Daarom!quote:
dan nietquote:
quote:
mèh dat is zoiets als 'User x's kuttopic'...quote:
GRAMMATIKquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mèh dat is zoiets als 'User x's kuttopic'...
Oooooooowh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Basxt het volgende:
[..]
dan niet
ik wil best helpen maar dan moet ik wel weten waarvoor
Oké, omdat jij het zegt...quote:
Sloths Housequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooowh!
[blond] Naam voor de slow chat
*kuch* KLB SC *kuch*quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mèh dat is zoiets als 'User x's kuttopic'...
quote:
Kuch kuch scquote:
Kweenie, maar het voelt goed ergens bij te horenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
the fuck heeft iedereen een nsb user icon opeens
GRAMMATIKquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
Lieve schat, zoals we eerder zeiden zijn het meer de mensen overdag. Dit had ook in de NB gekundquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar degenen die hier nu posten willen een sc?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Basxt het volgende:
Oh jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Lieve schat, zoals we eerder zeiden zijn het meer de mensen overdag. Dit had ook in de NB gekund
Multitasken een optie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Tally het volgende:
En ik wil eigenlijk blijven babbelen maar ik heb melk dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop