Goed ideequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beetje lurken hier en daar helpt wel ja. En 4chan.
Ik moet hier eigenlijk ook wat vaker komen.
4chan is geen reet meer aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beetje lurken hier en daar helpt wel ja. En 4chan.
Ik moet hier eigenlijk ook wat vaker komen.
Ja, da's wel minder ja. Dan is het het inderdaad niet echt waard. ONZ is ook niet zo heel populair meer en in KLB krijg je alleen maar baggerreacties.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik lurk de laatste tijd wat meer. Vorige keer maar weinig views en reacties. Misschien is het niet ieders humor, maar vind het niet de moeite waard als men er toch niet naar om kijkt.
Ik moet wel weer wat meer 'schrijven'. Vind dat nog steeds altijd wel leuk om te doen.
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehoudenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, da's wel minder ja. Dan is het het inderdaad niet echt waard. ONZ is ook niet zo heel populair meer en in KLB krijg je alleen maar baggerreacties.
VMSDKR is ook alweer gestopt met user van de dag. Misschien zou je dat weer kunnen oppakken? Eens in de maand bijvoorbeeld, en dan ook laten posten op het weblog of zo.
Waren i.i.g. wel altijd pareltjes.
Hehe, dan; eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel KLB-figuren die van dat soort bagger rondstrooien en er dan trots op zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb er immers om zitten zeiken.
Ja klopt, dat is ook alweer weg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehouden
Mono moet het gewoon weer gaan doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is ook alweer weg.
Welke winkel haalt nou ook Bitter Lemon uit het assortiment? Terechte klacht wel.quote:
Fuck die shit, die moet gerookt wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:40 schreef OllieWilliams het volgende:
omfghelemaal uitgekleed etc van plan vroeg naar bed te gaan vnv, bedenk ik me opeens dat er nog een halve joint op me ligt te wachten in de asbak op m'n balkon
oh, sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Wekker gaat ook om half negen alweer
Haha dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck die shit, die moet gerookt worden
moah, kan wel denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Boxer op balkon kan toch wel of is het koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |