lijkt me handig ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zekerwaren blij dat je er ook wat kon drinken haha.
SjaakBrauer is een held.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?
De laatste die dit wilde was DonRaja en je mag SjaakBauer vragen wat ik met hem gedaan heb.
Ik heb eigenlijk soort van hoop voor hardlinequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nu al teleurgesteld in Battlefield
Ik vestig mijn hoop maar op Bad Company 3, als die ooit komtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk soort van hoop voor hardline
Ik las even wat verkeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel tietentopics, waar mag ik mooie mannen posten?
Hoi flipquote:
Ik krijg het idee dat jij niet Nederland gaat supporten dit WKquote:
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij niet Nederland gaat supporten dit WK
raarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yvonne vindt dat goed in ONZ en klb dus daarom.
ben jij Portugeesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.Zeker nu Ronaldo nog niet fit is, is mijn steun hard nodig.
dat is ook goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik post geen tieten, alleen Ronaldo plaatjes.
Iemand in mijn dorp heeft Duitse vlaggen opgehangen, vuile verrader dat het isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het volledig juist heb.Zeker nu Ronaldo nog niet fit is, is mijn steun hard nodig.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook goed
Ronaldo is wel de beste ter wereld
EK/WK maakt dat soort dingen heel snel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand in mijn dorp heeft Duitse vlaggen opgehangen, vuile verrader dat het is![]()
Word je nu boos als ik zeg dat ik liever Ibrahimovic op het wk had gezien als Ronaldoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
[..]
EK/WK maakt dat soort dingen heel snel duidelijk inderdaad.
Nee, Zlatan is ook een leuk ventje. Goed lichaam, tikkeltje arrogant. Plus er spelen wat oud_AZ'ers bij Zweden. Dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Word je nu boos als ik zeg dat ik liever Ibrahimovic op het wk had gezien als Ronaldo
Zlatan is een echte baasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, Zlatan is ook een leuk ventje. Goed lichaam, tikkeltje arrogant. Plus er spelen wat oud_AZ'ers bij Zweden. Dat is ook leuk.
Bf3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop maar op Bad Company 3, als die ooit komt
COD speel ik al tijden niet meer, COD 4 was de laatste goeie COD imo.
Welke shooter moet ik dan in godsnaam gaan spelen
Geen battlefield zonder tanksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bf3afgeladen met noobs op het moment, het is te makkelijk
maar BC3 zou wel de shit zijn, maar hardline komt in de richting. Geen tanksinfantry centered
geen suppresion
quote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Als ik vanavond de loterij win
vraag ik flippie ten huwelijk
Nee, want cod heeft geen teamplay en battlefield wel. Daarnaast heb ik helemaal niks met tanks, het is leuk maar ik irriteer me er meer aan dan dat het leuk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen battlefield zonder tanks
Infantry centered = COD
hee tjackaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
uh okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee tjacka
wanneer dubbeldaten
ik wil je zien.. x
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Gaan we ooit nog naar de gym rodawa?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee tjacka
wanneer dubbeldaten
ik wil je zien.. x
Zolang je nog maar jaarlijks naar Wasteland met mij wil gewoon doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
quote:
quote:
Bou heeft daar geen zin in, dus als we ooit nog eens met z'n drieën wat doen kunnen we beter ergens anders heen.quote:
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef xcachet het volgende:
ps. je hebt leuke posts in sexy en gewaagd
Bou moet niet zo zeurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bou heeft daar geen zin in, dus als we ooit nog eens met z'n drieën wat doen kunnen we beter ergens anders heen.
[..]
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.
Hij heeft een nieuwe telefoon dus hij kan nu gewoon appen zonder al die spelfouten. Tijd voor een nieuw groepsgesprek als we eens wat af gaan spreken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bou moet niet zo zeuren
Oke gaan we ergens anders heen.
quote:FOTO'S?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |