Ja en nee. Ik weiger na 11:30 mijn bed uit te komen ongeacht van het naar bed gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n verneukt ritme? Ik val rond 5:00 in slaap en word dan rond 14:00 wakker.
Hahaha ja iddquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt nog mee dus.
Ik heb ergens tot eind 2012 zitten baggeren, daarna was ik er wel klaar mee. Ik kon eerst ook niet de crew in vanwege die kutnotes.
Maar je begrijpt zo wel waarom.
Haha ja toen kon men ze ook verwijderen en zelf zetten tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tijdje geleden kon je paar minuten van iedereen de notes inzientoen zag je ook welke mod hem gezet had
Ja, hele dagen slijten achter je computer of in/om bedquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al een half jaar zonder enig vooruitzicht.
Het raar slapen vind ik niet eens zo heel erg, maar die verveling.
Da's vooral kut.
Wat beviel je niet broeder?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit topic helemaal gelezen na thuiskomst van het werk en ik ga nu mijn polsen door snijden.
Respectquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik weiger na 11:30 mijn bed uit te komen ongeacht van het naar bed gaan.
Ik ga naar bed.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit topic helemaal gelezen na thuiskomst van het werk en ik ga nu mijn polsen door snijden.
Je komt een beetje lafjes over tegenover Klojo, beetje neerbuigend enzo. Ik snap die shit niet.quote:
Wut nee man is gewoon koek en eiquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je komt een beetje lafjes over tegenover Klojo, beetje neerbuigend enzo. Ik snap die shit niet.
Aight. Dan is die shit goed. Anders kwam ik interveren met mijn fallus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wut nee man is gewoon koek en eiklojo en ik hebben een begrip.
Niet te hardquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aight. Dan is die shit goed. Anders kwam ik interveren met mijn fallus.
Heb ik inmiddels dat imago?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha ja iddNiet altijd de voorbeelduser die we dachten
Ik heb alleen nogal beperkte interesses. Na een half jaar ben je daar ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hele dagen slijten achter je computer of in/om bed
Maaaar aan de andere kant kun je wel lekker genieten van al die tijd voor jezelf
Dan gewoon hele dagen FOK!ken toch? Yoloquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb alleen nogal beperkte interesses. Na een half jaar ben je daar ook wel klaar mee.
Over jouw fallus gesproken: waar zijn je avonturen gebleven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aight. Dan is die shit goed. Anders kwam ik interveren met mijn fallus.
Ik doe in ieder geval m'n best om wat bij te dragen en niet zo'n tl;dr-figuur te worden.quote:
Ja ik lurk de laatste tijd wat meer. Vorige keer maar weinig views en reacties. Misschien is het niet ieders humor, maar vind het niet de moeite waard als men er toch niet naar om kijkt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Over jouw fallus gesproken: waar zijn je avonturen gebleven?
* Moira. aangesproken voeltquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval m'n best om wat bij te dragen en niet zo'n tl;dr-figuur te worden.
Heb je ook iets te veel van op FOK!.
Beetje lurken hier en daar helpt wel ja. En 4chan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan gewoon hele dagen FOK!ken toch? Yolo
Wel jammer dat topics telkens zo snel doodvallen, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik lurk de laatste tijd wat meer. Vorige keer maar weinig views en reacties. Misschien is het niet ieders humor, maar vind het niet de moeite waard als men er toch niet naar om kijkt.
Ik moet wel weer wat meer 'schrijven'. Vind dat nog steeds altijd wel leuk om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |