Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 van Mortaxx zijn in totaal 3 notes komen van mijn hand
Ik heb hem ook al 4 keer gelezen. Snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet helemaal.
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx heeft 3 notes waarvan er 2 door mij gezet zijn?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Alweer een nieuw deel? Normaal is dat pas rond november tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een nieuw deel, normaal is dat pas rond november toch?
Enige spelreeks die ik nog trouw speel.
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas eind oktober komt het uit, inderdaad.
Dat geldt hier ook.En de sims dan.
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil AC Unity spelen, gvd, gvd. Zou mezelf er voor opsluiten in mijn zolderkamer met 30 graden.
Echt zo'n heilig boontje, ben jij dat je hem aanpakt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je een subleague?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Ah, leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet de sims 2 net weer uit trouwensnet even gespeeld
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou ac unity spelen
#teamess?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flippiee!! Kom je ook in mijn subleague?
Als ze weer toevoegen dat je met meerdere actieve huishoudens in 1 buurt kan spelen ben ik voorquote:
Ja, heeft Mexicano aangemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een subleague?Dan join ik je wel.
[..]
Ah, leuk.Ik vergat altijd de tijd als ik een huis oid aan het bouwen was.
[..]
Dan gaan we dat toch fixen tegen die tijd
Jaquote:
Dan zal ik het heus wel weer aanschaffen tegen die tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen, ook al ben ik van #TeamJohannes
Ik doe nu meequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
NatuurlijkVerbroedering is feest.
Haha inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, heeft Mexicano aangemaakt![]()
Ja ik ookDan zou je even een uurtje spelen, en dan was je je huis aan het inrichten zodat alles precies mooi was enzo en dan was je zo 2,5 uur verder
Ik doe mee.quote:
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik het heus wel weer aanschaffen tegen die tijd.Dat gaat mijn oude, verrotte computer niet leuk vinden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaadHeel vroeger met Sims 1 zette mijn ouders een wekker, oftewel dan moest ik kiezen tussen spelen of bouwen
[..]
Ik doe mee.
[..]
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.
привет, меня3овут Toto69, каквасзовут?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
Dan stuurt m'n baas een mailtje met het nieuwe rooster, inclusief uitnodiging om met z'n allen voetbal te gaan kijken in 1 van onze panden. En dan zet hij in de uitnodiging 17:30 neer, en op het rooster 17:15. Hoelaat moet ik nou daar zijn
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mee.
[..]
Klinkt goed. Hopelijk levert dat dan geen frustraties tijdens het spelen voor jou op. Enfin, het duurt nog even.
Je subleague gaat goed Ess. Al is mijn zekere plaats in jouw top 3 nu wel verkeken door jouw wervingsrondequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
Dan stuurt m'n baas een mailtje met het nieuwe rooster, inclusief uitnodiging om met z'n allen voetbal te gaan kijken in 1 van onze panden. En dan zet hij in de uitnodiging 17:30 neer, en op het rooster 17:15. Hoelaat moet ik nou daar zijn
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
привет, меня3овут Toto69, каквасзовут?
какдела?
(geen google translate)
Voorlopig is echter wel nog een top 5 plaats gegarandeerd. Maar wellicht dat mijn subleague nog in populariteit gaat toenemen, dan kan ik die garantie niet meer geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijk
[..]
Je subleague gaat goed Ess. Al is mijn zekere plaats in jouw top 3 nu wel verkeken door jouw wervingsronde
Je moeder is muziek?quote:
Deze post is gesponsord door ©rocknijntjequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
90 jarige muziek lijst van rocknijntje is aanrader gr gr
zoek maar op: godverdomme wat oud
Rocknijntje heeft een even duistere muzieksmaak als ik. Het is dan wel een erg aan Freak aangepaste 90s lijst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze post is gesponsord door ©rocknijntje
Voor, niet door.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze post is gesponsord door ©rocknijntje
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rocknijntje heeft een even duistere muzieksmaak als ik. Het is dan wel een erg aan Freak aangepaste 90s lijst.
Ik vind dat soort auto's maar een beetje saai eigenlijkquote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat soort auto's maar een beetje saai eigenlijk
Ja Freek lult maar watquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Weinig nummers komen maar uit de 90s.
Tweedehands scheurbakkiequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
En wat als ik nou een arme student ben die niet meer kan uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |