SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehouden
Хорошо, а вы?quote:
Psst...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.
Alleen wel het probleem dat er nog 2 interviews gepland waren en ik weet niet meer wie dat warenVind het wel een beetje lullig om dan nu opeens iemand anders te kiezen.
Ohquote:
quote:
Topquote:
Zit je nu in Ruslandquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Toto69 het volgende:
Beetje jammer dat ik geen Ruski toetsenbord heb hier
quote:
FUN FUN FUN FUNquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh deze nu, na WIDM, ook nog maar even quoten(in de spoiler)
essnhills heeft voorspellende gaven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Kijk maar, ik heb voorspellende gaven
[..]
Okequote:
quote:
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind LR wel de AARDIGSTE moderator op dit forum (op Pax na) dus ik zie parallellen.
Ik vraag mij af of ik ooit een positive note heb gekregenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.
Voor slechts 4,50¤ kom je erachter: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ik ooit een positive note heb gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 12:12:18 ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor slechts 4,50¤ kom je erachter: http://www.fok.nl/shop/notes.phpKlopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik heb er 2 gehadquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deel er gerust meerdere uit!quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is dat je al een positieve note van mij hebt gekregen maar anders zou je er nog een krijgen.
Dat ben ik over mijn notes vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom maar op. Ik lust je rauw dit dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik over mijn notes vergeten. Ik weet alleen dat 2 ex-mods ooit hebben zitten knoeien in mijn notes.
Voor 3 euro heb je een SMS abo. En dan kun je ook een abo kiezen om notes in te zienquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappen![]()
quote:
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)quote:
Houden van Nick - Positieve notequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)
Echt he.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]ik ben dan ook een echt boefje
Ik heb laatstgenoemde één keer geflikt, meteen zeven weken geband ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.Het is ook maar een forum. Zolang je geen ddos ding doet, of met een bepaald noordelijk land vergelijkt, is er weinig aan de hand.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.Het is ook maar een forum. Zolang je geen ddos ding doet, of met een bepaald noordelijk land vergelijkt, is er weinig aan de hand.
De mods hebben dus overduidelijk een goede smaak.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 80 (waaronder dus heel veel positieve notes voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica)
Onaardig meisje jij.quote:
Ik heb eerlijk gezegd de reden gemist waarom het banwaardig is. Zeven weken zijn wel kapot veel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb laatstgenoemde één keer geflikt, meteen zeven weken geband ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |