Hahaha. Terechte. Zou ik ook over panieken. En klinkt verder wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, was een lekker dagje.
was wel een flinke bui, maar toen was nog niemand op het terrein.
toen reden we net richting landgraaf om daar bij bekenden te ontbijten.
de vrouwen in de auto al compleet in paniek over hun haar en hun slippertje en dergelijke
domper van de dag was wel dat de vrouwen besloten dat ze opeens ruzie met elkaar hadden waardoor na het festival een uur kille stilte was tijdens het wachten op de taxiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Terechte. Zou ik ook over panieken. En klinkt verder wel gezellig.
oh ja, ik mijn poule nog inleveren bij het cafequote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
domper van de dag was wel dat de vrouwen besloten dat ze opeens ruzie met elkaar hadden waardoor na het festival een uur kille stilte was tijdens het wachten op de taxi
maar pinkpop zelf was leuk
Check de topic pointer. Doe je mee met FOK! Wk Poule en dus ONZ SC subleague?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik mijn poule nog inleveren bij het cafe
Bestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.Vrouwen.
Dat is het belangrijkste
[..]
Check de topic pointer. Doe je mee met FOK! Wk Poule en dus ONZ SC subleague?
Ik vraag mij af op basis van wat je positie bepaald wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren stond ik nog 16e, nu nog 20e, het gaat nog niet echt goed met mijn pool
Ik ben ook weer gezakt maar nog altijd boven de degradatiestreep daarentegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren stond ik nog 16e, nu nog 20e, het gaat nog niet echt goed met mijn pool
Wat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Toto69 het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Lissabon/4066712
donderdag bijna 40 graden godver
Ik heb het voor 1/3e al ingevuld, vanavond de restquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met invullen. Ik zie Kameroen als gevaarlijke outsider.
Ik leef met je mee jongen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Toto69 het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Lissabon/4066712
donderdag bijna 40 graden godver
Steekpenningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op basis van wat je positie bepaald wordt.
Gratis tip van Alba:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel Alba. Door jouw medeleven kom ik deze dag weer door
Dat zou wel welkom zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gratis tip van Alba:
neem een verfrissende duik
[ afbeelding ]
Gewoon op tijd wat kleren uitdoen als het te warm wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gratis tip van Alba:
neem een verfrissende duik
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je suggereert te gaan liggen in de branding, dat levert alleen problemen op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon op tijd wat kleren uitdoen als het te warm wordt.
[ afbeelding ]
En anders prefereer ik nog altijd een beetje pootjebaden boven het daadwerkelijk te moeten duiken. Ik ben toch geen zeeleeuw.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |