Kachel aanzetten. Trui aantrekken. Iemand dicht tegen je aan trekken?quote:
*meldtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Kachel aanzetten. Trui aantrekken. Iemand dicht tegen je aan trekken?
1: Done 2: Done 3: Er is hier niemandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Kachel aanzetten. Trui aantrekken. Iemand dicht tegen je aan trekken?
Vraag of ze iets te doen heeftquote:
Heb je iets te doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
1: Done 2: Done 3: Er is hier niemand
Ik zag in de post boven je iemand die zich aanmeldt!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
1: Done 2: Done 3: Er is hier niemand
Ik ben me aan het voorbereiden op mijn verjaardagquote:
Wachten tot ze antwoord!quote:
Samen doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden op mijn verjaardag
quote:
Zie je! Je kan het wel!quote:
Je doet t haske goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zich aan het voorbereiden was voor haar verjaardag wat nu :$
Zie je wel! Het ligt niet aan mij! Het ís gewoon koud.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:45 schreef Tally het volgende:
Hier is het trouwens (met 2 dekens en iemand tegen me aan) ook niet warm
Zullen we elkaar opwarmen dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel! Het ligt niet aan mij! Het ís gewoon koud.
Ik heb echt koude tenen en neusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel! Het ligt niet aan mij! Het ís gewoon koud.
Hey Tally, er is een onzekere jongen met me aan het flirten maar hoe laat ik aan hem weten dat ik al bezet ben zonder hem te kwetsen?quote:
Ik ook, en handenquote:
Uhm zeg maar dat je extra sokken aan doet en dat je voeten dan vanzelf warm worden!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Tally, er is een onzekere jongen met me aan het flirten maar hoe laat ik aan hem weten dat ik al bezet ben zonder hem te kwetsen?ik wil hem geen pijn doen
Wat moet ik doen?
Handschoenen aan?quote:
Hetzelfde als in zijn topic dat net door mijn collega gesloten werdquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MAG IK NIETS OVER ZEGGEN HET WORDT TOCH WEL VERWIJDERD.
Oh die poll!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Hetzelfde als in zijn topic dat net door mijn collega gesloten werd
Ik trek wel extra sokken aan, dan worden mijn voeten enzo vanzelf wel weer warmquote:
Als je net voorbij je rectum gaat en dan een beetje naar rechts duwt daar waar je dat zachte glibberige stukje voelt. Daar.quote:
Inderdaad die! Dus je hebt het wel gelezenquote:
Als je me niet wil mag je dat ook wel zeggen hoor. Ik word toch alleen maar afgewezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik trek wel extra sokken aan, dan worden mijn voeten enzo vanzelf wel weer warm
Maar ze doet het wel zachtjes!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je me niet wil mag je dat ook wel zeggen hoor. Ik word toch alleen maar afgewezen
Nou kijk, het zit zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je me niet wil mag je dat ook wel zeggen hoor. Ik word toch alleen maar afgewezen
Heule zachte sokken.quote:
PAKZEquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
ONZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEPERKT. TEN AANVAL
CAPS LOCK HAD OOK GEMOGEN HOORquote:
Oh okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou kijk, het zit zoJe lijkt me een hele leuke jongen
Maar ik heb al een vriend en ik hecht daar wel veel waarde aan
Was jij niet die mod?quote:
Topic in FB aanmaken, daar mag het vast wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dus als ik een mening heb over het falende beleid van een mod, dan mag ik daar (gelukkig nog wel) kritiek op hebben.
Maar vragen hoe dat leeft onder andere users mag dus niet?
Wat moet je nog bedenken voor je verjaardag?quote:
Chips, taart, drinken, stoelen in kringformatie. Klaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat moet je nog bedenken voor je verjaardag?
Welke taart ik ga bakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat moet je nog bedenken voor je verjaardag?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topic in FB aanmaken, daar mag het vast wel.
Hij weet best wat wel en niet magquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topic in FB aanmaken, daar mag het vast wel.
Appeltaart en tiramisutaart!quote:
iets met koreaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
ONZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEPERKT. TEN AANVAL
Tiramisuquote:
Ik zie het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij weet best wat wel en niet mag
Hej je nick weer terug?
Ja die in dat topic dat gesloten was had ik gelezen voor het gesloten werdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad die! Dus je hebt het wel gelezen
Wat was ermee dan? Foetsie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie het.
JaGelukkig wel, dat was niet zo'n slimme actie.
Ja op uhm dingetje. Shit. Allerhande! Zo heet het. Staat een geweldige taart. Echt. Met de kerst gemaakt!quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had m'n e-mailadres veranderd, en kon toen niet meer inloggen.
Ik zag BBQ voorbij komen en dacht dat je een nickchange gehad hadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie het.
JaGelukkig wel, dat was niet zo'n slimme actie.
Schijnt een hele drukke week te zijn dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
Waar is iedereen trouwens? Allemaal andere mensen
Ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
Waar is iedereen trouwens? Allemaal andere mensen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nazipraktijken. Vind ik niet kunnen dit.
Drukke week voor FOK!ker die hier normaal komen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Schijnt een hele drukke week te zijn dit.
Voor mij alleen niet, ik heb vakantie.
Ik ook. Al heel langquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Schijnt een hele drukke week te zijn dit.
Voor mij alleen niet, ik heb vakantie.
Wacht, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoor![]()
Ik ben essje
Klopt jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag BBQ voorbij komen en dacht dat je een nickchange gehad had
Dacht huh doen we toch niet aan? Pas later had ik door dat je die had aangemaakt
Gewoon monddood! En je mening? Die interesseert ze niets!quote:
Dat zeg ik! Daar doen ze niet aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt jaDie had ik nog liggen, dus dat scheelt.
Nickchange zou ik wel graag willen.Gewoon BBQ zonder punt.
Misschien toch maar eens navragen bij Danny.
Ach, yoloquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon monddood! En je mening? Die interesseert ze niets!
Jawel, ze gaat je niet ontmaagden, kap maar.quote:
Ja, allemaal mensen die moeten leren, die ergens heen gaan, die dingen moeten plannen enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drukke week voor FOK!ker die hier normaal komen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, ze gaat je niet ontmaagden, kap maar.
23, voor nog iets minder dan een uur.quote:
Ik ga nog op vakantiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, allemaal mensen die moeten leren, die ergens heen gaan, die dingen moeten plannen enzo.
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maar een weekje, en die gaat me nu al veel te snel.
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Kijk maar naar koelants, die nu Paardlants heet.
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
23, voor nog iets minder dan een uur.
Nopequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Nog begin dit jaar?quote:
Hmmm wie heeft hij omgekocht?quote:
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog begin dit jaar?Nice
Misschien dat ik deze zomer weer een keer weg ga, heb ik al te lang niet meer gedaan.
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.
Wij hopen dat Tally dat ook doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnacht
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoor
Volgende week weer werken?
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.
Nee, Danny heeft z'n username aangepast, naar aanleiding van het paardenvleesnieuws, was toen ook nog een topic over in FB.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Hoe jong ben jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
Veel te doen in je vakantie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.Maar voordat ik dan weer zin heb om iets te doen, is 't weekje alweer voorbij.
Volgende week alweer werken ja.Helaas.. 't is net iets te druk om van m'n werk te kunnen genieten nu.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
OOK OOK. IK ZAL JOU EENS OOK DOEN VERTREKKEN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hopen dat Tally dat ook doet.
Nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnacht
Zulke taal, krijg er een stijfje van. Seks ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OOK OOK. IK ZAL JOU EENS OOK DOEN VERTREKKEN.
Hoe durf jij mij uit onz te jagen, jij lapzwans, jij jij jij
Minderjarigquote:
quote:
Erg lang weekendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceEen hele week? Of een lang weekend?
Trio?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zulke taal, krijg er een stijfje van. Seks ?
Ja, ik wil mezelf dingen aanleren (Die uiteindelijk voor m'n werk handig zijn om te wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel te doen in je vakantie?
Hutje op de hei huren?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik wil mezelf dingen aanleren (Die uiteindelijk voor m'n werk handig zijn om te weten), waar ik tijdens een normale werkweek geen tijd voor / zin in heb.
Maar nu heb ik er ook niet echt zin in, dus dat gaat helemaal goed komen.
Lekkerquote:
Moet je niet naar school morgen dan?quote:
O nee man. Je moet echt dan ff iets huren en ergens heen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker
Moet ik serieus ook een keer gaan doen. Vakantie thuis is toch niet echt vakantie.
Helemaal niet als je nog bij je ouders woont._!
Tsja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je niet naar school morgen dan?
Kan je straks je bed weer niet uitkomen
Precies.. Maar heb dat nooit echt gedaan, dus ben het ook niet anders gewend.. Laatste keer dat ik echt op vakantie geweest ben is ook alweer 6/7 jaar geleden, en dat was gewoon ergens in Nederland op één of andere camping.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee man. Je moet echt dan ff iets huren en ergens heen.
Thuis vakantie is toch altijd.... ff dit..... ff dat.
Ben je nog bezig met waar je altijd mee bezig ben.
O maar dat kan ook genoeg zijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.. Maar heb dat nooit echt gedaan, dus ben het ook niet anders gewend.. Laatste keer dat ik echt op vakantie geweest ben is ook alweer 6/7 jaar geleden, en dat was gewoon ergens in Nederland op één of andere camping.
Opzich wel ja, was toen ook wel even lekker. En nee, iet eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar dat kan ook genoeg zijn!
Wel een camping met wifi toch?
ff weg van huis!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opzich wel ja, was toen ook wel even lekker. En nee, iet eens.Geen internet
Maar toen was ik ook nog geen FOK!ker.
Tally is kut en we willen haar weg hebben.quote:
Ja? Downloaden waard?quote:
Haten op Tally.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tally is kut en we willen haar weg hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Tally het volgende:
[..]
ff weg van huis!
Wifi is toch niet alleen van FOK!
Helemaal niets!quote:
Ik moest erg wennen aan de hoofdpersonen, maar ik volg inmiddels de serie trouw op Veronica. Ik vind hem beter geschreven dan bijv. een Scandal. En daarnaast (vind ik) is de serie niet te voorspellendquote:
Slijmbal?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zie je toch? Ga huilen, slijmbal.
Scandal ken ik eigenlijk ook niet. Blacklist heb ik net seizoen 1 gezien en vond ik aardig. Leuk gevonden sommige dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan de hoofdpersonen, maar ik volg inmiddels de serie trouw op Veronica. Ik vind hem beter geschreven dan bijv. een Scandal. En daarnaast (vind ik) is de serie niet te voorspellend
Ik denk dat mensen dat ook het voornaamste punt vinden van 'wat er mis met haar is'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slijmbal?
Tally mag hier wel wat meer zijn, maar verder is er niets mis met haar, wel?
Ik zit al een tijdje te bedenken wat ik voor FOK! deed maar weet het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.
Nee, klopt. Maar FOK! is toch wel onmisbaar nu. Als ik nu een paar weken weg zou zijn zou ik toch echt wel even af en toe FOK! willen checken.
Destijds had ik nog helemaal geen site waar ik aan verslaaf was, toen leek het nog alsof ik een leven had.
Blacklist volg ik op rtl 4. Ik vind die Red wel charmantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Scandal ken ik eigenlijk ook niet. Blacklist heb ik net seizoen 1 gezien en vond ik aardig. Leuk gevonden sommige dingen.
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TCquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Waar komt al deze haat ineens vandaan?
Sure, begrijpelijk, maar daar kan toch verandering in komen? Misschien is er wel een goede reden voor, weet ik het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat ook het voornaamste punt vinden van 'wat er mis met haar is'
Ik geef er geen aandacht aan. Hoef jij ook niet te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slijmbal?
Tally mag hier wel wat meer zijn, maar verder is er niets mis met haar, wel?
Ahja?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TC
Ik speelde een vaag internetspelletje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te bedenken wat ik voor FOK! deed maar weet het eigenlijk niet
Terecht wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TC
Ik zag deel 1 en wilde meteen de rest zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blacklist volg ik op rtl 4. Ik vind die Red wel charmant
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Iki haat alleen op mensen die wie is de mol haten
quote:
Aaah ja ik ook! En zo'n chatroom Ilse of zo. En muziek downen. En ICQ!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik speelde een vaag internetspelletje.Dat heb ik volgens mij 5/6 jaar volgehouden. Tot het spel opeens dood was.
Heb jij er de afgelopen jaren verandering in zien komen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sure, begrijpelijk, maar daar kan toch verandering in komen? Misschien is er wel een goede reden voor, weet ik het.
Jij snapt hetquote:
Dan ben ik nu sowieso benieuwd naar de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag deel 1 en wilde meteen de rest zien
Chatrooms heb ik nooit aan gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah ja ik ook! En zo'n chatroom Ilse of zo. En muziek downen. En ICQ!
Roger that. Beetje positiviteit mag ook wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef er geen aandacht aan. Hoef jij ook niet te doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij er de afgelopen jaren verandering in zien komen?
Dat is het punt.
Tally is een goede mod op SEX, maar heel veel ONZ users kennen haar niet eens (of denken dat ze een man is) omdat ze haar gewoon nooit zien hier. In elk geval niet meer dan een willekeurige noob die niet erg opvalt.
Ik vind dat ze een punt hebben
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ik begrijp even niet waarom mensen denken dat dit gaat werken. Topics maken om te huilen over mods, terwijl iedereen weet dat FOK! geen democratie is.
Hijs wel leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik nu sowieso benieuwd naar de rest van het seizoen
Ik heb altijd maar één adres gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Chatrooms heb ik nooit aan gedaan.
Ik had wel een speciaal msn adres voor dat spel, zoals iedereen dat daar had.En dan online zijn met twee verschillende msn adressen, één persoonlijk en één voor dat spel.
Aparte bezigheid was dat wel.
Ja echt hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een bazenserie.Zit zo geniaal in elkaar.
Ik had op een gegeven moment zelfs kloontjes op dat spel, maar daar moest ik dan natuurlijk ook een msn adres voor hebben.quote:
Meh, ik vind het altijd wel mooi om te zien als er af en toe kritiek wordt geuit. Is ook belangrijkquote:
Ik volg ook verder helemaal geen series.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
Het is eigenlijk het enige wat ik volg.
Lekker de wildste theorieën bedenken, elke stap en elk woord als verdacht bestempelen. Bedenken wat de beste molpositie zou zijn in een bepaalde opdracht etc.
Maar deze bagger is toch geen opbouwende kritiek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ik vind het altijd wel mooi om te zien als er af en toe kritiek wordt geuit. Is ook belangrijk
Kan men ook als opbouwend opvatten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
Die had ik nog niet gezien.![]()
Ja echt hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik volg ook verder helemaal geen series.Dit is gewoon zo leuk omdat je er inderdaad echt helemaal middenin zit, je gaat echt alles verdacht vinden ja.
Uitspraken en bepaalde blikken van mensen, en inderdaad de positie van de kandidaten.
Muah laat ook wel zien dat het al tot een bepaald punt is gerezen bij sommige mensen, en dat je het daarom juist serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar deze bagger is toch geen opbouwende kritiek?Zoiets valt op deze manier toch überhaupt niet serieus te nemen?
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terechtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
En iedere keer jezelf voornemen dat je géén tunnelvisie gaat krijgen en dan toch vanaf afleverng `1 op 1 kandidaat fixeren
Oh, ik had het over de topicpointerquote:
Ik heb ook helemaal geen tijd om een serie te kijken. Daarom download ik het en kijk ik alles in een dag of weekendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik volg ook verder helemaal geen series.Dit is gewoon zo leuk omdat je er inderdaad echt helemaal middenin zit, je gaat echt alles verdacht vinden ja.
Uitspraken en bepaalde blikken van mensen, en inderdaad de positie van de kandidaten.
Ik zei al voor dat de eerste aflevering begon dat Jan Willem de mol is. En so far wordt dat alleen maar aan alle kanten bevestigdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terecht
Dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
En iedere keer jezelf voornemen dat je géén tunnelvisie gaat krijgen en dan toch vanaf afleverng `1 op 1 kandidaat fixeren
Ja hij is het ook gewoonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei al voor dat de eerste aflevering begon dat Jan Willem de mol is. En so far wordt dat alleen maar aan alle kanten bevestigd
Kan toch ook gewoon in één topic? Men neme; FB?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah laat ook wel zien dat het al tot een bepaald punt is gerezen bij sommige mensen, en dat je het daarom juist serieus moet nemen.
Maar verschillende mensen pakken die dingen op verschillende manieren aanOp deze manier krijgen andere mensen ook een kans om er wat over te zeggen, toch?
Niet, Sofie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terecht
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook weer wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen tijd om een serie te kijken. Daarom download ik het en kijk ik alles in een dag of weekend
Niet op Jay Double You zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nietIk kan niet kiezen, ik zie constant weer verdachte trekjes in andere kandidaten, en dan kan ik geen keuze maken uit welke dingen nou het meest verdacht zijn.
Ik wissel zo gigantisch vaak.
Ja echt hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon in één topic? Men neme; FB?
Sowieso, die 'aanwijzingen' en 'hints' van mensen die niet op Jan-Willem zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.
Nog niet, maar wie weet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet op Jay Double You zitten
[..]
quote:
Wij en Moira wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.
Mijn aanwijzing is.. let op!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, die 'aanwijzingen' en 'hints' van mensen die niet op Jan-Willem zitten![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet op Jay Double You zitten
[..]
Ja echt hè?![]()
Die blik van hem af en toe![]()
Ik heb het ook altijd mis gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat de kans gewoon echt heel groot is dat die 'mol-schijnbeweging' en wat andere van die aanwijzingen/hints/JW's gedrag echt doelbewust WIDM-regie zijn (en Jan-Willem in zijn rol als mol)
Fuck the EBU.
Veenendaal is vlakbij mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn aanwijzing is.. let op!
Hij komt uit Veenendaal.
VEENMOL! AAAAAAIGHT.
quote:
Nog een aanwijzingquote:
Echt geen tijd voor.quote:
Gewoon uitzendinggemist.nl johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt geen tijd voor.
Nou ja. Ik heb geen tijd om op steeds dezelfde rijd iets te kijken. De ene week lukt het wel op maandag en de andere week niet. En als je er dan eentje mist is het niet leuk meer
En wat dacht je gewoon van de opdrachten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd mis gehadMaar denk dat de kans gewoon echt heel groot is dat die 'mol-schijnbeweging' en wat andere van die aanwijzingen/hints/JW's gedrag echt doelbewust WIDM-regie zijn (en Jan-Willem in zijn rol als mol)
Dit. Hoef dat hele programma niet eens meer te kijken. En lekker mensen die het volgen teleurstellen door het ze te vertellenquote:
En dan moeten kijken op mn iPad of laptop? Nee dank jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon uitzendinggemist.nl johHele week de tijd om er ff lekker een uurtje voor te gaan zitten
hee ik heb jouw surpries nogquote:
Wie had je getrokken dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee ik heb jouw surpries nog![]()
zelf een hele tijd niet op FOK! gezeten in november/december dus mijn surprise nooit gemaakt![]()
![]()
Ik zweet nog steeds peentjes tijden de executies als hij aan de beurt is. Wat als hij een rood schermt krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit. Hoef dat hele programma niet eens meer te kijken. En lekker mensen die het volgen teleurstellen door het ze te vertellen
Rockieejjquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie had je getrokken dan?
Ben je wel lief voor hem?
Het is zonde voor het mannetjequote:
Dan is dat nepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweet nog steeds peentjes tijden de executies als hij aan de beurt is. Wat als hij een rood schermt krijgt
De mol krijgt nooit een rood schermquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat dacht je gewoon van de opdrachten?
Hij rent direct naar een groep met sporters voor die roeiopdracht, als mol weet hij natuurlijk al van te voren dat ze het vervolgens tegen hen moeten opnemen en dat ze alleen geld verdienen als ze winnen. Zulke dingen gewoonm, hij is de mol![]()
![]()
Oh ik kijk altijd via m'n laptopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan moeten kijken op mn iPad of laptop? Nee dank je
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
En ook in aflevering 2 toen hij zo dat dak opliep terwijl hij wist dat de tijd toen begon te lopen, en ze nog bezig waren met het andere team
Ik zou vorig jaar zweren dat Tim de mol was en dat hij expres een rood scherm kreeg, maar toen werd idd ook benadrukt: de mol krijgt nooit een rood schermquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mol krijgt nooit een rood scherm
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaEn die grijns die hij toen had, ook zo lekker door die walkie talkie lopen blèren wetende dat hij zo ook nog eens afleidde van het andere duo om te proberen om hun opdracht te laten falen enzo
![]()
En een beetje met dat touw naar beneden gooien om zogenaamd nog actief over te komen, wetende dat het toch zou mislukken
Truste tongie! Ik denk aan je, aan jou alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Moet pissen als een rund.
Vergelijk me niet met een koe.
Tot "morgen."
Nee ik haat kijken op een laptop of iPad. En ik kan hem niet aansluiten aan mn tvquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik kijk altijd via m'n laptopKwam er achter dat je ook live mee kan kijken als je er op tijd bij zit
Beetje jammer was dat ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou vorig jaar zweren dat Tim de mol was en dat hij expres een rood scherm kreeg, maar toen werd idd ook benadrukt: de mol krijgt nooit een rood scherm
Het is "Hork aan"quote:
Vergeet niet je druppels af te tikken!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Tot "morgen."
Ohhhhhhhhhhquote:
Oh da's naarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik haat kijken op een laptop of iPad. En ik kan hem niet aansluiten aan mn tv
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Tot "morgen."
Ik heb 1 seizoen helemaal gezien en vond het tof. Kon ik toch nergens heen met mn dikke pensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's naar
Ooit gewoon een keer alle seizoenen terugkijken, dan
Het is echt heel leuk en verslavend als je eenmaal een heel seizoen hebt gezien en het helemaal snapt enzo
Oh toen ik eenmaal doorhad hoe het allemaal in elkaar stak heb ik alle vorige seizoenen achter elkaar gekekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb 1 seizoen helemaal gezien en vond het tof. Kon ik toch nergens heen met mn dikke pens
En toen ook besloten dat het voorlopig de laatste was
quote:
Ik zou niet eens weten hoe ike en printscreen van mijn telefoon moet makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Trouwens, even heel stom.
Ik doe een screenshot op mijn telefoon, die mail ik naar mezelf. Dan open ik hem op de computer en maak ik een print screen van de screenshot en dan knip ik hem in paint uit en dan sla ik hem op zodat ik hem kan uploaden.
Er moet toch een snellere manier zijn?
dropbox?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Ik doe een screenshot op mijn telefoon, die mail ik naar mezelf. Dan open ik hem op de computer en maak ik een print screen van de screenshot en dan knip ik hem in paint uit en dan sla ik hem op zodat ik hem kan uploaden.
Ik kan geen verslaving gebruikenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh toen ik eenmaal doorhad hoe het allemaal in elkaar stak heb ik alle vorige seizoenen achter elkaar gekekenVond 't erg verslavend
Ja, gewoon de foto uit je mail opslaan en die uploaden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Of vanuit je dropbox linken. Als hij in public staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
dropbox?
screenshot op je telefoon gaat (bij wifi-verbinding) direct naar je computer/laptop waar ook dropbox op geïnstalleerd staat. En dan op imgur gewoon gelijk vanuit de dropbox-folder uploaden
Imgur-app.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
oh daar ben ik te dom voor om dat uit te zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Of vanuit je dropbox linken. Als hij in public staat.
Dit klinkt makkelijk. ff kieken.quote:
Hij zit alleen zo snel volquote:
Hoeveel gig heb je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit alleen zo snel vol
Of moet ik niet mijn 5000 foto's er naar uploaden
In mapje public en dan op de foto rechtermuisknop kan je ergens kiezen voor link of link kopieren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh daar ben ik te dom voor om dat uit te zoekenhehe
Imgur - Official app?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:10 schreef Tally het volgende:
[..]
In mapje public en dan op de foto rechtermuisknop kan je ergens kiezen voor link of link kopieren.
Jouw UI is best raar als je er te lang naar kijktquote:
Ja hequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw UI is best raar als je er te lang naar kijkt
Bak een taart voor mij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Studeur het volgende:
Zin om iets te doen maar weet niet wat
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja he
Heb al een tijdje een andere eigenlijk maar die is te groot om te kunnen gebruiken zonder abomoet weer ff abo nemen, en dan kan ik 'm weer kiezen
herkenbaar jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Ik hou het wel gewoon hierbij
Met Kerst had ik er een kerstmuts op, maar toen raakte ik iedere keer in de war in topics zo van 'huh wie is dat, oh wacht, dat ben ik'
Ja echt hè?quote:
Ik ben heul geen moeilijk mokkelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar bed
Maarja, moeilijke mokkels in de DM altijd![]()
Daaaaaaaaaaaaaaag
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?quote:
Een rubbertje gaat niet helpen, je krijgt al aids als ik naar je kijk, ik ben net Medusa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?
Struggles op de middelbare.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
Half 7 opstaan om de eerste twee uur voor niks in de klas te zitten omdat ik aanwezig moet zijn
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.quote:
Heb je het al weer warm?quote:
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.
Niet zo koud meer iigquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenik begin in februari ook met vavo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |