nicequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb de laatste trein gemist en de enige peuken die ik nog heb liggen thuis, dus dat ga ik morgen of overmorgen wel een keer doen of zo.
Wacht, ik heb ergens pics van mijn eerste eerste.
Begon allemaal in jouw auto tochquote:
Hehe ja, dan verneuktie gelijk alle quotesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mur denkt dat hij de baas isMAAR HIJ IS NIET DE BAAS! NEE-HEE!
Da's een maand geleden haha, zo lang heb ik dus toch niet onder een steen gelegenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Begon allemaal in jouw auto toch.
toen maakte ik mijn eerste avancesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Begon allemaal in jouw auto toch.
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.quote:
onze liefde is meer dan 2 mil waard ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.
Was wel de meest intieme avance van de dag tho.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bubbleburst. Ik wilde al bijna mn auto met die reden erbij voor twee miljoen euro te koop zetten.
Moet ik nu extra boenen of juist niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was wel de meest intieme avance van de dag tho.
Maar mijn auto niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
onze liefde is meer dan 2 mil waard ja.
Vraag het hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet ik nu extra boenen of juist niet?
wacht wat watquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij stalkte me en probeerde me steeds aan te rakenquote:
Klinkt romantischquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij stalkte me en probeerde me steeds aan te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |