SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Beste tip. Thanks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
beter gewoon slapen en dan morgen op een fatsoenlijker tijdstip serieverslaving aanwakkeren, zodat het niet zo erg is als je uren achter elkaar blijft kijken (ipv dat het dan ineens 05:00 blijkt te zijn als je na het kijken in slaap valt)
Zeg maar een andere tijd, maar dan moet ik het wel eerst met mijn partner Pax overleggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Helaas Johannes_Vermeer. Deze man heeft late dienst.
'Proberen' te slapen in deze hitte en streven naar enige productie morgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een dilemma.
Serieverslaving aanwakkeren en aflevering van een serie kijken
Óf
Slapen.
VBL is enkel blij als Humberto zijn kop in een OP staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem dus niet zelf gemaakt he, ik heb alleen maar de banner van vbl gepakt en dat doorgekrast
Ik ben bezig de banner te perfectioneren, ik houd je op de hoogte.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Proberen' te slapen in deze hitte en streven naar enige productie morgen
[..]
VBL is enkel blij als Humberto zijn kop in een OP staat.
Gezonder leven. Minder blowen, gezond eten, hardlopen, lekker bewegen. Werkt goed en je voelt je direct stukken beterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds zo beroerd als t maar kan
Ik had gewoon nuchter moeten blijven Zaterdagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezonder leven. Minder blowen, gezond eten, hardlopen, lekker bewegen. Werkt goed en je voelt je direct stukken beter
vorige was beterquote:
Behoorlijk, ben nogal beroerd door de xtc Zaterdag. Voel me nog slechter dan die week beroerd zijn door alcoholquote:
Dinsdagdip? Veel sap drinken en fruit eten en vitaminesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Behoorlijk, ben nogal beroerd door de xtc Zaterdag. Voel me nog slechter dan die week beroerd zijn door alcohol![]()
Mwah niet echt een dip, ben gewoon kots en kots beroerd. Alles wat ik drink komt er meteen weer uit. Heb ook veel te weinig gegeten die dag door de hitte. Ben al sinds Zo. ziekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dinsdagdip? Veel sap drinken en fruit eten en vitamines
terrible tuesdaysquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Behoorlijk, ben nogal beroerd door de xtc Zaterdag. Voel me nog slechter dan die week beroerd zijn door alcohol![]()
zijn jullie op stap geweest?quote:
Voelde me in de bus naar huis al niet zo lekker, ook heel onregelmatig geslapen, hitte. Trekt mijn lichaam allemaal nietquote:
Haha dan lag ik nu ook voor een wc waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terrible tuesdays
[..]
zijn jullie op stap geweest?
wat heb je gedaan zaterdag dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voelde me in de bus naar huis al niet zo lekker, ook heel onregelmatig geslapen, hitte. Trekt mijn lichaam allemaal niet
harmony?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hardcorefeest, s'avonds 2x halve pil gehad
Fantasy Island, mijn vriend was ook beroerd (was gewoon nuchter) en die ging naar de EHBO omdat hij zich echt slecht voelde en ook dacht aan een zonnesteek en die zeiden dat je niet gaat kotsen door een zonnesteekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
harmony?
niet gewoon een zonnesteek ofzo?
wat?? wat voor zwakzinnige ehbo is dat dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fantasy Island, mijn vriend was ook beroerd (was gewoon nuchter) en die ging naar de EHBO omdat hij zich echt slecht voelde en ook dacht aan een zonnesteek en die zeiden dat je niet gaat kotsen door een zonnesteek
en wat heb jij dit weekend uitgespookt dan?quote:
In mijn beleving kon dat ook wel maar jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?? wat voor zwakzinnige ehbo is dat dan?
van een zonnesteek kun je zeker kotsen
ik was toch blij dat ik zondag een pet op had en zonnebrandcreme bij me hadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In mijn beleving kon dat ook wel maar ja
Formule 1 kijken enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat heb jij dit weekend uitgespookt dan?
spannend, maar daar zul je geen hoofdpijn van hebbenquote:
Beter gaan ze meteen met priussen rijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spannend, maar daar zul je geen hoofdpijn van hebben
heb dit seizoen nog bijna niets gezien, maar het wordt wel elk jaar saaier met hun regeltjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter gaan ze meteen met priussen rijden [ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb dit seizoen nog bijna niets gezien, maar het wordt wel elk jaar saaier met hun regeltjes
koop er 1quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Flippiee het volgende:
Oh my godddd. Ik wil ook zo een konijntje. Zo schattig. KLB / Konijntjes zijn meer camera-geil dan camera-schuw.
dan eerst een eigen huisjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag niet van mijn mama (srs niet)
uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel. Ook nog in de zon kunnen zitten. Was jij nou naar Pinkpop?
Wel leuk gehad zondag? Volgens mij was er zondagochtend ook een bui toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel alleen de zondag, dus het buitje van gisteravond heb ik gemist
ja, was een lekker dagje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel leuk gehad zondag? Volgens mij was er zondagochtend ook een bui toch?
was je geband?quote:
Hahaha. Terechte. Zou ik ook over panieken. En klinkt verder wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, was een lekker dagje.
was wel een flinke bui, maar toen was nog niemand op het terrein.
toen reden we net richting landgraaf om daar bij bekenden te ontbijten.
de vrouwen in de auto al compleet in paniek over hun haar en hun slippertje en dergelijke
domper van de dag was wel dat de vrouwen besloten dat ze opeens ruzie met elkaar hadden waardoor na het festival een uur kille stilte was tijdens het wachten op de taxiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Terechte. Zou ik ook over panieken. En klinkt verder wel gezellig.
oh ja, ik mijn poule nog inleveren bij het cafequote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
domper van de dag was wel dat de vrouwen besloten dat ze opeens ruzie met elkaar hadden waardoor na het festival een uur kille stilte was tijdens het wachten op de taxi
maar pinkpop zelf was leuk
Check de topic pointer. Doe je mee met FOK! Wk Poule en dus ONZ SC subleague?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik mijn poule nog inleveren bij het cafe
Bestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.Vrouwen.
Dat is het belangrijkste
[..]
Check de topic pointer. Doe je mee met FOK! Wk Poule en dus ONZ SC subleague?
Ik vraag mij af op basis van wat je positie bepaald wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren stond ik nog 16e, nu nog 20e, het gaat nog niet echt goed met mijn pool
Ik ben ook weer gezakt maar nog altijd boven de degradatiestreep daarentegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren stond ik nog 16e, nu nog 20e, het gaat nog niet echt goed met mijn pool
Wat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Toto69 het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Lissabon/4066712
donderdag bijna 40 graden godver
Ik heb het voor 1/3e al ingevuld, vanavond de restquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met invullen. Ik zie Kameroen als gevaarlijke outsider.
Ik leef met je mee jongen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Toto69 het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Lissabon/4066712
donderdag bijna 40 graden godver
Steekpenningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op basis van wat je positie bepaald wordt.
Gratis tip van Alba:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel Alba. Door jouw medeleven kom ik deze dag weer door
Dat zou wel welkom zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gratis tip van Alba:
neem een verfrissende duik
[ afbeelding ]
Gewoon op tijd wat kleren uitdoen als het te warm wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gratis tip van Alba:
neem een verfrissende duik
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je suggereert te gaan liggen in de branding, dat levert alleen problemen op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon op tijd wat kleren uitdoen als het te warm wordt.
[ afbeelding ]
En anders prefereer ik nog altijd een beetje pootjebaden boven het daadwerkelijk te moeten duiken. Ik ben toch geen zeeleeuw.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
26 mensen die op meedoen hebben geklikt en 22 mensen al (deels) ingevuld.
Met pootjebaden ga je dan ook meestal niet in de branding liggen. Je keek helaas net op een moment dat Jessica even aan het uitrusten was, maar ze koelt momenteel weer af volgens de ongeschreven pootjebaden etiquettequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je suggereert te gaan liggen in de branding, dat levert alleen problemen op.
[ afbeelding ]
Nee, dan kan je beter gaan zonnebaden op het dek.
[ afbeelding ]
Topshow.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
26 mensen die op meedoen hebben geklikt en 22 mensen al (deels) ingevuld.
Ik snap je punt, veiligheid voorop, snel weglopen van die branding.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met pootjebaden ga je dan ook meestal niet in de branding liggen. Je keek helaas net op een moment dat Jessica even aan het uitrusten was, maar ze koelt momenteel weer af volgens de ongeschreven pootjebaden etiquette
[ afbeelding ]
En van zonnen op het dek krijg je het niet per se koeler. Voor je het weet loop je een zonnesteek op van het niveau pinguin die je kop splijt op een betonnenrand.
[ afbeelding ]
[..]
Topshow.
De vraag is of dit zo bij Jessica ligt of toch meer bij jouquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap je punt, veiligheid voorop, snel weglopen van die branding.
[ afbeelding ]
Door zo'n harde klap met als laatste beeld een pinguïn in je hoofd ga je onbewust toch een fetish creëren, daar kan je niks aan doen.
[ afbeelding ]
Nee, dat heb je fout, pinguïns komen eerst, haar tweede keus is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is of dit zo bij Jessica ligt of toch meer bij jou![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat bondage toch meer haar fetisj is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout, pinguïns komen eerst, haar tweede keus is wel duidelijk.
[ afbeelding ]
Maar ik moet wel toegeven dat het er soms ruig aan toe gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
En speciaal voor ONZ
Jessica + Dolfijn
[ afbeelding ]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.quote:
Uhm, die heb ik niet, maar ik heb wel gifjes van Alba (misschien wist je dat al)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBLquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.
Ik voorzie een Alba-Minaj gifwarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, die heb ik niet, maar ik heb wel gifjes van Alba (misschien wist je dat al)
Dankjewel, jij kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Je bent zelf lief hoor.
Je moet het anders aanpakken, ik zal het voordoen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBL
Pics van je manboobs or GTFOquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBL
Ervan uitgaande dat hij op zijn werk zit zal het posten van tieten hem ook wel wegkrijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het anders aanpakken, ik zal het voordoen.
[..]
Pics van je manboobs or GTFO
Ik heb genetwerkt als een malle. Ik kan inmiddels overal terechtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?
De laatste die dit wilde was DonRaja en je mag SjaakBauer vragen wat ik met hem gedaan heb.
Ik geloof dat ik de parallel niet direct oppik maar ik wil je desalniettemin bedanken voor de wederzijdse waarderingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind LR wel de AARDIGSTE moderator op dit forum (op Pax na) dus ik zie parallellen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
mensen die snowbells niet kennenquote:
Oh jij bent het!quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent het!![]()
Ik was even je naam kwijt, maar jij bent een zeer goede toevoeging aan dit forum.
Goed wel, beetje benauwd helaas. Bij jou? Ik was van het weekend nog in Limburgquote:
benauwd is het niet dankzij de airco, maar prima weekendje gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed wel, beetje benauwd helaas. Bij jou? Ik was van het weekend nog in Limburg
Ehm.. ja waar was ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
benauwd is het niet dankzij de airco, maar prima weekendje gehad
waar was je? waarom wist ik dit niet?
zou kunnen, wat deed je daar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ehm.. ja waar was ikGroote Peel? Kan dat?
Jammer weer ditquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jou bijvoorbeeld ken ik niet en dat geef ik direct toe.
Heb je het slechte grappenboekje er weer bij gepakt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt fijn is dit weer niet te noemen.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je het slechte grappenboekje er weer bij gepakt?
veel andere opties heb je daar ook nietquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel andere opties heb je daar ook niet
zal wel warm zijn geweest
Dat dacht ik toch zeker niet.quote:
Al is het wel Typisch dat het hier daadwerkelijk is begonnen met regenen en het daarmee wel gewoon de waarheid is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je het slechte grappenboekje er weer bij gepakt?
Hallo modderworstelaar van mequote:
Dat heb ik dan ook nergens betwist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel Typisch dat het hier daadwerkelijk is begonnen met regenen en het daarmee wel gewoon de waarheid is.
lijkt me handig ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zekerwaren blij dat je er ook wat kon drinken haha.
SjaakBrauer is een held.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?
De laatste die dit wilde was DonRaja en je mag SjaakBauer vragen wat ik met hem gedaan heb.
Ik heb eigenlijk soort van hoop voor hardlinequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nu al teleurgesteld in Battlefield
Ik vestig mijn hoop maar op Bad Company 3, als die ooit komtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk soort van hoop voor hardline
Ik las even wat verkeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel tietentopics, waar mag ik mooie mannen posten?
Hoi flipquote:
Ik krijg het idee dat jij niet Nederland gaat supporten dit WKquote:
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij niet Nederland gaat supporten dit WK
raarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yvonne vindt dat goed in ONZ en klb dus daarom.
ben jij Portugeesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.Zeker nu Ronaldo nog niet fit is, is mijn steun hard nodig.
dat is ook goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik post geen tieten, alleen Ronaldo plaatjes.
Iemand in mijn dorp heeft Duitse vlaggen opgehangen, vuile verrader dat het isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.Zeker nu Ronaldo nog niet fit is, is mijn steun hard nodig.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook goed
Ronaldo is wel de beste ter wereld
EK/WK maakt dat soort dingen heel snel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand in mijn dorp heeft Duitse vlaggen opgehangen, vuile verrader dat het is![]()
Word je nu boos als ik zeg dat ik liever Ibrahimovic op het wk had gezien als Ronaldoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
[..]
EK/WK maakt dat soort dingen heel snel duidelijk inderdaad.
Nee, Zlatan is ook een leuk ventje. Goed lichaam, tikkeltje arrogant. Plus er spelen wat oud_AZ'ers bij Zweden. Dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Word je nu boos als ik zeg dat ik liever Ibrahimovic op het wk had gezien als Ronaldo
Zlatan is een echte baasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, Zlatan is ook een leuk ventje. Goed lichaam, tikkeltje arrogant. Plus er spelen wat oud_AZ'ers bij Zweden. Dat is ook leuk.
Bf3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop maar op Bad Company 3, als die ooit komt
COD speel ik al tijden niet meer, COD 4 was de laatste goeie COD imo.
Welke shooter moet ik dan in godsnaam gaan spelen
Geen battlefield zonder tanksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bf3afgeladen met noobs op het moment, het is te makkelijk
maar BC3 zou wel de shit zijn, maar hardline komt in de richting. Geen tanksinfantry centered
geen suppresion
quote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Als ik vanavond de loterij win
vraag ik flippie ten huwelijk
Nee, want cod heeft geen teamplay en battlefield wel. Daarnaast heb ik helemaal niks met tanks, het is leuk maar ik irriteer me er meer aan dan dat het leuk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen battlefield zonder tanks
Infantry centered = COD
hee tjackaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
uh okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee tjacka
wanneer dubbeldaten
ik wil je zien.. x
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Gaan we ooit nog naar de gym rodawa?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee tjacka
wanneer dubbeldaten
ik wil je zien.. x
Zolang je nog maar jaarlijks naar Wasteland met mij wil gewoon doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
quote:
quote:
Bou heeft daar geen zin in, dus als we ooit nog eens met z'n drieën wat doen kunnen we beter ergens anders heen.quote:
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef xcachet het volgende:
ps. je hebt leuke posts in sexy en gewaagd
Bou moet niet zo zeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bou heeft daar geen zin in, dus als we ooit nog eens met z'n drieën wat doen kunnen we beter ergens anders heen.
[..]
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.
Hij heeft een nieuwe telefoon dus hij kan nu gewoon appen zonder al die spelfouten. Tijd voor een nieuw groepsgesprek als we eens wat af gaan spreken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bou moet niet zo zeuren
Oke gaan we ergens anders heen.
quote:FOTO'S?!
Lul ik ging kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.
Hahaha, dus hij had geen typaids? Wat een opluchting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe telefoon dus hij kan nu gewoon appen zonder al die spelfouten. Tijd voor een nieuw groepsgesprek als we eens wat af gaan spreken.
[..]
Laat me weten wat je vindt van mijn kpd-nudies. :$quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, dus hij had geen typaids? Wat een opluchting.
Even zoeken naar je foto's.
quote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je nog maar jaarlijks naar Wasteland met mij wil gewoon doen
[..]
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD. Uit pure zelfbescherming.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat me weten wat je vindt van mijn kpd-nudies. :$
[..]
[ afbeelding ]
Doe eens gek, laat jezelf eens gaan. En dan niet door te praten nadat je een heliumballon hebt leeggezogen. Vraag toegang aan tot KPD.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD. Uit pure zelfbescherming.
Onze whatsapp gesprekken zijn wel privé ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe eens gek, laat jezelf eens gaan. En dan niet door te praten nadat je een heliumballon hebt leeggezogen. Vraag toegang aan tot KPD.
ik ga het nu lekker alsnog delenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onze whatsapp gesprekken zijn wel privé ja.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
xcachet fokforu: hoi rodawa
rodawa: hoi xachet
xcachet fokforu: alles goed
rodawa: ja mj
xcachet fokforu: ook
rodawa: oke
xcachet fokforu: kan je je kpd-pics naar me sturen via whatsapap??
rodawa: nee die zijn alleen voor 18+'ers
xcachet fokforu: oke laters
rodawa: dag xachwetx
Wat verschrikkelijk open minded van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Ik wil Tjacka best met je delen voor Wasteland.
Dat was best leuk ouwe barkruktrapper van me.quote:
doomdenkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Slecht nieuws voor alle FOK!kers!
dacht bij het lezen van de titel dat tieten weer in de ban gingen ofzo
Euh?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Probeer de steamversie, misschien is die leuker dan de cd-versie.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..Weer hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet op Jay Double You zitten
[..]
Ja echt hè?![]()
Die blik van hem af en toe![]()
Oh deze nu, na WIDM, ook nog maar even quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(in de spoiler)
essnhills heeft voorspellende gaven
Fuck the EBU.
Ik verdoe mijn tijd al aardig door verslavende kutspelletjes als Curvefever, iSketch en Haxballquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Zou hebben gekozen voor een andere hobby. Punniken of zo.
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ondertussen. Zo veel lekker mensen komen in de ONZ-SC.
Plassen #twitter #liveblog #gajemee #forzaazquote:
Ah tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoned oude ONZ-SC's aan het doorscrollen
Hahaha. CF en isketch zijn verslavend. Tijd vliegt ook voorbijquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd al aardig door verslavende kutspelletjes als Curvefever, iSketch en Haxball
En voorheen ook Cookieclicker en vast ook velen anderen
Geen zin om pics te zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef RockNijntje het volgende:
Beter gaan jullie lekkere mannen posten.
Kom maar op tcquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef RockNijntje het volgende:
Beter gaan jullie lekkere mannen posten.
Ja, we moeten echt wat doen met ons levenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Plassen #twitter #liveblog #gajemee #forzaaz
[..]
Ah tof![]()
[..]
Hahaha. CF en isketch zijn verslavend. Tijd vliegt ook voorbij
Ronaldoquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Zelfs geen zin in Ronaldo atm.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, we moeten echt wat doen met ons
Over 2 weken 30 uur p/w werken en daarna weer breinprikkels ontvangen door studie
prikkelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat klinkt als een heleboel toffe prikkels.
aighquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je ziet ons wel samen op de meet jeweet
kom vegte a mattiquote:
ik ben heel veel moeite aan het doen om te proberen te zien wat er op dit plaatje staat.quote:
Gefotografeerd met een baksteen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is een dode schildpad. Kudo's voor mijn vriendin die terugfietste om er een foto van te maken voor mij.
Hjb met je mono. Overrated ex-zuur modquote:
Haha, komt vast wel goed als het zo ver is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
prikkels![]()
Wordt tijd om eens af te bouwen met die wiet, zei zij stoned.
Ik probeerde fl er al in te zien. Maar dit verklaard wel waarom dat niet lukte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is een dode schildpad. Kudo's voor mijn vriendin die terugfietste om er een foto van te maken voor mij.
Ik moest er een filter overheen doen van Freek.quote:
Mono is op werkquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hjb met je mono. Overrated ex-zuur mod
Jaa gewoon bietje beginnen met afbouwenquote:[..]
Haha, komt vast wel goed als het zo ver is.
Ik kan er eigenlijk nog steeds geen schildpad uit opmaken hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest er een filter overheen doen van Freek.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft de rok aan in deze relatie. Ik bedoel broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Jij hebt dan ook niet het origineel gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk nog steeds geen schildpad uit opmaken hehe
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:48 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Moira ik heb vandaag voor het eerst wiet gekocht, ben je nu trots op je plasbuddy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je eerste joint
Fuck the EBU.
Ik dacht al dat mijn ogen met me aan het fucken warenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet het origineel gezien.
Watquote:
Ja ik heb de laatste trein gemist en de enige peuken die ik nog heb liggen thuis, dus dat ga ik morgen of overmorgen wel een keer doen of zoquote:
nicequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb de laatste trein gemist en de enige peuken die ik nog heb liggen thuis, dus dat ga ik morgen of overmorgen wel een keer doen of zo.
Wacht, ik heb ergens pics van mijn eerste eerste.
Begon allemaal in jouw auto tochquote:
Hehe ja, dan verneuktie gelijk alle quotesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mur denkt dat hij de baas isMAAR HIJ IS NIET DE BAAS! NEE-HEE!
Da's een maand geleden haha, zo lang heb ik dus toch niet onder een steen gelegenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Begon allemaal in jouw auto toch.
toen maakte ik mijn eerste avancesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Begon allemaal in jouw auto toch.
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.quote:
onze liefde is meer dan 2 mil waard ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.
Was wel de meest intieme avance van de dag tho.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.
Moet ik nu extra boenen of juist niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was wel de meest intieme avance van de dag tho.
Maar mijn auto niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
onze liefde is meer dan 2 mil waard ja.
Vraag het hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet ik nu extra boenen of juist niet?
wacht wat watquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij stalkte me en probeerde me steeds aan te rakenquote:
Klinkt romantischquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij stalkte me en probeerde me steeds aan te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |