Ik zou verdomme nog overgehaald worden om er nog een te draaien, ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bijna 4:20 bijna tijd om te blazen
Zelfde. Net de eerste 3 afleveringen van orange is the new black gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja bietje nachtleven enzo, niet veel jeweet. Jij dan?
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is het zo dat ik diep in de nacht eigenlijk altijd wel moe ben (iig op een bepaald punt), maar gewoon te lui ben om van de bank te stappen en naar bed te gaan
En dat dan net zo lang uitstel tot ik niet meer moe ben en niet meer kan slapen en die kutvogels buiten al beginnen te fluiten
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haten op babi pangang
Sorry, maar dan heb je het leven gewoon niet helemaal gesnapt, vrind.
Oh ja, en dan denk je wel in slaap te kunnen vallen terwijl je iets kijkt (wat chill is om zo in slaap te vallen), maar dan is die shit veel te leuk en kijk je het tot het einde en zet je nog een aflevering aan omdat je wil weten hoe het verder gaat, en ben je om 05:00 nóg niet in slaap gevallenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde. Net de eerste 3 afleveringen van orange is the new black gekeken. Mag op iemand zijn netflix dus mijn nachten zijn naar de klote
Vogels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:12 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is het zo dat ik diep in de nacht eigenlijk altijd wel moe ben (iig op een bepaald punt), maar gewoon te lui ben om van de bank te stappen en naar bed te gaan
En dat dan net zo lang uitstel tot ik niet meer moe ben en niet meer kan slapen en die kutvogels buiten al beginnen te fluiten
Als je dan gewoon zo telekinetisch ofzo naar bed gelift zou kunnen worden zou je zo als een roosje in slaap vallen, maar als je eenmaal opstaat om naar de slaapkamer te lopen ben je alweer te wakkerquote:
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vogels.
Heerlijk geluid vind ik.
Slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapen
Serieus?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slapen.
Ik zit nu ook gewoon buiten.
Twijfel of ik er nog 1 moet opzettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja, en dan denk je wel in slaap te kunnen vallen terwijl je iets kijkt (wat chill is om zo in slaap te vallen), maar dan is die shit veel te leuk en kijk je het tot het einde en zet je nog een aflevering aan omdat je wil weten hoe het verder gaat, en ben je om 05:00 nóg niet in slaap gevallen
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Twijfel of ik er nog 1 moet opzetten
wel chillquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, appelsap drinken en FOK!ken.
#dieleef
vierhonderdtwintig blaas hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.
Maar ik twijfel ook of ik nog een jointje ga draaien of nietnog 2 minuten voor de ideale blaze-tijd
¿Quieres salir conmigo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Om bij wakker te worden, niet om bij te slapen
420 blaze it faggotquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal is het 't beste om dat niet te doen en gewoon te gaan slapen.
Maar ik twijfel ook of ik nog een jointje ga draaien of nietnog 2 minuten voor de ideale blaze-tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |