Bijzonder legitieme reden voor een note.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houden van Nick - Positieve note
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De mods hebben dus overduidelijk een goede smaak.
[..]
Onaardig meisje jij.
Heb nog geprobeerd met een paar kloontjes door te blijven postenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de reden gemist waarom het banwaardig is. Zeven weken zijn wel kapot veel.
Ik vond het vooral belachelijk dat gifjes geeneens je postinhoud mocht onderbouwen. Die 30 positieve notes bij mij zijn ook best een zware last.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijzonder legitieme reden voor een note.
[..]
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.
Positieve?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 50 van GGMM voor het posten van Alba plaatjes.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom maar op. Ik lust je rauw dit dat.
Goed je weer te zien Ess. Na al dat onweer was jouw FOK!-stilte doodeng
Misschien had GGMM er gewoon geen woorden voor. Negatieve notes lijken mij ook ondenkbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM er nooit commentaar bij wil zetten, als je het dan op een rare manier bekijkt lijkt het net alsof ik negatieve notes krijg voor Alba, en dat kan natuurlijk niet.
Dat is stomquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb nog geprobeerd met een paar kloontjes door te blijven posten
Zouden ze bij ESF ook niet waarderen denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een keer gesuggereerd dat een mannelijke moderator binnen het Showbizz forum eventueel een latente homofiel zou kunnen zijn, toen moest ik ook twee weken brommen.
Ik slechts 2 notes (en allebei positiefquote:
Zo zie ik dat wel jaquote:
Jessica gifjes zijn vaak bijzonder beeldend, en kunnen vaak dienen ter illustratie en bevatten soms zelfs een tekst, die je zo in een gesprek kan gebruiken, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het vooral belachelijk dat gifjes geeneens je postinhoud mocht onderbouwen. Die 30 positieve notes bij mij zijn ook best een zware last.
50 positieve notes bedoel ik.
Ahja zo. Bedankt voor deze heldere en illustratieve uitleg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie ik dat wel ja
[..]
Jessica gifjes zijn vaak bijzonder beeldend, en kunnen vaak dienen ter illustratie en bevatten soms zelfs een tekst, die je zo in een gesprek kan gebruiken, bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
mocht er ooit een bitch terugkomen.
Bij ESF zijn ze bijzonder redelijk, ik heb mij daar nog opgeworpen als part-time mod omdat Karina probeerde Littlerabbit dronken te voeren ergens in Rotterdam. De mods waren mij daar zeer erkentelijk voor, bovendien heb ik er voor gezorgd dat er nauwelijks gifjes waren van tjaptjoep of juichende Louistjes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien had GGMM er gewoon geen woorden voor. Negatieve notes lijken mij ook ondenkbaar.
[..]
Dat is stom
[..]
Zouden ze bij ESF ook niet waarderen denk ik.
Spannendquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
5 notes hier, eentje bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij ESF zijn ze bijzonder redelijk, ik heb mij daar nog opgeworpen als part-time mod omdat Karina probeerde Littlerabbit dronken te voeren ergens in Rotterdam. De mods waren mij daar zeer erkentelijk voor, bovendien heb ik er voor gezorgd dat er nauwelijks gifjes waren van tjaptjoep of juichende Louistjes.
Ik heb gewoon gezegd: "Tjaptjoep, hou daar onmiddellijk mee op!" en toen heeft hij gedwee als een mak lammetje het topic verlaten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was gister wel even aanwezig in KSC.Maar niet zoveel eigenlijk.
LR
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans voor je een mogelijk modschap. Tjaptjoep tegenhouden was namelijk niet eenvoudig met zijn aids.
Een adoratie topic voor jou was op zijn plaats geweest voor deze actie. En dan ben je nog altijd zwart. Straks raak je verzuurd voordat je uberhaupt mod bent geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: "Tjaptjoep, hou daar onmiddellijk mee op!" en toen heeft hij gedwee als een mak lammetje het topic verlaten.
Ah, daarvan was ik nog niet op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)
[..]
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.
Ik had gisteren de klaagmodus even aanstaan. En dat ik klaar was met klagen ben ik sims 2 gaan spelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, maar hoe komt dat zo. Nog altijd op zoek naar een nieuwe woonplaats? (Binnen Delft uiteraard)
[..]
Dit is een gevoelige snaar bij Johannes.
Ik ben bang dat ik Delft spoedig toch echt op enkele kilometers zal verlaten. Ik begrijp het als je mij niet meer wil zien na dit verschrikkelijke verraad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gisteren de klaagmodus even aanstaan. En dat ik klaar was met klagen ben ik sims 2 gaan spelen![]()
Ik ga wellicht met 1 van mijn huidige huisgenotes een andere woonruimte zoeken ja, maar dat is iets voor op de langere termijn.
En gij?
Johannes ziet iedereen blauw worden en zelfs blijft hij in dit zwarte gewaad steken ondanks zijn geweldige inzet en exceptioneel goede gedrag. Gelukkig kan ik hem hier en daar nog een beetje ondersteunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Het zal in ieder geval erg moeilijk worden over dergelijk verraad te komen. Ik kan het altijd proberen, maar ik kan geen garanties geven zoals je wellicht kunt begrijpen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik Delft spoedig toch echt op enkele kilometers zal verlaten. Ik begrijp het als je mij niet meer wil zien na dit verschrikkelijke verraad.
[..]
Johannes ziet iedereen blauw worden en zelfs blijft hij in dit zwarte gewaad steken ondanks zijn geweldige inzet en exceptioneel goede gedrag. Gelukkig kan ik hem hier en daar nog een beetje ondersteunen.
Uiteindelijk maak ik het enkel mijzelf lastiger natuurlijk. Slechts de kans op een ontmoeting die per toeval tot stand komt wordt er kleiner op. Hopelijk gaat het idee spoedig wennen voor jou anders zal ik mijn plannen toch moeten gaan overdenken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval erg moeilijk worden over dergelijk verraad te komen. Ik kan het altijd proberen, maar ik kan geen garanties geven zoals je wellicht kunt begrijpen.
Ik zie net dat Mexicano de #teamess subleague heeft opgestart bij de WKpool. Doe je mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak ik het enkel mijzelf lastiger natuurlijk. Slechts de kans op een ontmoeting die per toeval tot stand komt wordt er kleiner op. Hopelijk gaat het idee spoedig wennen voor jou anders zal ik mijn plannen toch moeten gaan overdenken.
Ik eet dan al wel van 3 walletjes, maar dit is wel een subleague die niet op mijn CV mag ontbreken gezien ons spannende verleden en toekomst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mexicano de #teamess subleague heeft opgestart bij de WKpool. Doe je mee?
Ik zit inmiddels ook bij 3 subleagues. Dus als ik het kan kan jij het ook!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet dan al wel van 3 walletjes, maar dit is wel een subleague die niet op mijn CV mag ontbreken gezien ons spannende verleden en toekomst.
Vanavond abo aanschaffen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
5 notes hier, eentje bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |