Mooi zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Frisjes maar wel te doen zo blijkt.
wat een eerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef Bitterlemon het volgende:
Post 21.000 gemist.
Ik draag hem bij dezen alsnog op aan mijn medenachtbrakers.
Hehe herkenbare strugglesquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi zomijn jointje was alweer op en nu ik frituur-shit op m'n bord heb (volgens mij het eerste dat ik vandaag eet, op wat chips na
) ben ik m'n hele stone aan het verneuken door die volle maag
Mezelf er maar van weerhouden om er nog een te draaienOf misschien... weet nie
wat doen we broederquote:
Nee, hier is het donkerblauw ook steeds minder donkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit ik te spacen of wordt het echt gewoon al een beetje licht
Kost zeker geld?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien een idee om iets te doen op Coursera oid? Ben je toch een beetje ergens mee bezig
Nee, rond 4:00 begint het alweer licht te worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit ik te spacen of wordt het echt gewoon al een beetje licht
HABLO ESPANOL SI?quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kost zeker geld?
En misschien maar weer eens Duolingo opstarten, verder met Spaans leren.
Coursera is beetje als duolingo maar dan gewoon soort vakken zeg maar. Dat je een paar weken online colleges krijgt over wat je wil (van Franse revolutie tot ondernemerschap voor beginners) en dan ook toetsjes enzo. Leer je toch weer wat bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kost zeker geld?
En misschien maar weer eens Duolingo opstarten, verder met Spaans leren.
Klinkt wel goed, maar wat kost het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Coursera is beetje als duolingo maar dan gewoon soort vakken zeg maar. Dat je een paar weken online colleges krijgt over wat je wil (van Franse revolutie tot ondernemerschap voor beginners) en dan ook toetsjes enzo. Leer je toch weer wat bijSpaans leren doe ik ook met duolingo, is echt nice. Wel een tijd lang laten liggen maar laatste paar dagen weer verder gegaan
grammer nasiquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan alleen de sí verbeteren
*¿Habla Español, sí?
Helemaal gratis, je betaalt alleen als je een gesigneerd certificaat wil ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, maar wat kost het?
En het is wel nice ja, alleen vergeet ik het elke keer weer. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Ah oké, die hoef ik niet. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Helemaal gratis, je betaalt alleen als je een gesigneerd certificaat wil ofzo.
Haten op babi pangangquote:
*¿Hablas español, sí?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan alleen de sí verbeteren
*¿Habla Español, sí?
Bijna 4:20 bijna tijd om te blazenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
OhjaIs alweer 3 jaar geleden dat ik met een mager 6'je slaagde voor Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |