Ik zie ze nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ondertussen. Zo veel lekker mensen komen in de ONZ-SC.
Plassen #twitter #liveblog #gajemee #forzaazquote:
Ah tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoned oude ONZ-SC's aan het doorscrollen
Hahaha. CF en isketch zijn verslavend. Tijd vliegt ook voorbijquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd al aardig door verslavende kutspelletjes als Curvefever, iSketch en Haxball
En voorheen ook Cookieclicker en vast ook velen anderen
Geen zin om pics te zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef RockNijntje het volgende:
Beter gaan jullie lekkere mannen posten.
Kom maar op tcquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef RockNijntje het volgende:
Beter gaan jullie lekkere mannen posten.
Ja, we moeten echt wat doen met ons levenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Plassen #twitter #liveblog #gajemee #forzaaz
[..]
Ah tof![]()
[..]
Hahaha. CF en isketch zijn verslavend. Tijd vliegt ook voorbij
Ronaldoquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Zelfs geen zin in Ronaldo atm.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, we moeten echt wat doen met ons
Over 2 weken 30 uur p/w werken en daarna weer breinprikkels ontvangen door studie
prikkelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat klinkt als een heleboel toffe prikkels.
aighquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je ziet ons wel samen op de meet jeweet
kom vegte a mattiquote:
ik ben heel veel moeite aan het doen om te proberen te zien wat er op dit plaatje staat.quote:
Gefotografeerd met een baksteen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is een dode schildpad. Kudo's voor mijn vriendin die terugfietste om er een foto van te maken voor mij.
Hjb met je mono. Overrated ex-zuur modquote:
Haha, komt vast wel goed als het zo ver is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
prikkels![]()
Wordt tijd om eens af te bouwen met die wiet, zei zij stoned.
Ik probeerde fl er al in te zien. Maar dit verklaard wel waarom dat niet lukte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is een dode schildpad. Kudo's voor mijn vriendin die terugfietste om er een foto van te maken voor mij.
Ik moest er een filter overheen doen van Freek.quote:
Mono is op werkquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hjb met je mono. Overrated ex-zuur mod
Jaa gewoon bietje beginnen met afbouwenquote:[..]
Haha, komt vast wel goed als het zo ver is.
Ik kan er eigenlijk nog steeds geen schildpad uit opmaken hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest er een filter overheen doen van Freek.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft de rok aan in deze relatie. Ik bedoel broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |