krijgen dat hij PEC gaat sponsorenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die shirts zijn tantoe duurMono heeft wel een oud (lelijk) uit shirt.
Maar ik zal dan wel met m'n PEC sjaaltje en muts in de zon in het park gaan liggen chillen
Het begint met een T maar meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oke thomas.
Nee dit spel speel ik niet meer.
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelona
Ik heb eigenlijk ook geen FC Groningen attributen, naast die handboeien dan waar ik de naam van Nickgod op heb gekrast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die shirts zijn tantoe duurMono heeft wel een oud (lelijk) uit shirt.
Maar ik zal dan wel met m'n PEC sjaaltje en muts in de zon in het park gaan liggen chillen
Ik ben echt fan van Broersequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.
Sowieso strak planquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelona
Ken je Broerse zijn eigen site? Hij weigert de site te updaten uit respect voor zijn overleden vriend en ooit maker ervanquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso strak plan
Broerse
Deze facebook paginahttps://www.facebook.com/(...)950272066434?fref=ts
Helden, jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.
ah jammerquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je Broerse zijn eigen site? Hij weigert de site te updaten uit respect voor zijn overleden vriend en ooit maker ervan
Hmm. Lijkt er nu toch uit te liggen.
http://www.joostbroerse.nl/
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minutenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.
Oh dus je kent mijn tweelingbroer ook alquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minuten
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wellicht kun je een request op Rule36 plaatsen.
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minuten
Bramgod > Nickgodquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)
[..]
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.
Ik zit midden in een serie. Ik schoot even uit, sorryquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)
[..]
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.
Note gezetquote:
In welke serie zit jij dan? Heb je ook tekst?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit midden in een serie. Ik schoot even uit, sorry
Ik denk niet dat hij het erg vindt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk stuurt ie de geheime Russische dienst op je af.
goede zaak.quote:
Hoi Dimaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik kan maar geen dame vinden dat net zo lief en speciaal is als jou..
Je zusje is anders wel liefquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik kan maar geen dame vinden dat net zo lief en speciaal is als jou..
how's life?quote:
Ik slijt nog steeds hele dagen achter FOK!quote:
MH is Dima?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat mocht je willen. Was je iig nog knap
Wel om zuur zitten de modden zekerquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik slijt nog steeds hele dagen achter FOK!Maar heb gewoon niet altijd zin om te slowchatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |