Ja joh, die ken ik ook uit m'n hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typ
[..]
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.
Oh dat wist ik niet eens, maar dat is echt zo'n radioliedje die iedereen qua tekst kentquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is het liedje van Littlerabbit van.
Henk Westbroek was mijn Nacht van Oranje nog in Groningenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh, die ken ik ook uit m'n hoofd
Ik denk dat johannes daar stiekem ook van geniet, met koptelefoon zodat niemand het hoort
Arno Vermeulen houdt meer van zijn liedje over Ping Pong.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, maar dat is echt zo'n radioliedje die iedereen qua tekst kent
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Henk Westbroek was mijn Nacht van Oranje nog in Groningen
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote marktquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Als ik dat was geweten had ik vooraan gestaan
VI-Oranje staat tegenover de WK opening is het niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote markt
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niksquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno Vermeulen houdt meer van zijn liedje over Ping Pong.
Goed statementquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed wel alleen onbekende liedjes dus toen gingen we naar de grote markt
Witte Chinees.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niks
[..]
Goed statement
We willen Zelfs je naam is mooi horen
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI-Oranje staat tegenover de WK opening is het niet?
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOSquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet me laten kennen als FOK!ker want deze anekdote zegt me niks
[..]
Goed statement
We willen Zelfs je naam is mooi horen
Ik ben blij dat je geen schaamte meer kent. Houd dit vast!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte Chinees.
En zijn werk met het Goede Doel is ook best prima. Daar kom ik schaamteloos vooruit.
Je hebt Pax nog een hoop te leren voor de 25ste. Wellicht kun je wat Bingo kaarten voor hem opstellen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
[..]
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOS
Zeker. Vriendschap (is een illusie) is ook topquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte Chinees.
En zijn werk met het Goede Doel is ook best prima. Daar kom ik schaamteloos vooruit.
Aha, danku zeerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
[..]
Arno Vermeulen is van huis uit de Tafeltennis-expert van de NOS
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent het goudste zohonnlicht een volmaakt helder kristaaal.
Zo schitterend dat het licht ervan me soms dreigt te verblindeeen
Oh okeeeee sorryquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat ik al die liedjes uit mijn hoofd typ
[..]
Nee hoor. Zie mijn post hierboven.
Nee maar dan nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En goede anekdote welDat arme meisje kon er toch ook niks aan doen
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker. Vriendschap (is een illusie) is ook top
[..]
Aha, danku zeer
Lekker hossen en inhakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.
Wel duur alleen. Je hebt ook nog The Thai Princess. Ook een karaoke bar maar dan vol met Aziaten zoals de naam al deed vermoeden, nog gezelliger ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan los bij Crazy Pianos, dat staat wel vast.
Ik ook hoor, luister die zooi nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes van Hazes ken ik eigenlijk niet zo goed, behalve de hele bekende.
I'm not in love vind ik stiekem wel leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een keer een liedje van Enrique op de piano moeten doen, maar ik weet niet meer welke.
En we kunnen alles op de rekening van Knut zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel duur alleen. Je hebt ook nog The Thai Princess. Ook een karaoke bar maar dan vol met Aziaten zoals de naam al deed vermoeden, nog gezelliger ook
Hij was altijd best vaak op Skyradio en daar stond hij bij ons in de auto / thuis best vaak op, dus ik ken best veel wat Mexicanobakker meuk zou noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
I'm not in love vind ik stiekem wel leuk
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ongekend je kennis.
[..]
Oh okeeeee sorry
[..]
Nee maar dan nog![]()
Ik vind Hazes weer niet leuk daarentegen. Doe mij dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes van Hazes ken ik eigenlijk niet zo goed, behalve de hele bekende.
Ja het is wel een beetje doorsnee commerciele baggerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was altijd best vaak op Skyradio en daar stond hij bij ons in de auto / thuis best vaak op, dus ik ken best veel wat Mexicanobakker meuk zou noemen.
We moeten ook nog even een oplossing vinden voor ons logistieke probleempje, misschien als we een slaapzak meenemen dat we die even in een kluisje mogen doen in het Kurhaus ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is alles wat met dat Kurhaus te maken heeft afzetterij
Die tekst gaat wel altijd makkelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.
En gelijk heb je. Wat een debiel die Enrique.
[..]
Ik vind Hazes weer niet leuk daarentegen. Doe mij dan maar
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIIIIMAAAAAA
Het blijft alleen wel makkelijk hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje doorsnee commerciele bagger
Ja... dat is wel een beetje irritantquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten ook nog even een oplossing vinden voor ons logistieke probleempje, misschien als we een slaapzak meenemen dat we die even in een kluisje mogen doen in het Kurhaus ofzo.
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Al verwacht ik nu eigenlijk wel een zwijmelnummer terug.
En gelijk heb je. Wat een debiel die Enrique.
My heart will go onquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het anders hebben over Celine Diongodin
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het anders hebben over Celine Diongodin
Bedanktquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terug
Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall
Nou beetje wel ja :s
kom curven jijquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een zwijmelnummer terug
Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall
Nou beetje wel ja :s
And all the lights that lead us there are blindingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
All the roads that lead you there are winding
volgende zin kom ik niet op
Heb je hem geslagen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik gaf in een emotioneel moment aan een vriend toe dat ik dat een mooi nummer vond en hij vond hem stom
Omg die is veel leuker van Oasis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.
[..]
Bedankt![]()
Let me be the one, that shines with you .
in the morning, we don't know what to do
Two of a kind. We'll find a way to do what we've done
Let me be the one, that shines with you
And we can slide away
De liefde voor Celine is niet exclusief voor Tjacka maar voor de mensheid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder Tjacka. Dat zou als verraad voelen.
[..]
Bedankt![]()
Let me be the one, that shines with you .
in the morning, we don't know what to do
Two of a kind. We'll find a way to do what we've done
Let me be the one, that shines with you
And we can slide away
Ik ben best wel een beetje Oasis 'fan'. Veel medestanders heb ik niet binnen mijn veelal metal luisterende vriendengroep. Het is dat ik ze geen keuze geef als FOK!-moderator.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
And all the lights that lead us there are blinding
[..]
Heb je hem geslagen?
[..]
Omg die is veel leuker van Oasis.
Ik heb een zeer vredelievende instellingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
And all the lights that lead us there are blinding
[..]
Heb je hem geslagen?
[..]
Omg die is veel leuker van Oasis.
Terechte, heb je Pax wel geholpen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft nog steeds last van kneuzingen.
Dat dwingt wel wat respect af bij je vriendengroep natuurlijk. Goed van je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best wel een beetje Oasis 'fan'. Veel medestanders heb ik niet binnen mijn veelal metal luisterende vriendengroep. Het is dat ik ze geen keuze geef als FOK!-moderator.
quote:
Je kent geen vriendelijk mensen? Nog nooit ruzie gezien op een metalfestival, echt nog nooit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand die ik ken luistert metal. Dat zal vast toeval zijn.
Ik lees mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft nog steeds last van kneuzingen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte, heb je Pax wel geholpen?
[..]
Dat dwingt wel wat respect af bij je vriendengroep natuurlijk. Goed van je.
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |