Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 van Mortaxx zijn in totaal 3 notes komen van mijn hand
Ik heb hem ook al 4 keer gelezen. Snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet helemaal.
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx heeft 3 notes waarvan er 2 door mij gezet zijn?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Alweer een nieuw deel? Normaal is dat pas rond november tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een nieuw deel, normaal is dat pas rond november toch?
Enige spelreeks die ik nog trouw speel.
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.
Dat geldt hier ook.En de sims dan.
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Echt zo'n heilig boontje, ben jij dat je hem aanpakt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je een subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Ah, leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensnet even gespeeld
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelen
#teamess?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Als ze weer toevoegen dat je met meerdere actieve huishoudens in 1 buurt kan spelen ben ik voorquote:
Ja, heeft Mexicano aangemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een subleague?Dan join ik je wel.
[..]
Ah, leuk.Ik vergat altijd de tijd als ik een huis oid aan het bouwen was.
[..]
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijd
Jaquote:
Dan zal ik het heus wel weer aanschaffen tegen die tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |