dan nietquote:
quote:
GRAMMATIKquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mèh dat is zoiets als 'User x's kuttopic'...
Oooooooowh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Basxt het volgende:
[..]
dan niet
ik wil best helpen maar dan moet ik wel weten waarvoor
Sloths Housequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooowh!
[blond] Naam voor de slow chat
*kuch* KLB SC *kuch*quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mèh dat is zoiets als 'User x's kuttopic'...
quote:
Kweenie, maar het voelt goed ergens bij te horenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
the fuck heeft iedereen een nsb user icon opeens
GRAMMATIKquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
Lieve schat, zoals we eerder zeiden zijn het meer de mensen overdag. Dit had ook in de NB gekundquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar degenen die hier nu posten willen een sc?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
Oh jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Lieve schat, zoals we eerder zeiden zijn het meer de mensen overdag. Dit had ook in de NB gekund
Multitasken een optie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Tally het volgende:
En ik wil eigenlijk blijven babbelen maar ik heb melk dienst
Doe ik dan al. Ene hand een baby andere een fles. Helaas geen wiskey.quote:
Ja, toen was je nog in je mama's buikquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat was toch een andere SC? Van voor mijn tijd.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, toen was je nog in je mama's buik
quote:
Maringoquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Maringo het volgende:
KLB / "waar we"-reeksen
Al meteen van start gaan met een 'Waar we' TT. Lekker het kliekidee creëren. De basis van de ondergang van de vorige.
Verder wel goed idee.
Zit er een idee achter ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Maringo het volgende:
KLB / "waar we"-reeksen
Al meteen van start gaan met een 'Waar we' TT. Lekker het kliekidee creëren. De basis van de ondergang van de vorige.
Verder wel goed idee.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zit toch overal een idee achter?
Precies, dan komt 't vast goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zolang je maar weet hoe je moet ademen.
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of bedoelde je [Maringo SC]?
Dan doe ik mee.
Noem er drie op die momenteel actief zijn in ONZ.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
Er zijn al zoveel SC's in ONZ, waarom nog een SC erbij?
Stoners, radio49 en argquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem er drie op die momenteel actief zijn in ONZ.
uniek gezallîg e.d.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
Er zijn al zoveel SC's in ONZ, waarom nog een SC erbij?
ARG, Stoners, Radio49.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem er drie op die momenteel actief zijn in ONZ.
quote:
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.quote:
[Bagger SC]quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
Ik heb niets tegen een centrale SC in ONZ maar verliest NB zo zijn nut niet?
Voordeel is dat mods in de ochtend NB niet dicht hoeven te gooien.
Nadeel is dat men gaat klagen over kliekjes.
Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van de ene naar de andere gegaan en vind stoners het chillstquote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.
En dat doe ik allemaal niet vaak genoeg.
GMTAquote:
Je hoeft helemaal niks, daar zijn het SC's voor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.
Ja maar misschien wordt dit de [SPIJKERPOEPEN SC] en dat doe je ook niet vaak dan moet je hier ook weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet, ik weet, Ik mis gewoon oldschool nachtbagger..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks, daar zijn het SC's voor.
Verder is er nog een Fernandes SC, een BeF SC, een rokershoekje, en een homo sc waar ook iedereen welkom is.
Mee eens hoor. Voegt vrij weinig toe.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
Ik heb niets tegen een centrale SC in ONZ maar verliest NB zo zijn nut niet?
Voordeel is dat mods in de ochtend NB niet dicht hoeven te gooien.
Nadeel is dat men gaat klagen over kliekjes.
Just my 2 cents
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[Bagger SC]Mja, er is al eens een nachtbaggerreeks geweest die dag en nacht openstond, en dat verneukte het hele idee ook al.. Dus ach.. De tijd zal het leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, dat is er ook ff geweest idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Voegt vrij weinig toe.
[..]
Mja, er is al eens een nachtbaggerreeks geweest die dag en nacht openstond, en dat verneukte het hele idee ook al.. Dus ach.. De tijd zal het leren.
Jij weet niet wat ik in het weekend doe.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar misschien wordt dit de [SPIJKERPOEPEN SC] en dat doe je ook niet vaak dan moet je hier ook weg.
En dan wordt straks Antillenforum.nl naar die reeks gelinked..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
Op dit moment zou de naam [ANTISC SC] dit topic wel goed staan.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan wordt straks Antillenforum.nl naar die reeks gelinked..
Geef het nog een dag.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
Is het al mogelijk om te zeiken over kliekjes of moet ik nog even wachten?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed.
Dan zou bij nu ik er toch ben willen stemmen op deze SC naam:
[..]
ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Oerbeer het volgende:
En straks belanden er weer UI's enzo in de OP.
Doen we niet aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Oerbeer het volgende:
En straks belanden er weer UI's enzo in de OP.
Daar heb ik mooie knopjes voorquote:
BBQquote:
Hiquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe bevalt de nieuwe SC?
Fiets al terug?quote:
ONZ SCquote:
is dat wat nieuws?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ SC
En de asielzoekcentrum
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat wat nieuws?
en ik ben geen azielzoeker
ik vind aziel leukerquote:
ik was aan het wachten op een #BitterLemonquote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zeg nog niks.
Ik heb mezelf ge-Bitterlemontquote:Op woensdag 20 november 2013 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was aan het wachten op een #BitterLemon
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zeg nog niks.
okequote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ge-Bitterlemont
Ik stiekem ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was aan het wachten op een #BitterLemon
Geeft niet hoor, het is nog vroeg.quote:
Beter dan als iemand anders het doetquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
[..]
Geeft niet hoor, het is nog vroeg.
vint je?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter dan als iemand anders het doet
quote:
Volgens mij sta ik er wel paar keer in jaquote:
HeaNquote:
Hoe gaat het daar?quote:
Ja lekker, net thuis van het werk, nu ff bakkie koffie lurken!quote:
Chillquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja lekker, net thuis van het werk, nu ff bakkie koffie lurken!
Lambalquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen flikker gedaan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Even terug gegaan naar station toen die niet bij het fietsdepot stond om een OV-fiets te halen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lambal
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hoe wist je dat diegene een homo is?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.. Even terug gegaan naar station toen die niet bij het fietsdepot stond om een OV-fiets te halen.
Toen ik beter keek bleek een of andere homo hem verplaatst te hebben
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat ik dat zeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe wist je dat diegene een homo is?
quote:
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik keek gewoon in het topic.
Sorry Hien, ik zal onmiddelijk beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef HeaN82 het volgende:
Bitterlemon, waarom is er nog geen ONZ SC banner?
Graag een alpaca in de banner.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sorry Hien, ik zal onmiddelijk beginnen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sorry Hien, ik zal onmiddelijk beginnen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er wel paar keer in ja![]()
Immer enzulks.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Graag een alpaca in de banner.
quote:
quote:
Mono, wat is dezen. Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een bazenbanner aan het maken als header in de SC
Hitlerjugend SC had de meeste stemmen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Al een naam gekozen, dan kan ik hem er in verwerken
Wel verdomme. Combineren dan ? "Dquote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mono, wat is dezen. Dat doe ik ook.
Mooie naam. Doen wequote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hitlerjugend SC had de meeste stemmen.
Sorry Mono, maar #TeamGrammatik maakt al een banner.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een bazenbanner aan het maken als header in de SC
Baksteen SC.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Al een naam gekozen, dan kan ik hem er in verwerken
Dan maak ik mijn eigen SC wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry Mono, maar #TeamGrammatik maakt al een banner.
#TeamGrammatikquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan maak ik mijn eigen SC wel.
Moge de beste winnen
Ik promoot diegene die Surge SC kiestquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan maak ik mijn eigen SC wel.
Moge de beste winnen
Ik zit iig bij de populaire mensen. Als outsider en zoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, en laten we niet beginnen met kliekjes maken.
Mag ik, mag ik?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, en laten we niet beginnen met kliekjes maken.
Dat was het eerste waar ik weer aan dacht toen ik Tally dit topic zag openen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, wat is geweest kan niet weer gekozen worden.
Anders kan je het net zo goed UDOWU noemen
Was die er al dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, wat is geweest kan niet weer gekozen worden.
Anders kan je het net zo goed UDOWU noemen
True, maar de avondbagger is ook geen bagger.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en het is geen baggertopic hè.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
Moet een kwaliteitsSC worden.
KSC.
Bazen SC dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Nee, Dolfijnen, kom opVerzin iets nieuws. Dolfijnen en lama's is al tijden zo op ONZ.
Nieuwe shit man, veel beter
Tevens input nodig voor header hier.
[ afbeelding ]
Naam op Geertje Glas is natuurlijk een proefje
Kom met een betere, plsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bazen SC dacht ik ook al aan.
Je uitknip skills zijn matig.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Nee, Dolfijnen, kom opVerzin iets nieuws. Dolfijnen en lama's is al tijden zo op ONZ.
Nieuwe shit man, veel beter
Tevens input nodig voor header hier.
[ afbeelding ]
Naam op Geertje Glas is natuurlijk een proefje
kliekjes plsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom met een betere, pls
#TeamGrammatik
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Fopje het volgende:
Waarom niet gewoon ONZ-SC? Lekker duidelijkLekker boeiend of hij al eens is geweest.
Oh, pardon.quote:
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Fopje het volgende:
Waarom niet gewoon ONZ-SC? Lekker duidelijkLekker boeiend of hij al eens is geweest.
een matigequote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij machinist was.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
een matigeik rij nooit op tijd
MAAR OP RaILS WHEHEHEHEHE HIUUUUUUUUUUUUUUUUU
VOORquote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik stem voor Tarrel SC.
Als je het uitspreekt is het dan tarrels, hihihi.
Die hont is lelijk mangquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik beter dan die van mono.
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo kan ik al ergens een plekje reserveren voor in een kliek?
Dat negeren komt me de strot uit
Ja nou hoi.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Zei je nou neger?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Je mag wel in het hoekje gaan zitten. Die hebben we nog vrij voor jequote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Met een natte krant ?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet haten. Je weet niet hoe het verleden van die hont was. Misschien was ie wel mishandeld!!
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zei je nou neger?
Thats racist.
Wel met een hoedje svp.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je mag wel in het hoekje gaan zitten. Die hebben we nog vrij voor je
Ik snap werkelijk niet waarom mensen daar moeilijk om doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien werd die wel anaal vernederd
Nee. Geen kliekjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Woei! Zijn we nou een team?
Halloquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Godver, is dit die nieuwe torie?
HALLO
Ja, ik moest ook lachenquote:
Surge SC klinkt niet leuk.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik promoot diegene die Surge SC kiest
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit iig bij de populaire mensen. Als outsider en zo
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen kliekjesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Woei! Zijn we nou een team?
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ja, ik moest ook lachen
[..]
Surge SC klinkt niet leuk.
[..]
[..]
Nee
quote:
quote:
Plas-in-jemoederquote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Plas-in-de-wasbak-SC
Omdat dat enkel bazen lokt, alleen bazen plassen in de wasbak
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Plas-in-de-wasbak-SC
"Je wast je handen al tijdens het plassen" uit dat nummer van de Jeugd heeft wel opeens een hele andere betekenisquote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Plas-in-de-wasbak-SC
Oplichters. Zoek ik daar naar een website maker en all, staat er een advertentie van een mokkel ''Ook zo eenzaam vanavond?''quote:
gewoon slaanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oplichters. Zoek ik daar naar een website maker en all, staat er een advertentie van een mokkel ''Ook zo eenzaam vanavond?''Noh. Dat is zeker een extra service.
quote:
Dat ben ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar hebben we ook een mascotte nodig?!
Voor de afwisseling.quote:
Ok. Doe eens iets mascotte-achtigs?quote:
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar hebben we ook een mascotte nodig?!
quote:
MASCOTTE BATTLE!quote:
quote:
Ik hou van jequote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een neger op het perron laten staan omdat ik geen negers in mijn trein wilde hebben
#durftoetegeven
Daarom was ik zo laat in Enschedequote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een neger op het perron laten staan omdat ik geen negers in mijn trein wilde hebben
#durftoetegeven
Lekker in de kou gewacht ?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom was ik zo laat in Enschede
Radicalen voor het levenquote:
Oh fuck.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radicalen voor het leven
RADICALEN SCWAAR IEDEREEN RACIST KAN ZIJN EN GRAPPEN OVER JODEN HOMO'S EN POEDELS KAN MAKEN
![]()
Ligt eraan wat je erin gaat zetten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef HeaN82 het volgende:
Zal ik dan maar een banner maken.....
Sterfquote:
Zelfs in combinatie met elkaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radicalen voor het leven
RADICALEN SCWAAR IEDEREEN RACIST KAN ZIJN EN GRAPPEN OVER JODEN HOMO'S EN POEDELS KAN MAKEN
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..BRUUT ANAAL VERKRACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BRUUT ANAAL VERKRACHT
[ afbeelding ]
Dildolf Hitlerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BRUUT ANAAL VERKRACHT
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Ja pl0x. Pass me sum k.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die tijd dat men harde grove shit makkelijk kon handlen.
Hier, een quote uit een prachtig topic
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef Monopoly het volgende:
vorig jaar voor het eerst contact kregen met Martina-Hendrika (78). Ze woonde in Huize 'Klinkerberg', in het pittoreske Gulpen.
Nadat ik een korte sessie bingo heb bijgewoond was het tijd voor actie.
Ik waggelde mee naar haar aanleunwoning en we kleedde elkaar uit.
Een zachte romige huid vol met vlekken deed mijn penis al opstijven, ik kon mij niet bedwingen ten Martina haar BH uit trok. De tepels vlogen mij om de oren. Op dat moment ramde ik mijn penis tussen haar behaarde hangende uiers.
Vlak voor ik klaar kwam hield ik op. Ik pakte haar infuus, spoot mijn lading zaad in haar infuuszakje en stak de naald in haar slagader.
Naakt op de stoel, met een kopje thee en een mariakaakje keek ik toe hoe Martina mijn zaad door haar lichaam kon ontvangen.
Het was een mooie dag.
Ik mis de 450 fantastische honten nog.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |