Goed ideequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beetje lurken hier en daar helpt wel ja. En 4chan.
Ik moet hier eigenlijk ook wat vaker komen.
4chan is geen reet meer aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beetje lurken hier en daar helpt wel ja. En 4chan.
Ik moet hier eigenlijk ook wat vaker komen.
Ja, da's wel minder ja. Dan is het het inderdaad niet echt waard. ONZ is ook niet zo heel populair meer en in KLB krijg je alleen maar baggerreacties.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik lurk de laatste tijd wat meer. Vorige keer maar weinig views en reacties. Misschien is het niet ieders humor, maar vind het niet de moeite waard als men er toch niet naar om kijkt.
Ik moet wel weer wat meer 'schrijven'. Vind dat nog steeds altijd wel leuk om te doen.
Nah, ik bedoel KLB-figuren die van dat soort bagger rondstrooien en er dan trots op zijn.quote:
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehoudenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, da's wel minder ja. Dan is het het inderdaad niet echt waard. ONZ is ook niet zo heel populair meer en in KLB krijg je alleen maar baggerreacties.
VMSDKR is ook alweer gestopt met user van de dag. Misschien zou je dat weer kunnen oppakken? Eens in de maand bijvoorbeeld, en dan ook laten posten op het weblog of zo.
Waren i.i.g. wel altijd pareltjes.
Hehe, dan; eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel KLB-figuren die van dat soort bagger rondstrooien en er dan trots op zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb er immers om zitten zeiken.
Ja klopt, dat is ook alweer weg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehouden
Mono moet het gewoon weer gaan doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is ook alweer weg.
Welke winkel haalt nou ook Bitter Lemon uit het assortiment? Terechte klacht wel.quote:
Fuck die shit, die moet gerookt wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:40 schreef OllieWilliams het volgende:
omfghelemaal uitgekleed etc van plan vroeg naar bed te gaan vnv, bedenk ik me opeens dat er nog een halve joint op me ligt te wachten in de asbak op m'n balkon
oh, sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Wekker gaat ook om half negen alweer
Haha dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck die shit, die moet gerookt worden
moah, kan wel denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Boxer op balkon kan toch wel of is het koud
Mooi zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Frisjes maar wel te doen zo blijkt.
wat een eerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef Bitterlemon het volgende:
Post 21.000 gemist.
Ik draag hem bij dezen alsnog op aan mijn medenachtbrakers.
Hehe herkenbare strugglesquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi zomijn jointje was alweer op en nu ik frituur-shit op m'n bord heb (volgens mij het eerste dat ik vandaag eet, op wat chips na
) ben ik m'n hele stone aan het verneuken door die volle maag
Mezelf er maar van weerhouden om er nog een te draaienOf misschien... weet nie
wat doen we broederquote:
Nee, hier is het donkerblauw ook steeds minder donkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit ik te spacen of wordt het echt gewoon al een beetje licht
Kost zeker geld?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien een idee om iets te doen op Coursera oid? Ben je toch een beetje ergens mee bezig
Nee, rond 4:00 begint het alweer licht te worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit ik te spacen of wordt het echt gewoon al een beetje licht
HABLO ESPANOL SI?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kost zeker geld?
En misschien maar weer eens Duolingo opstarten, verder met Spaans leren.
Coursera is beetje als duolingo maar dan gewoon soort vakken zeg maar. Dat je een paar weken online colleges krijgt over wat je wil (van Franse revolutie tot ondernemerschap voor beginners) en dan ook toetsjes enzo. Leer je toch weer wat bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kost zeker geld?
En misschien maar weer eens Duolingo opstarten, verder met Spaans leren.
Klinkt wel goed, maar wat kost het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Coursera is beetje als duolingo maar dan gewoon soort vakken zeg maar. Dat je een paar weken online colleges krijgt over wat je wil (van Franse revolutie tot ondernemerschap voor beginners) en dan ook toetsjes enzo. Leer je toch weer wat bijSpaans leren doe ik ook met duolingo, is echt nice. Wel een tijd lang laten liggen maar laatste paar dagen weer verder gegaan
grammer nasiquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan alleen de sí verbeteren
*¿Habla Español, sí?
Helemaal gratis, je betaalt alleen als je een gesigneerd certificaat wil ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, maar wat kost het?
En het is wel nice ja, alleen vergeet ik het elke keer weer. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Ah oké, die hoef ik niet. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Helemaal gratis, je betaalt alleen als je een gesigneerd certificaat wil ofzo.
Haten op babi pangangquote:
*¿Hablas español, sí?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan alleen de sí verbeteren
*¿Habla Español, sí?
Bijna 4:20 bijna tijd om te blazenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
OhjaIs alweer 3 jaar geleden dat ik met een mager 6'je slaagde voor Spaans
Ik zou verdomme nog overgehaald worden om er nog een te draaien, ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bijna 4:20 bijna tijd om te blazen
Zelfde. Net de eerste 3 afleveringen van orange is the new black gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja bietje nachtleven enzo, niet veel jeweet. Jij dan?
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is het zo dat ik diep in de nacht eigenlijk altijd wel moe ben (iig op een bepaald punt), maar gewoon te lui ben om van de bank te stappen en naar bed te gaan
En dat dan net zo lang uitstel tot ik niet meer moe ben en niet meer kan slapen en die kutvogels buiten al beginnen te fluiten
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haten op babi pangang
Sorry, maar dan heb je het leven gewoon niet helemaal gesnapt, vrind.
Oh ja, en dan denk je wel in slaap te kunnen vallen terwijl je iets kijkt (wat chill is om zo in slaap te vallen), maar dan is die shit veel te leuk en kijk je het tot het einde en zet je nog een aflevering aan omdat je wil weten hoe het verder gaat, en ben je om 05:00 nóg niet in slaap gevallenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde. Net de eerste 3 afleveringen van orange is the new black gekeken. Mag op iemand zijn netflix dus mijn nachten zijn naar de klote
Vogels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is het zo dat ik diep in de nacht eigenlijk altijd wel moe ben (iig op een bepaald punt), maar gewoon te lui ben om van de bank te stappen en naar bed te gaan
En dat dan net zo lang uitstel tot ik niet meer moe ben en niet meer kan slapen en die kutvogels buiten al beginnen te fluiten
Als je dan gewoon zo telekinetisch ofzo naar bed gelift zou kunnen worden zou je zo als een roosje in slaap vallen, maar als je eenmaal opstaat om naar de slaapkamer te lopen ben je alweer te wakkerquote:
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vogels.
Heerlijk geluid vind ik.
Slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapen
Serieus?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slapen.
Ik zit nu ook gewoon buiten.
Twijfel of ik er nog 1 moet opzettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja, en dan denk je wel in slaap te kunnen vallen terwijl je iets kijkt (wat chill is om zo in slaap te vallen), maar dan is die shit veel te leuk en kijk je het tot het einde en zet je nog een aflevering aan omdat je wil weten hoe het verder gaat, en ben je om 05:00 nóg niet in slaap gevallen
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Twijfel of ik er nog 1 moet opzetten
wel chillquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, appelsap drinken en FOK!ken.
#dieleef
vierhonderdtwintig blaas hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.
Maar ik twijfel ook of ik nog een jointje ga draaien of nietnog 2 minuten voor de ideale blaze-tijd
¿Quieres salir conmigo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapen
420 blaze it faggotquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.
Maar ik twijfel ook of ik nog een jointje ga draaien of nietnog 2 minuten voor de ideale blaze-tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |