Begrijpelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden eerlijk gezegd
Waren wij even in de aap gelogeerdquote:
Hehehe, kun je dat niet terugvinden in je PM/DM?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.
Alleen wel het probleem dat er nog 2 interviews gepland waren en ik weet niet meer wie dat warenVind het wel een beetje lullig om dan nu opeens iemand anders te kiezen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Kijk maar, ik heb voorspellende gaven
[..]
Neem dan gewoon een full abonnement voor 2 wekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ben nog steeds van plan om dat een keer te gaan lappen![]()
Die had ik niet verwacht voordat ik inlogde:quote:
quote:Your musical compatibility with Snow-shi is Super
Music you have in common includes Sharon Doorson, Showtek, Die Antwoord, Macklemore & Ryan Lewis and Lorde.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die had ik niet verwacht voordat ik inlogde:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Snow-shi is MEDIUM
Ik zeg tegen Fl_Freak ook altijd Fl_Flikker, maar dat heeft me nog nooit een note opgeleverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb er 61. Zullen vast niet zo positief wezen.
Ik maak namelijk regelmatig users uit voor mannenaanbidders ofzo.
Hoeveel notes heb je dan Flips?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Fl_Freak ook altijd Fl_Flikker, maar dat heeft me nog nooit een note opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |