vint je?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter dan als iemand anders het doet
quote:
Volgens mij sta ik er wel paar keer in jaquote:
HeaNquote:
Hoe gaat het daar?quote:
Ja lekker, net thuis van het werk, nu ff bakkie koffie lurken!quote:
Chillquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja lekker, net thuis van het werk, nu ff bakkie koffie lurken!
Lambalquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen flikker gedaan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Even terug gegaan naar station toen die niet bij het fietsdepot stond om een OV-fiets te halen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lambal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hoe wist je dat diegene een homo is?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.. Even terug gegaan naar station toen die niet bij het fietsdepot stond om een OV-fiets te halen.
Toen ik beter keek bleek een of andere homo hem verplaatst te hebben
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat ik dat zeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe wist je dat diegene een homo is?
quote:
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik keek gewoon in het topic.
Sorry Hien, ik zal onmiddelijk beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef HeaN82 het volgende:
Bitterlemon, waarom is er nog geen ONZ SC banner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |