ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1-1 is de huidige stand. NogwattesThuisland suffie, Brazilië. Kroatië stond even voor door een eigen goal van Brazilië
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh![]()
Lol dus eigenlijk is de enige die gescoord heeft so far Brazilië
Aightquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk wel, ja.Niet zo heel spannend verder, en al bijna rust.
Niet echt vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aightmis niet veel dus
Morgen NL kijken OP EEN TEEVEE! Ik mis TV kijken
ja tchogquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt vind ik.
Dat is wel het betere werk
Betere keuze.quote:
Niet echt. Brazilie trekt de wedstrijd nog wel naar hun toe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aightmis niet veel dus
Morgen NL kijken OP EEN TEEVEE! Ik mis TV kijken
Sorryquote:
Dat maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja tchoghelaas nog niet onze eigen TV, maar iig beter dan een kutstream via internet kijken
Zelfs met 0 al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jatok, 100 modjes er op en gaan!
weetniequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt dan ook niet uit.En jullie eigen tv komt nog wel.
Waarom ga je niet naar een kroeg?
Oh dat is altijd niceee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
weetniewe gaan nou bij een vriend zuup'n en kiek'n.
Die gaan ergens volgende week ook naar Duitsland om daar in de kroeg een wedstrijd Duitsland-nogwat te kijken
Maar genoeg wedstrijden om te zien nog, hopelijk, dus we zullen er vast wel eens op uit trekken
En in een kroeg kijk je ook op een tv
Bedankt voor de note, trouwensquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Brazilie trekt de wedstrijd nog wel naar hun toe.
[..]
Sorry
ja idd, de Belgen hebben er ook steeds meer zin in volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is altijd niceee.
Duitsland - PortugalGok ik. Zou op zich ook wel in België willen kijken, volgens mij beginnen die Belgen ook wel een beetje enthousiast te raken.
Dat zal vast wel.En daar heb je gelijk in, maar ik ging voor het gemak er niet vanuit.
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja idd, de Belgen hebben er ook steeds meer zin in volgens mij
fissa fissa
Beter liggen we er niet gelijk uit
Ja hoor mensen ook zeggen dat de belgen best goed zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies.Leuk ploegje ook tevens.
Daar hoop ik ook op. Zou toch zonde zijn, vind het stiekem wel wat hebben als we winnen/ ver komen.
quote:Cristiano Ronaldo set alarm bells ringing for Portugal on Thursday as he failed to complete his side’s training session and left the pitch in Campinas with a large ice pack on his left knee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |